Anonym bruker Skrevet 17. juni 2014 #2 Skrevet 17. juni 2014 Løping kombinert med litt sykling og svømming for ikke å belaste bena for mye. Anonymous poster hash: 9ac3e...31e
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2014 #3 Skrevet 17. juni 2014 Løping, rockering og 30 day shred Magen forsvinner sakte men sikkert Anonymous poster hash: 7344c...9ad
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2014 #4 Skrevet 17. juni 2014 Løping, rockering og 30 day shred Magen forsvinner sakte men sikkert Anonymous poster hash: 7344c...9ad Utrolig bra, skulle svare helt likt som dette! Kan jo utdype litt da, om hvorfor. Løping: Du må forbrenne fett, og løping er svært effektivt her. Dersom du er helt utrent bør du begynne med veldig sakte/rolig jogging (bare så vidt over gå-tempo) og så øke på litt om litt. I tillegg har løping den hyggelige bieffekt at den gjør magen flatere. Rockering med vekter: Jeg aner ikke hvorfor den virker, men har en teori om at den "slå løs" fetter på mage og midje. Uansett så er den veldig effektiv, men det er også gørrkjedelig å rocke, så man skal være veldig motivert for å holde ut. 30 day shred: Et styrkeprogram som tar hele kroppen, men spesielt mage. Mange av øvelsene blir utført i plankestilling, noe som styrker kjernemusklaturen og gjør magen flatere. Anonymous poster hash: 6acb8...ebc
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2014 #5 Skrevet 17. juni 2014 Det går ikke ann å trene bort magefettet, du må endre kostholdet for å gå ned i fettprosent. Anonymous poster hash: 267b8...de5
<3 2G <3 Skrevet 17. juni 2014 #6 Skrevet 17. juni 2014 Sunt kosthold, kondis og styrke! Det er dessverre ikke mulig å punkttrene bort magen.
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2014 #7 Skrevet 17. juni 2014 Det går ikke ann å trene bort magefettet, du må endre kostholdet for å gå ned i fettprosent. Anonymous poster hash: 267b8...de5 Det kommer jo an på hvilket kosthold du har i utgangspunktet det vel? Jeg hadde en del magefett i januar, men så begynte jeg å trene alt som er nevnt over. Jeg har ikke endret kostholdet mitt, men så er det ikke sånn kjempeille i utgangspunktet heller, og jeg har fått en tram og flat mage (og figur generelt). Jeg spiser helt normal norsk mat og litt snop, boller, kaker osv innimellom der det er naturlig. Anonymous poster hash: 6acb8...ebc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå