Anonym bruker Skrevet 17. juni 2014 #1 Skrevet 17. juni 2014 Barnet mitt er 2 1/2 år og kommer seg løs fra bilstolen. Eller altså han får selene utover skuldrene hvis dere skjønner. Uansett hvor hardt vi strammer så kommer han seg løs, utrolig nok! Han sitter bakovervendt men vil se fremover. Har dvd-spiller som han kan se på, men er ikke int. What to do? Anonymous poster hash: df384...789
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2014 #2 Skrevet 17. juni 2014 Kjøp beltesamler. Anonymous poster hash: 16565...752
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2014 #3 Skrevet 17. juni 2014 Kjøp beltesamler.Anonymous poster hash: 16565...752 de sitter jo ganske langt nede. Jeg har holdt fast der beltesamleren skal være for å få på selene, men han har fortsatt kommet seg løs. Anonymous poster hash: df384...789
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2014 #4 Skrevet 17. juni 2014 Kjøp beltesamler.Anonymous poster hash: 16565...752 de sitter jo ganske langt nede. Jeg har holdt fast der beltesamleren skal være for å få på selene, men han har fortsatt kommet seg løs. Anonymous poster hash: df384...789 Nei, den skal sitte over brystkassen. Anonymous poster hash: 16565...752
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2014 #5 Skrevet 17. juni 2014 Kjøp beltesamler.Anonymous poster hash: 16565...752 de sitter jo ganske langt nede. Jeg har holdt fast der beltesamleren skal være for å få på selene, men han har fortsatt kommet seg løs. Anonymous poster hash: df384...789 Nei, den skal sitte over brystkassen. Anonymous poster hash: 16565...752 genialt. Kjenner jeg ikke henger helt med i tiden. Takk Anonymous poster hash: df384...789
ønskende Skrevet 17. juni 2014 #6 Skrevet 17. juni 2014 Kjøp beltesamler! Unger vil alltid det de ikke kan. Prøv å ha han bakovervendt så lenge som mulig :-)
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2014 #7 Skrevet 17. juni 2014 beltesamler er ulovlig. http://www.klikk.no/foreldre/article386700.ece Anonymous poster hash: f71ee...ad7
☆☆☆ Skrevet 17. juni 2014 #8 Skrevet 17. juni 2014 Ulovlig eller ikkje, ei slik spenne skal eg ha! Toåringen vår har ikkje lenger selar i vogn fordi ho kjem seg ila to minutt. Eg har vurdert å snu bilstolen fordi ho ålar seg ut av selane der også, må bruke mykje tid på å overtale henne til å sitte fastspent, men i rette humøret er det fånyttes
Appelsinpiken Skrevet 17. juni 2014 #9 Skrevet 17. juni 2014 Beltesamler er ikke ulovlig lenger, og faktisk anbefalt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå