Anonym bruker Skrevet 17. juni 2014 #1 Skrevet 17. juni 2014 Dere som har menn i permisjon og lar poden gå fulltid i bhg. I nesten alle 14 ukene! Hvordan klarer dere godta dette ? Har et par venner som gjør det sånn og syns det er så trist /(( Anonymous poster hash: 7d0eb...309
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2014 #2 Skrevet 17. juni 2014 Det jeg reagerer mest på her er "lar mannen..." Blir lei og trist av tråder som generelt handler om "lar dere mannen få lov til....etc" Anonymous poster hash: 39051...700
Gjest Julia1984 Skrevet 17. juni 2014 #3 Skrevet 17. juni 2014 Alle 14 ukene var nå drøyt, men det er lurt å bruke noe av tiden til tilvenning i ny barnehage. Da har man mulighet til å gi de veldig korte dager over lang tid og gradvis øke før man plutselig må ha barnet der fulltid hvis det er det som er planen. Men ellers bryr jeg meg fint lite. Deres valg og sikkert en årsak hvorfor familier gjør som de gjør. Jeg orker ikke bruke energi på hvordan andre folk bruker permisjonen sin til.
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2014 #4 Skrevet 17. juni 2014 Det finnes en million greier i verden som faktisk er verdt å bli trist over. Dette er ikke en av de. Jeg har hatt all permisjonen for vår 1-åring. Helt perfekt! I tillegg har jeg ulønnet permisjon til august. Mange hisser seg opp over det også, og synes det er helt UTROLIG egosentrisk at ikke min mann har permisjon. Men, guess what - men nr 1 hadde mannen ALL permisjon utenom de 6 første ukene. Og det gikk også fint. Folk har ulike grunner og ulike livssituasjoner. Enten kan du velge å konsentrere deg om deg selv og ditt liv, eller så bør du bruke energien din på noen som behøver det. Det er ikke en 1-åring som *gudhjelpemeg* kanskje får en laaaaaang innkjøring i barnehagen og veldig korte dager. Må være helt greit om man finner ut at det er best. Anonymous poster hash: 17aaf...0c1
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2014 #5 Skrevet 17. juni 2014 Enig med HI (bortsett fra "lar mannen", var det første jeg reagerte på, haha). Men jeg synest det er trist, går mannen hjemme i 14 uker og har fri? Stakkars barn! Misforstå meg rett, barnet har det nok bra i bhg, men poenget med permisjon er jo å få være hjemme med barnet... Da kunne likegodt faren vært i jobb! Anonymous poster hash: 8190b...c8f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå