Anonym bruker Skrevet 17. juni 2014 #2 Skrevet 17. juni 2014 Healing er bullshit, så nei. Anonymous poster hash: c5185...b07
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2014 #3 Skrevet 17. juni 2014 Healing er bullshit, så nei. Anonymous poster hash: c5185...b07 Ja det er din mening da... Anonymous poster hash: 69e1b...7f4
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2014 #4 Skrevet 17. juni 2014 Healing er og blir bullshit, at folk kaster vekk penger på slikt istedenfor skikkelig helsehjelp er for meg uforståelig. Jeg har vært vitne til at ei dame døde av kreft fordi hun var overbevist om at healeren hennes hadde fikset henne. Det er like seriøst som dyretolker, altså, bruk skallen og gå til legen hvis dere feiler ting. Anonymous poster hash: c5185...b07
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2014 #5 Skrevet 17. juni 2014 Healing er og blir bullshit, at folk kaster vekk penger på slikt istedenfor skikkelig helsehjelp er for meg uforståelig. Jeg har vært vitne til at ei dame døde av kreft fordi hun var overbevist om at healeren hennes hadde fikset henne. Det er like seriøst som dyretolker, altså, bruk skallen og gå til legen hvis dere feiler ting. Anonymous poster hash: c5185...b07 ja ja.. jeg sier ikke at det er det eneste.. men når leger ikke vil/kan gjøre noe med det da er det lov å prøve! Anonymous poster hash: 69e1b...7f4
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2014 #6 Skrevet 17. juni 2014 Sjekk rundt hos fysioterapeuter, akupunktører eller naprapater om de har laserapparat. Tegn "hovedmoluskene" med svart sprittusj (trenger ikke så mange) og sett laseren mot hver enkelt av dem. Obs! - det blir varmt veldig raskt, og da må man ta bort laseren med det samme og gå til neste. Ev gjenta en gang til på alle som ble farget svarte. Gjenta så om en uke igjen, ev enda en gang. Som regel er de fleste borte på et par-tre uker, eller i hvert fall sterkt i tilbakegang for så å forsvinne Bruk gjerne samtidig immiflex for barn, sink og C-vitaminer for å styrke immunforsvaret. Anonymous poster hash: b9ffd...3ba
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2014 #7 Skrevet 17. juni 2014 Bare å få legen til å smøre på emla og skrape de vekk. Vi gjorde det hjemme og de har ikke kommet tilbake. ( er lege og spl) Anonymous poster hash: df50c...536
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2014 #8 Skrevet 17. juni 2014 Healing er og blir bullshit, at folk kaster vekk penger på slikt istedenfor skikkelig helsehjelp er for meg uforståelig. Jeg har vært vitne til at ei dame døde av kreft fordi hun var overbevist om at healeren hennes hadde fikset henne. Det er like seriøst som dyretolker, altså, bruk skallen og gå til legen hvis dere feiler ting. Anonymous poster hash: c5185...b07 Haha. Vitne til faktisk. Om du har sett på at et menneske dør uten å gripe inn er vel du delaktig i drap.... Anonymous poster hash: 59a2a...0bb
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2014 #9 Skrevet 17. juni 2014 Healing. Lol. Anonymous poster hash: 255bd...5d8
boblulf Skrevet 17. juni 2014 #10 Skrevet 17. juni 2014 Healing vil virke perfekt for molusker sidan det er ein tilstand som uansett vert betre av seg sjølv. Garantert positivt resultat, kanskje det tek 3-4 uker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå