Anonym bruker Skrevet 17. juni 2014 #1 Skrevet 17. juni 2014 Han lærer lett, og synes lærerne prater om alt annet enn det som er poenget. Han vil at læreren skal prate om det de faktisk skal lære og ikke alt annet. Jeg har sett litt på steinerskolen, men tror ikke det er noe for han. Han liker teknologi, og der har de ikke mye av dette. Hva tror dere, noen med erfaring fra skoler med mer teknologi eller annen type enn steinerskolen? Anonymous poster hash: 3ea5b...b12
Følelsesvims Skrevet 17. juni 2014 #2 Skrevet 17. juni 2014 Den internasjonale skolen - http://www.ibo.org/. Eneste minuset er at da må karakterene omregnes når han skal inn på høyere utdanning, hvis han velger å ta videregående der. Det har jeg ingen erfaring med, men har hørt at det kan være litt mas.
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2014 #3 Skrevet 17. juni 2014 Hvis dere bor i Norge tror jeg han har best av å gå på den vanlige nærmiljøskolen. For det første er det mange andre ting en teknologi og ren faktakunskap som er viktig å lære, selv om det er det gutten liker best. For det andre er det å ha venner i nærmiljøet viktig for å trives. Anonymous poster hash: ae396...72f
MammantilNurket Skrevet 17. juni 2014 #4 Skrevet 17. juni 2014 Jeg tenker, i likhet med hun over, at det er best å gå på skolen i sitt nærmiljø Hva med å ta en prat med kontaktlærer om tilpasset opplæring?
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2014 #5 Skrevet 17. juni 2014 Snakk med skolen om tilpasset opplæring. Alle bar har rett på tilpasset opplæring knyttet til sitt evnenivå, men ikke knyttet til interesser. Anonymous poster hash: ecc31...dd8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå