Gå til innhold

Finner ikke innsovningspillene mine!Kjøpe på ferie?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.
Jeg og mannen skal reise til Tyrkia i kveld, og mitt oppi alt pakkekaoset finner jeg selvfølgelig ikke Imovanene mine!!
Dette er litt krise for meg, fordi nye steder som f.eks på ferie er steder jeg hvertfall ikke får sove. Legen min var gått på kurs ut dagen, så det ser mørkt ut..

Er det noen som som har fått kjøpt Imovane i Tyrkia før?Må jeg ha resept?

Kjedelig hvis ferien skal bli ødelagt på grunn av søvnløshet..

Vi skal forresten til Alanya, (hvis det har noe å si) .

Og jeg vil ikke ha en diskusjon om Imovane og bruk av det!!

Anonymous poster hash: e2ef7...5d1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ville hørt med legekontoret om ein anna lege der kunne skrive ut minste pakning til deg.

Klør etter å skrive noko om bruk av hypnotika, men ein og anna gongen i situasjonar der ein erfaringsmessig har dårlig søvn er jo nesten definisjonen på anbefalt bruk av tablettane.

Skrevet

Hvis du har barn vil jeg bare si: FORTSETT Å LETE! Piller på avveie er ikke til å spøke med.

Anonymous poster hash: f908e...7ad
Skrevet

Medisiner skal oppbevares i låst medisinskap, ikke slenge rundt...

Anonymous poster hash: c219b...f11

Skrevet

Når man ikke greier å holde orden på pillene sine, trenger man dem kanskje ikke nok. Ikke at det er stor dødelighet ved overdose, men sløv kan man bli.

Anonymous poster hash: 9e931...5eb

Skrevet

Vi har ikke barn nei.Jeg pleier å ha de i nattbordskuffen min, men fordi vi holder på å pusse opp soverommet har de lagt i en pose på badet.. Så de slenger ikke rundt!
Jeg hadde de her for to dager siden, men når mannen rydder så putter han alt inn i skap og hyller, men har ikke funnet de der enda..

Legen skrev ut denne pakken til meg slik at jeg hadde gjennom ferien. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...