Gå til innhold

Hjelp vi skal reise til syden!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men har ikke funnet tur ennå. Hvor og når finner man de billigste reisene med fly og hotell? Blir prisene billigere jo nærmere reisedato vi kommer? Har aldri reist til syden før, så vil gjerne ha alle anbefalinger og advarsler dere kan komme med. Litt nærvøs alenemamma som skal reise alene med barn :o:) 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke noen råd. Vil bare ønske dere god tur når tiden kommer :) Kos dere :D

Anonymous poster hash: 3555a...9d3
Skrevet

Har ikke noen råd. Vil bare ønske dere god tur når tiden kommer :) Kos dere :D

Anonymous poster hash: 3555a...9d3

Takk takk :)

Skrevet

Bestill direkte på feks. ving.no og startour.no :)

Skrevet

Det blir bare dyrere og dyrere nærmere reisedato. Uspesifisert kan du få billig nær reisedato, men det er ingen som reiser uspesifisert med barn for man vet aldri hva man får.

Skrevet

Hvis du skal få plass på de fine og mest populære hotellene som jeg virkelig vil anbefale deg når du reiser alene med barn så tror jeg ikke du skal vente for lang tid før du bestemmer deg😊 Du kan selvfølgelig være heldig hvis du er kjapp i vendingen rimelige turer med veldig kort frist til avreise men da må du forsikre deg om at alt det praktiske som, pass, eventuelt visum og annet er i orden. Anbefaler ikke å reise uspesifisert med små barn ihvertfall😉

Hvor gammel er barna?

Skrevet

Hvis du skal få plass på de fine og mest populære hotellene som jeg virkelig vil anbefale deg når du reiser alene med barn så tror jeg ikke du skal vente for lang tid før du bestemmer deg Du kan selvfølgelig være heldig hvis du er kjapp i vendingen rimelige turer med veldig kort frist til avreise men da må du forsikre deg om at alt det praktiske som, pass, eventuelt visum og annet er i orden. Anbefaler ikke å reise uspesifisert med små barn ihvertfall

Hvor gammel er barna?

Trenger man visum til f.eks mallorca, gran canaria eller kreta? Barnet er 8 år :)

Skrevet

Trenger ikke visum dit :) i fjor bestilte vi to uker før vi reiste, 3 voksne pluss et barn til 17000. Sjekk restplassidene på turoperatørene sine egne sider

Skrevet

Hvis du skal få plass på de fine og mest populære hotellene som jeg virkelig vil anbefale deg når du reiser alene med barn så tror jeg ikke du skal vente for lang tid før du bestemmer deg Du kan selvfølgelig være heldig hvis du er kjapp i vendingen rimelige turer med veldig kort frist til avreise men da må du forsikre deg om at alt det praktiske som, pass, eventuelt visum og annet er i orden. Anbefaler ikke å reise uspesifisert med små barn ihvertfall

Hvor gammel er barna?

Trenger man visum til f.eks mallorca, gran canaria eller kreta? Barnet er 8 år :)

Nei men pass er greit å ha. Ville sjekket at det er gangavstand til strand og restauranter! Ellers er jo all inclusive midt i blinken for deg viss du vil ha det lettvint. Da er all mat, drikke, snacks osv inkludert i prisen!

Skrevet

Hvilken pris er det du ser for deg? Når har du planer om å dra?

Skrevet

Hvor gammel er barna?

Nei men pass er greit å ha. Ville sjekket at det er gangavstand til strand og restauranter! Ellers er jo all inclusive midt i blinken for deg viss du vil ha det lettvint. Da er all mat, drikke, snacks osv inkludert i prisen!

Mangler bare å fornye mitt pass nå, så er begge passene i boks :) Takk for tips :)

Skrevet

Hvilken pris er det du ser for deg? Når har du planer om å dra?

Det totale reisebudsjettet inkludert mat og drikke er ca 8000, men håper på billigst mulig under den prisen. Kan reise tidligst 25.juni. :)

Skrevet

Følg med på restplasser på ving og star tour sine sider, flybilletter dumpes veldig i pris siste dagene før avgang. Hotell finner du på hotels.com. Lykke til :)

Skrevet

Følg med på restplasser på ving og star tour sine sider, flybilletter dumpes veldig i pris siste dagene før avgang. Hotell finner du på hotels.com. Lykke til :)

Takk takk :) Skal følge med hver dag :)

Skrevet

Jeg anbefaler deg Mallorca eller Kreta 😊

Anonymous poster hash: 234bc...fdd

Skrevet

Mest for pengene får du i Kroatia, der koster mat på restaurantene halvparten av mange andre syden-reisemål.

• 2 uker senere...
Skrevet

Fyttikatta, dette skal bli tidenes tur, ååååå det kribler :) Feriebudsjettet vårt ble større enn antatt da min far gav oss 10000 til feriebudsjettet, så turen går til Gran Canaria der vi skal være med på riding av kamel i ørkenen, ubåttur, delfinsafari med katamaran, vannpark og fornøyelsespark. Fly, hotell og alle disse utfluktene til 13100 kr. :) Jeg måtte bare fortelle, da jeg er så glad at jeg har lyst til å gråte. Første turen vi får gjort alt vi vil uten å være sparsomme :)

Skrevet

Så gøy 😄 ønsker dere en strålende ferie!

Skrevet

Så gøy ønsker dere en strålende ferie!

Takk takk :)

Skrevet

Fyttikatta, dette skal bli tidenes tur, ååååå det kribler :) Feriebudsjettet vårt ble større enn antatt da min far gav oss 10000 til feriebudsjettet, så turen går til Gran Canaria der vi skal være med på riding av kamel i ørkenen, ubåttur, delfinsafari med katamaran, vannpark og fornøyelsespark. Fly, hotell og alle disse utfluktene til 13100 kr. :) Jeg måtte bare fortelle, da jeg er så glad at jeg har lyst til å gråte. Første turen vi får gjort alt vi vil uten å være sparsomme :)

Fantastisk 😃 God tur!

Skrevet

Fantastisk God tur!

Takk :D

Skrevet

Sjekk restplasser på finn.no! Det blir billigere nærmere avreise!

Skrevet

Sjekk restplasser på finn.no! Det blir billigere nærmere avreise!

Vi har funnet og betalt turen vår :) Så vi reiser neste uke :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...