Superdolly Skrevet 5. mars 2015 #26 Skrevet 5. mars 2015 I mine ører passer Noor best som guttenavn, så jeg synes navnet ble litt Karsten Beate. En litt pussig sammensetning av jente- og guttenavn. (Jada, jeg VET at Noor er unisex men i mine ører høres det ut som guttenavn.)
sug lut Skrevet 5. mars 2015 #27 Skrevet 5. mars 2015 Wilma er fint, og ikke for likt Alma (som også er fint). Kombinasjonen er tung.
sug lut Skrevet 5. mars 2015 #28 Skrevet 5. mars 2015 (endret) I mine ører passer Noor best som guttenavn, så jeg synes navnet ble litt Karsten Beate. En litt pussig sammensetning av jente- og guttenavn. (Jada, jeg VET at Noor er unisex men i mine ører høres det ut som guttenavn.) Du leste ikke tilfeldigvis Pusur på åttitallet? "Vi bruker Karsten Beate som rambukk"? Endret 5. mars 2015 av sug lut
Superdolly Skrevet 5. mars 2015 #29 Skrevet 5. mars 2015 I mine ører passer Noor best som guttenavn, så jeg synes navnet ble litt Karsten Beate. En litt pussig sammensetning av jente- og guttenavn. (Jada, jeg VET at Noor er unisex men i mine ører høres det ut som guttenavn.) Du leste ikke tilfeldigvis Pusur på åttitallet? "Vi bruker Karsten Beate som rambukk"? Avslørt ...
sug lut Skrevet 5. mars 2015 #30 Skrevet 5. mars 2015 I mine ører passer Noor best som guttenavn, så jeg synes navnet ble litt Karsten Beate. En litt pussig sammensetning av jente- og guttenavn. (Jada, jeg VET at Noor er unisex men i mine ører høres det ut som guttenavn.) Du leste ikke tilfeldigvis Pusur på åttitallet? "Vi bruker Karsten Beate som rambukk"? Avslørt ... Haha, Karsten Beate var dønn tjukk i hue og helt herlig!
Superdolly Skrevet 5. mars 2015 #31 Skrevet 5. mars 2015 I mine ører passer Noor best som guttenavn, så jeg synes navnet ble litt Karsten Beate. En litt pussig sammensetning av jente- og guttenavn. (Jada, jeg VET at Noor er unisex men i mine ører høres det ut som guttenavn.) Du leste ikke tilfeldigvis Pusur på åttitallet? "Vi bruker Karsten Beate som rambukk"? Avslørt ... Haha, Karsten Beate var dønn tjukk i hue og helt herlig! Ja, jeg har aldri glemt Karsten Beate.
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2015 #32 Skrevet 5. mars 2015 Syns Noor er fælt. Anonymous poster hash: 9173c...dca
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2015 #33 Skrevet 5. mars 2015 Kult navn. Noor forbinder jeg utelukkende med jenter, da jeg aldri har møtt en gutt som heter det, men mange jenter. Anonymous poster hash: 9f981...5ec
Villbringebringebær Skrevet 5. mars 2015 #34 Skrevet 5. mars 2015 Noor, Noor du begår hor! Noor syntes jeg er fælt
Mandala Skrevet 6. mars 2015 #35 Skrevet 6. mars 2015 Jeg er ikke glad i Noor som et frittstående navn, men Wilma Noor var utrolig kult!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå