Gå til innhold

Blir du tent av proffe fotballspillere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg blir. Synes den 'yrkesgruppen' er mer sexy enn de fleste :D

Lurer på hvordan det er å elske med en sånn

Anonymous poster hash: f0eb2...a2f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Niks,syntes de fleste er selvgode

Anonymous poster hash: 4edf9...763

Skrevet

Nei, det synes jeg ikke. Heller et pent ansikt enn en fin kropp.

Skrevet

Tent fordi de er fotballspillere? Nei, på ingen måte.

Men de har jo ofte flotte kropper.

Jeg har erfaring med to eks-fotballspillere, begge to gode elskere, sensuelle... og godt utrustet :P

Den ene var jeg veldig glad i, men det ble ikke noe mer. Den andre var bare moro ;)

En norsk og en italiensk.

Anonymous poster hash: 2e616...4b2
Skrevet

Nei, dessverre. Når gubben ser på den ene kampen etter den andre skulle jeg gjerne hatt noe å hygge meg med jeg også ;)

Skrevet

Nei, jeg har mest lyst til å pille ut øynene med gaffel når jeg ser fotball generelt..

Skrevet

hehe.. ja:) Eller veltrente menn generelt sånn som triatlon utøvere.

Anonymous poster hash: 98b05...e67
Skrevet

Har hatt sex med en flere ganger. Det er den beste sexen jeg har hatt noen gang ;) Husk anonymknappen!

Anonymous poster hash: e6d15...591
Skrevet

Sier aldri nei takk til å se på en veltrent kropp. Særlig da en veltrent rumpe;-)

Skrevet

Det er jo en "yrkesgruppe" som er veldig stor! Og selvfølgelig er det mange av de jeg liker litt ekstra. Det er jo mange stygge spillere også. Har litt sansen for Oliver Giroud i fra visse vinkler, men ikke på alle bilder. Har ikke noen gang tenkt på C. Ronaldo som sexy. Jeg hadde også litt lyst til å adoptere Pavel Nedved, for han er så søt med tettsittende øyne, og hjulbent! :-) 

Skrevet

Nei ikke i det hele tatt!

Skrevet

Er tent på en som spiller i Tippeligaen , har hatt noen koselige møter med han ;) men er ikke pga han er proff fotballspiller jeg er tent på han. Det er pga han er så sinnsykt snill , deilig og verdens fineste smil og øyner ;)

Anonymous poster hash: 37f1b...e9e

Skrevet

Neppe.

Anonymous poster hash: 90b06...4bf

Skrevet

Jeg synes fotballspillere muligens har verdens mest idiotiske yrke og er latterlig overbetalte. Kan ikke tenke meg noe mindre sexy enn en fotballspiller.

Anonymous poster hash: f9edd...2ae

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...