Anonym bruker Skrevet 17. juni 2014 #1 Skrevet 17. juni 2014 Hvordan fant dere ut at de ikke tåler melk? Hva var symptomene og hva skjer om de får i seg melk? Gutten vår sover så utrolig dårlig. Føler vi har prøvd alt. Men så slo det meg her om dagen at kanskje han har vondt i magen fordi han ikke tåler kumelk? Jeg var selv veldig allergisk mot melk da jeg var barn og tenker kanskje at det kan være arvelig. Antageligvis er det ikke melka som er problemet..men likevel..erfaringer? Anonymous poster hash: 5da3a...14f
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2014 #2 Skrevet 17. juni 2014 Han er forresten 15 mnd hvis det har noe å si Anonymous poster hash: 5da3a...14f
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2014 #3 Skrevet 17. juni 2014 Vår var 6 mnd da vi var hos spesialist og tok prikktest og blodprøve(? Tror jeg... Ihvertfall prikktest) Slo ut på den, og levde melkefritt i 5år. Nå tåler hun moderate mengder. Symptomer var kolikk, eksem, hyppige avføringer, elveblest av nan. Senere fikk hun vondt i magen og "hard mage" hvis hun fikk i seg noe ved et uhell. Anonymous poster hash: 97232...7bd
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2014 #4 Skrevet 17. juni 2014 Magevondt og urolig søvn. Kunne skrike til i kramper. Løs eller svart/hard avføring. Bestill time. Vårt slo ikke ut på noen tester. Men valgte å gå over til laktose frie melkeprodukter og unngå melk i all kost. Så bedring etter fire uker ca, så må testes ut over tid Anonymous poster hash: 5b3d2...8d2
Førstemann Skrevet 17. juni 2014 #5 Skrevet 17. juni 2014 Vår jente har vært mye plaget av magesmerter og eksem. Hun har ikke slått ut på blodprøve, men vi har allikevel valgt å kutte ut alle rene melkeprodukter og hun har blitt mye bedre. Hun var tidligere også oppblåst og hadde skikkelig kulemage, den er borte nå etter 4-5uker uten melk.
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2014 #6 Skrevet 17. juni 2014 Slo ikke ut på blodprøver her, men symptomer var Dårlig søvn Diaré/ oppkast Eksem og elveblest Astma Vondt i magen Fikk påvist etter eliminasjon i kosthold. Anonymous poster hash: 7ad17...fe2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå