Anonym bruker Skrevet 17. juni 2014 #1 Skrevet 17. juni 2014 En helg med din kjære på hotell med middag,kos,frokost, fred og ro eller en stor vennefest? Dagen etter vennefesten er garantert å bli slitsom pga. fester sjelden så blir ganske så fyllesjuk... Barnevakt har vi uansett hva vi velger... Anonymous poster hash: 292de...c2e
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2014 #2 Skrevet 17. juni 2014 Uten å nølt ett sekund nr 1. :-) Anonymous poster hash: 649cc...d91
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2014 #5 Skrevet 17. juni 2014 Kommer an på hva jeg hadde hatt mest behov for. Om behovet lå for å tid til å pleie kjærligheten så hotell. Om behovet var større for å kontakt og moro med venner så festen Anonymous poster hash: 4d72a...30b
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2014 #6 Skrevet 17. juni 2014 Vi har egentlig behov for begge deler, men mest å få tid sammen og pleie kjærligheten. hi Anonymous poster hash: 292de...c2e
BareMas Skrevet 17. juni 2014 #9 Skrevet 17. juni 2014 Nr.1 anyday, men er ikke akkurat noe partyløve
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2014 #10 Skrevet 17. juni 2014 Helt klart nr 1 Anonymous poster hash: b4605...743
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2014 #12 Skrevet 17. juni 2014 Liten tvil om hva flertallet ønsker. :-) Da tror jeg vi går for det, for nå sier mannen min at han også har mest lyst til det. hi Anonymous poster hash: 292de...c2e
overlord Skrevet 17. juni 2014 #13 Skrevet 17. juni 2014 Vennefest! Ser stort sett mannen hver dag ellers.
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2014 #14 Skrevet 17. juni 2014 Vennefest! Ser stort sett mannen hver dag ellers. Tenkte slik med en gang jeg også, men vi er så slitne og etter en tøff periode så trenger vi tid med hverandre. Alene. Kanskje det er alderen som tynger meg..hehe...nettopp fylt 40 og nyter ro,fred og litt hverdagsluksus med restaurantmiddag og stå opp til hotellfrokost...Dessuten blir det litt shopping også. Hihi... hi Anonymous poster hash: 292de...c2e
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2014 #15 Skrevet 17. juni 2014 Nr 1 Anonymous poster hash: c30c2...1f0
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2014 #17 Skrevet 17. juni 2014 Hva med barnevakt hele helgen? Kosekveld med mannen på fredag og vennefest på lørdag? Anonymous poster hash: 212b9...f74
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2014 #18 Skrevet 17. juni 2014 Hva med barnevakt hele helgen? Kosekveld med mannen på fredag og vennefest på lørdag? Anonymous poster hash: 212b9...f74 Så jo nå at dere har barnevakt hele helgen. Da hadde jeg ikke Vært ute tvil. Men nå er jeg såpass rastløs av meg at en hel helg med romantisk duppeditt hadde kvelt meg. Anonymous poster hash: 212b9...f74
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2014 #19 Skrevet 17. juni 2014 Nei, vi har ikke barnevakt hele helgen. Kun fra lørdag til søndag. hi Anonymous poster hash: 292de...c2e
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2014 #20 Skrevet 17. juni 2014 Vennefest uten alkohol og påfølgende koselig morgen på hotell, hadde jeg valgt. Anonymous poster hash: 4ba50...a07
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2014 #21 Skrevet 17. juni 2014 Vennefest uten alkohol og påfølgende koselig morgen på hotell, hadde jeg valgt. Anonymous poster hash: 4ba50...a07 Vennefest uten alkohol og påfølgende koselig morgen på hotell, hadde jeg valgt. Anonymous poster hash: 4ba50...a07 hehe,ja begge deler hadde vært supert, men dette foregår i to ulike byer, så jeg må velg.. hi Anonymous poster hash: 292de...c2e
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2014 #22 Skrevet 17. juni 2014 Det var ikke et alternativ. Hilsen frøken korrekt, som hadde valgt nr, 1. Anonymous poster hash: 4fc6a...0b0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå