sug lut Skrevet 17. juni 2014 #1 Skrevet 17. juni 2014 Jeg tester nå forum+ fordi ei krone var det faktisk verd.
☆☆☆ Skrevet 17. juni 2014 #2 Skrevet 17. juni 2014 Samme her. Spørsmålet er vel om det er verdt meir enn den krona..
sug lut Skrevet 17. juni 2014 Forfatter #3 Skrevet 17. juni 2014 Jeg ser poenget i forhold til snokhelvete - og at det er litt enklere enn masse-pm-virksomhet om noe skal faktisk avtales uten å ha snokfanden med på lasset. Så jeg tester.
LillaGorilla♥♥ Skrevet 17. juni 2014 #4 Skrevet 17. juni 2014 Jeg tester også. Får se om det er verdt tid og penger. Det avhenger vel egentlig mest av hvor mange andre som gidder holde på med det, hjelper lite å ha grupper helt alene. Men ja, jeg ser verdien av å begrense overvåkningen fra naboen.
Musemorbr / Skrevet 17. juni 2014 #5 Skrevet 17. juni 2014 Forum+? Nå har jeg gått glipp av noe igjen.
Iiiiik Skrevet 17. juni 2014 #6 Skrevet 17. juni 2014 Jeg vurderer å gjøre det samme. Har imidlertid sett at små grupper fort blir for små når det er snakk om nettet. Én eneste krone er det vel allikevel verdt.
amandine Skrevet 17. juni 2014 #7 Skrevet 17. juni 2014 Så alle gjør det?? Tror ikke jeg gjør det, kjenner sånne ting dirrer i irritasjonsbryteren min. Og har ikke personlig vært så mye plaget av stalkere at jeg bryr meg. Men om alle dere skal sitte på den andre siden av gjerdet og krangle? da må jeg vel?
*Miss Marple* Skrevet 17. juni 2014 #8 Skrevet 17. juni 2014 Jeg er også med - litt motvillig, men for nysgjerrig til å sitte på gjerdet. Tror kanskje gruppene kan bli litt små og med lite aktivitet. Det er liksom greiere å legge ut små tråder her eller på Anonym så kan de som gidder lese. Og svare. Men 1 kr er det verd, det er ikke verre enn at jeg melder meg ut om det ikke er noe stas.
LillaGorilla♥♥ Skrevet 17. juni 2014 #9 Skrevet 17. juni 2014 For min del vil jeg vel kanskje veksle. Blir det mange nok av kjente der inne kan jeg sikkert finne på å legge ut mer private ting i smågruppene, mens generelle hat/elsk og alt det der havner her så alle kan se.
moota m storebror&lillebror Skrevet 17. juni 2014 #10 Skrevet 17. juni 2014 Jeg har ikke falt for fristelsen (enda). Har ikke forstått forskjellen og forstår ikke hva det er med disse gruppene. Føler meg litt utfor her..
Iiiiik Skrevet 17. juni 2014 #11 Skrevet 17. juni 2014 Jeg har heller ikke gått ned fra gjerdet altså.
Musemorbr / Skrevet 17. juni 2014 #12 Skrevet 17. juni 2014 Jeg har ikke lyst til å bruke penger for å henge på forum. En kr for denne måneden, 50 for neste... Det prioriterer jeg ikke. 50kr er en mnds telefonbruk for meg. Men uansett om jeg hadde tusenvis av sløsepenger, synes jeg ikke det er verdt det.
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 17. juni 2014 #13 Skrevet 17. juni 2014 I´m in! Men jeg vet heller ikke helt hva jeg skal med de gruppene da... mi fær sjå!
Superdolly Skrevet 18. juni 2014 #14 Skrevet 18. juni 2014 Jeg velger å ikke betale. All erfaring tilsier at jeg ikke kommer til å huske å melde meg ut, sånn at jeg vil sitte der og ergre meg og betale den langt dyrere prisen når prøvemåneden er omme. Dessuten henger jeg her bare sånn for å slå i hjel tid. Blir den åpne aktiviteten i forumet vesentlig redusert som en følge av Forum+ kommer jef bare til å finne meg noe annet å fordrive tiden med.
sug lut Skrevet 18. juni 2014 Forfatter #15 Skrevet 18. juni 2014 For meg er det store spm egentlig hva jeg skal bruke de gruppene til, for normaldiblivet mitt vil uansett henge her ute.
amandine Skrevet 18. juni 2014 #16 Skrevet 18. juni 2014 Jeg gjør det nok ikke, så blir sittende på gjerdet. Jeg legger ikke ut ting her helt ukritisk uansett, og tenker å fortsette sånn. Jeg orker ikke et abonnement som gjør meg tilknyttet DiB på noe vis.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå