Gå til innhold

Ville dere hatt sex under uvi?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Frustrert! Vi prøver å lage baby, og nå viser el-test to streker og vi bør passe på å kjøre på. Men jeg har uvi, og det er vondt. Har startet behandling så er allerede mye bedre. Har likevel ikke lyst på sex liksom, men vil jo bli gravid! Ville dere ignorert uvi' en og hatt sex likevel?

Anonymous poster hash: 9815a...e1e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde valgt en alternativ løsning, dersom det gjorde veldig vondt for meg å ha sex og mannen var veldig med på planleggingen av barn, så hadde jeg runka mannen til han nesten kom, for så å avslutte inni meg.

Høres kanskje rart ut, men vi hadde ikke hatt noe problem med å velge den løsningen om selve sexen var vondt for meg.

Anonymous poster hash: e5562...300
Skrevet

Det hadde ikke falt meg inn engang, men forstår problemstillingen. Hva med slik hun andre sa?

Anonymous poster hash: 35cbe...c14

Skrevet

Kan ikkje sjå for meg at lysta skulle komme over meg.

Skrevet

Au! Har prøvd en gang fordi jeg ikke visste jeg hadde det... Ikke!! gjør det... Auauau... Ble mye verre og..

Skrevet

Vent til neste måned:)

Anonymous poster hash: 75c97...840

Skrevet

Nei, og ikke tror jeg kroppen din er mottagelig for å bli gravid heller når det er slik :)

Anonymous poster hash: 9678c...ea2
Skrevet

Med tanke på hvor vondt uvi er så nei, hadde ikke gjort det. Det kan bli verre også.

Anonymous poster hash: d2683...2b0
Skrevet

Frustrert! Vi prøver å lage baby, og nå viser el-test to streker og vi bør passe på å kjøre på. Men jeg har uvi, og det er vondt. Har startet behandling så er allerede mye bedre. Har likevel ikke lyst på sex liksom, men vil jo bli gravid! Ville dere ignorert uvi' en og hatt sex likevel?

La mannen komme i en kopp, hell det i en sprøyte og før det inn i skjeden. Gjerne i flere dager og gjerne morgen og kveld. Slik ble jeg gravid sist, da vi jobbet veldig intensiv vaktturnus akkurat da og rakk ikke møtes annet enn i døra ved den eggløsningen. Gravid ble jeg.

Anonymous poster hash: 7ecff...e9e

Skrevet

La mannen komme i en kopp, hell det i en sprøyte og før det inn i skjeden. Gjerne i flere dager og gjerne morgen og kveld. Slik ble jeg gravid sist, da vi jobbet veldig intensiv vaktturnus akkurat da og rakk ikke møtes annet enn i døra ved den eggløsningen. Gravid ble jeg.

Anonymous poster hash: 7ecff...e9e

Dette er ikke en løsning jeg synes du burde gå for. 

Anonymous poster hash: 6b6f5...148

Skrevet

Takk for svar og gode råd/forslag :) Har virkelig ikke lyst til å sprike med beina i dag nei, så venter nok til neste måned. For har ikke så veldig lyst til å spørre mannen om å sprute i en kopp heller (kreativt da!) :D

HI

Skrevet

Kroppen er merkelig nok med mottagelige til tider når en er syk. Så jeg hadde glatt brukt kopp eller runket han for å i det minste prøve. Men det er meg ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...