Gå til innhold

Pæreform, 44-45 kg og 153 cm "høy"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tips til billige sommerplagg? Ser gravid ut på grunn av oppblåst mage og er flatbrystet. Føler jeg har for store lår for shorts.

Anonymous poster hash: 91670...9ba

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oppblåst mage, store lår? Du veier 45kg kvinne, du kan jo ikke ha noe stort på deg i det hele tatt.

Anonymous poster hash: 526a0...643

Skrevet

Jeg føler meg ihvertfall veldig tykk og flesket tyter ut av shortsen. Alt legger seg på mage, hoftene og rumpa og ellers er jeg veldig tynn. Ser så rart ut, så vil dekke til problemområdene. Er jo også veldig lav, 45 kg er ikke så lite på meg

Anonymous poster hash: e520a...7ed

Skrevet

Tror du trenger et speil og en reality check mer enn nye klær. Du er 300 gram fra undervekt. Så nei, det er faktisk ingenting som tyter eller buler på deg.

Skrevet

Frekke svar :o Er det mulig???

Jeg er 60 kg og 170 cm høy, fettet tyter visse plasser på meg også, født pæreform. Går heller ikke i shorts.

Anonymous poster hash: 4280c...f4f

Skrevet

Jeg har også pæreform, så skjønner hva HI mener. Dere som ikke har peiling kan jo la være å svare?

Anonymous poster hash: 8a14d...c69

Skrevet

En lett kjole med empireliv eller noe lignende ville jeg gått for!

Anonymous poster hash: 8a14d...c69

Skrevet

En kjole som er smal i toppen men vid i skjørtet.

Skrevet

Er 20 cm høyere og 10 kg mer enn deg, føler meg tykk i lårene selv om det nok mest er en følelse som henger igjen fra da jeg var noe større. Så selvfølgelig kan HI føle seg tykk, selv om hun sannsynligvis ikke er det :)

Anonymous poster hash: cdc2e...e9f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...