Anonym bruker Skrevet 17. juni 2014 #1 Skrevet 17. juni 2014 Så lei meg! Søkte jobb i månedsvis og fikk endelig jobb, men i dag ble jeg oppsagt fordi de ikke har nok jobb likevel. Kontrakter som gikk i vasken osv. Man planlegger jo framtiden og økonomien sin, og jeg er 100% alene med barn. Det koster ganske mye å begynne i ny jobb også, man skal bli kjent med folk, rutiner og oppgaver/systemer. Begynte å bli varm i trøya og så må man slutte. Anonymous poster hash: 225df...89e
☆☆☆ Skrevet 17. juni 2014 #2 Skrevet 17. juni 2014 Så kjipt Er vel ikkje anna å gjere enn å brette opp armane og legge ut på ny jobbjakt. Lukke til.
motherO Skrevet 17. juni 2014 #3 Skrevet 17. juni 2014 Skjønner godt at du er skuffet. Høres litt useriøst ut av jobben din å ansette noen og så gi de fyken etter så kort tid? Du har vel en kontrakt på lengden av engasjementet ditt, eller iallfall planlagt lengde? Veldig synd - å søke jobb tar tid!
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2014 #4 Skrevet 17. juni 2014 Hvis du er innleid har du krav på lønn ut oppdragsperioden din eventuelt at de må skaffe deg ny jobb Anonymous poster hash: 148a1...696
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2014 #5 Skrevet 17. juni 2014 Talk for sympati! Ja, jeg er innleid. Har jeg det krav på det? Det er fire ukers oppsigelse i kontrakten. Anonymous poster hash: 225df...89e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå