Anonym bruker Skrevet 17. juni 2014 #1 Skrevet 17. juni 2014 Nå er de på cruiseferie, også dette er sponset, blir jo sponset med det meste syntes jeg! Jaggu er hun heldig den dama, og det mener jeg innerst inne :-) Anonymous poster hash: 87ff8...0d8
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2014 #2 Skrevet 17. juni 2014 Kjedli at de som virkelig har råd til så mye dem vil omentrent, blir sponsa både med det ene og det andre... Anonymous poster hash: 6eac9...9d3
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2014 #3 Skrevet 17. juni 2014 Hun har ikke en dag fri. Må tenke innlegg og bilder absolutt hele tiden, enten det er ferie, hun er syk eller sliten. Hun hadde en dag pause da hun fødte, ellers har hun 1-3 innlegg HVER dag. Takker meg til å betale ferien selv, altså, og ha friheten til å sløve bort feriedager uten tanke for location og outfits. Finnes ikke misunnelig på yrkesvalget hennes. Anonymous poster hash: 31a1e...f7d
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2014 #4 Skrevet 17. juni 2014 Absolutt heldig! Og det er henne vel unt Anonymous poster hash: 0c591...686
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2014 #5 Skrevet 17. juni 2014 Hun har ikke en dag fri. Må tenke innlegg og bilder absolutt hele tiden, enten det er ferie, hun er syk eller sliten. Hun hadde en dag pause da hun fødte, ellers har hun 1-3 innlegg HVER dag. Takker meg til å betale ferien selv, altså, og ha friheten til å sløve bort feriedager uten tanke for location og outfits. Finnes ikke misunnelig på yrkesvalget hennes. Anonymous poster hash: 31a1e...f7d Men dette er selvvalgt og hun elsker jo det jobben medfører! Jeg kunne ikke tenkt meg å hatt det presset på meg selv, men bloggen hennes er blitt en ren bedrift og da må no hun prestere! Anonymous poster hash: 87ff8...0d8
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2014 #6 Skrevet 17. juni 2014 Hun har ikke en dag fri. Må tenke innlegg og bilder absolutt hele tiden, enten det er ferie, hun er syk eller sliten. Hun hadde en dag pause da hun fødte, ellers har hun 1-3 innlegg HVER dag. Takker meg til å betale ferien selv, altså, og ha friheten til å sløve bort feriedager uten tanke for location og outfits. Finnes ikke misunnelig på yrkesvalget hennes. Anonymous poster hash: 31a1e...f7d Enig med deg:) Tenk så heldige vi er som kan gjøre det vi vil i ferien vi selv har valgt, i de klærne vi selv har valgt og ingen nettaviser bryr seg om at vi går usminket eller la på oss 400 gram i sommer. Men hver sitt valg, hun trives sikkert veldig god med sin situasjon også Anonymous poster hash: 41f0c...924
Kanutten83 Skrevet 17. juni 2014 #7 Skrevet 17. juni 2014 Sånn med tanke på at turen er del av jobben og lønna hennes, nei, ikke det minste misunnelig Eller kunne godt tenke meg et cruise selv, men ikke under de omstendighetene Jeg vil da slippe å tenke blogg, bilder, fremstilling osv... At fotballfrue synes det er ok er jo bare flott for henne, men ikke noe for meg
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2014 #8 Skrevet 17. juni 2014 Blir spennende og se henne i Skal vi danse :-) Anonymous poster hash: 87ff8...0d8
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2014 #9 Skrevet 17. juni 2014 Flott at hun endelig har merket innleggene med "sponset opphold", det gjorde hun ikke i starten. Ser hun har gått tilbake å merket de første innleggene. Skulle VIRKELIG tro at hun hadde lært til nå. Ellers så blir hun jo sponset fordi hun driver reklame. De kan ikke sponse folk som ikke er profilerte - de driver ikke med veledighet heller. Mangt kan sies om fotballfrue, men hun har iallfall lykkes med det hun gjør. Håper hun er så lykkelig som hun påstår at hun er, og at ungen liker dette livsstilsvalget like godt som mor og far om noen år. Anonymous poster hash: baee2...5df
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2014 #10 Skrevet 17. juni 2014 Leste om da hun pakket, og at hun hadde perfekkt sammensatte outfits for alle dager, og alle middager osv, med kjoler, smykker, hårpynt, sko, og clutcher..........og alt lagt sammen, anntrekk for anntrekk. Dog nok kynne kryss matches.......... Da tengte jeg at fyttekatta, jeg har det vanvittig mye bedre. Jeg pakker mine bikinier, og shortser og singletter og ett par sandaler og er klar for tur. Må da være slitsomt å leve opp til dette imaget hele tiden. Tenk å bruke så enormt med tid på å sminke seg før frokost... Må være rart å leve i en slik kunstig boble. Snodig å velge det. Jeg skulle hatt mer enn noen milioner i året for å gi fra meg muligheten til privaten slik som hun gjør. Men hun er jo ingen superstjerne. For en skikkelig superstjerne, hun tar seg selv ikke så høytidelig, hun pynter seg når det kreves, og går kledd og usminket som oss andre dødlige når det er hverdag. FF tripper nysminket og perfekt på butikken i stilettheler kl 09 om morran. Hun tør ikke vise seg frem usminket og ustylet. DET tør en ekte stjerne. Elsker intervjuet med bla Celine Dion, en av verdens største stjerner, noen mnd etter hun fikk tvillingene, i saggy joggedress, og totalt uten sminke. Da snakker vi stor stjerne. Sorry ff, du når ikke opp . Anonymous poster hash: 01917...37d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå