Anonym bruker Skrevet 17. juni 2014 #1 Skrevet 17. juni 2014 http://rannveigheitmann.blogg.no/1402954000_lille_mirakel_har_rei.html#comment Trenger ikke klikke dere inn for å gi henne flere klikk. Men her er kilden (bloggen). Hvorfor kaller hun jenta si for mirakeljente når hun reiser seg opp? Hun er 10mnd. Reiser ikke de fleste seg opp rundt den tiden eller før? Har jenta hennes noen diagnose som skulle tilsi noe annet? Anonymous poster hash: 1c3ee...7e0
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2014 #2 Skrevet 17. juni 2014 Er ikke alle små barn mirakler da?!? Anonymous poster hash: a8ada...efe
Bustetroll Skrevet 17. juni 2014 #3 Skrevet 17. juni 2014 Jeg kaller også mitt barn for mitt lille mirakel.. Alle barn er små mirakler Trenger du virkelig å lage et innlegg bare fordi hun er stolt av ungen sin? Det tror jeg de fleste er:)
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2014 #4 Skrevet 17. juni 2014 Jeg gidder ikke henge meg opp i slikt,men sien du spør så gikk min gutt ved 10 mnd, så reise seg hadde han jo allerede gjort i to måneder... Anonymous poster hash: 6f2d4...e89
Jojo x3 Skrevet 17. juni 2014 #5 Skrevet 17. juni 2014 Det føles jo som et lite mirakel for hver milepæl (selv om man har flere barn også)!! Koselig, spennende og stort for en mamma!
Gjest Turid87 Skrevet 17. juni 2014 #6 Skrevet 17. juni 2014 Uansett når det skjer så er det som et mirakel for de nærmeste (altså et stort øyeblikk for foreldrene). Jeg følte det også slik, og min reiste seg 5 mnd gammel, så på den alderen er det jo nesten et mirakel i sin riktige forstand ;-)
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2014 #7 Skrevet 17. juni 2014 Et lite spørsmål om den bloggen: hvorfor sensurerer hun ansiktene til både seg selv og barna på noen bilder, andre ikke? Anonymous poster hash: d7a25...8b9
catchbaby Skrevet 17. juni 2014 #8 Skrevet 17. juni 2014 Min baby er et mirakel, og han har ikke gjort annet enn å stort sett sove, spise og bæsje. Men likevel...Mirakelbaby
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2014 #9 Skrevet 17. juni 2014 Et lite spørsmål om den bloggen: hvorfor sensurerer hun ansiktene til både seg selv og barna på noen bilder, andre ikke? Anonymous poster hash: d7a25...8b9 Hun begynte å sensurere eldste da han ble større, samme med minstejenta. Det er ikke så lett å kjenne igjen babyer, da de forandrer utseende raskt. Bildet hun hadde av guttungen på det siste innlegget var jo fra den tiden hun pleide å vise han frem Anonymous poster hash: 87fa3...05e
rundown Skrevet 17. juni 2014 #10 Skrevet 17. juni 2014 Jeg gidder ikke henge meg opp i slikt,men sien du spør så gikk min gutt ved 10 mnd, så reise seg hadde han jo allerede gjort i to måneder...Anonymous poster hash: 6f2d4...e89 Det gjorde min gutt også skryt, skryt!!
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2014 #11 Skrevet 17. juni 2014 Min reiste seg da hun var 5 mnd, løp da hun var 10 mnd. Anonymous poster hash: 95ba9...362
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2014 #12 Skrevet 17. juni 2014 Sjekk innlegget nedenfor da. De puppene ser faen ikke ut. De står jo rett ut langt nede på magen :S Anonymous poster hash: b815f...86b
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2014 #13 Skrevet 17. juni 2014 Min reiste eg og løp rett etter fødselen, det var litt av et mirakel det Anonymous poster hash: 45ae2...caa
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2014 #14 Skrevet 17. juni 2014 Haha, det verste er når andr mødre skal skrive "min gikk ved ti mnd", for liksom å hevde seg selv. Hva med de som fikk tenner ved 3 mnd alder, er de mer verdt enn de som fikk tenner ved 1 år? Anonymous poster hash: cd9a7...a73
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2014 #15 Skrevet 17. juni 2014 Min stod faktisk NÅR han ble født. Noen bedre? Anonymous poster hash: 42141...aa7
rundown Skrevet 17. juni 2014 #16 Skrevet 17. juni 2014 Haha, det verste er når andr mødre skal skrive "min gikk ved ti mnd", for liksom å hevde seg selv. Hva med de som fikk tenner ved 3 mnd alder, er de mer verdt enn de som fikk tenner ved 1 år?Anonymous poster hash: cd9a7...a73 Hevder ikke meg selv, men den deilige mirakelgutten min:) han fikk tenner ved 3mndr også
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2014 #17 Skrevet 17. juni 2014 Haha, det verste er når andr mødre skal skrive "min gikk ved ti mnd", for liksom å hevde seg selv. Hva med de som fikk tenner ved 3 mnd alder, er de mer verdt enn de som fikk tenner ved 1 år?Anonymous poster hash: cd9a7...a73 Hevder ikke meg selv, men den deilige mirakelgutten min:) han fikk tenner ved 3mndr også Synd for han, da har han de kortere Anonymous poster hash: cd9a7...a73
rundown Skrevet 17. juni 2014 #18 Skrevet 17. juni 2014 Huff da, er det artig å dra gleden min ned i søla?
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 17. juni 2014 #19 Skrevet 17. juni 2014 Min stod faktisk NÅR han ble født. Noen bedre? Anonymous poster hash: 42141...aa7 min leste avisa mens han åt sitt første måltid! Og da han var 7 mnd hadde han skrevet en bachelor... Skjønner ikke hva dere skryter av ass!
rundown Skrevet 17. juni 2014 #20 Skrevet 17. juni 2014 Min stod faktisk NÅR han ble født. Noen bedre?Anonymous poster hash: 42141...aa7 min leste avisa mens han åt sitt første måltid! Og da han var 7 mnd hadde han skrevet en bachelor... Skjønner ikke hva dere skryter av ass!Men han gikk ikke ved 10mndr?
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2014 #21 Skrevet 17. juni 2014 Å gå ved 10 mnd alder og få tenner ved 3 mnd alder er da vel helt vanlig? Begge mine var på denne alderen iallefall Anonymous poster hash: 1981d...3df
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2014 #22 Skrevet 18. juni 2014 Å gå ved 10 mnd alder og få tenner ved 3 mnd alder er da vel helt vanlig? Begge mine var på denne alderen iallefall Anonymous poster hash: 1981d...3df Jo, alle babyer går ved 10-måneders alder, det sier jo seg selv Anonymous poster hash: 7a184...e18
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2014 #23 Skrevet 18. juni 2014 Hun var sikkert minst to da hun klarte det selv, derav 'mirakel'. Anonymous poster hash: 5ad9f...36c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå