Anonym bruker Skrevet 17. juni 2014 #1 Skrevet 17. juni 2014 Jeg har alltid syntes dette med å elske seg selv høres så rart ut. Hvis man er deprimert eller har det vanskelig, må man lære å elske seg selv. Jeg har ingen problemer med å være meg, men det føles helt feil å si at jeg elsker meg selv. Jeg prøver å være et godt menneske, et menneske jeg selv liker. Men jeg vet også at jeg har mange tanker og tilbøyeligheter som ikke er så sjarmerende - ikke noe jeg ville likt i et annet menneske. Jeg ønsker å leve, og ville gått langt for å beholde livet. Ikke fordi jeg elsker meg selv, men fordi jeg elsker barna mine, mannen min og livet generelt, og ikke vil miste noe av det. Dessuten er jeg redd for døden og det ukjente. Hvordan forstår dere uttrykket? Elsker dere dere selv? Anonymous poster hash: a42ec...3e2
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2014 #2 Skrevet 17. juni 2014 Veldig kort så forstår jeg uttrykket som å akseptere seg selv og ikke hele tiden drive med selvkritikk som er destruktiv. Det å vite at man er like verdifull som andre. Anonymous poster hash: 77fe8...aa7
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2014 #3 Skrevet 17. juni 2014 For meg betyr det å akseptere seg selv og se sin egen verdi. Anonymous poster hash: 95efc...dea
LillaGorilla♥♥ Skrevet 17. juni 2014 #4 Skrevet 17. juni 2014 For meg handler det om aksept og respekt for seg selv, og det å kunne se at man selv har verdi, helt i seg selv og uavhengig av andre og hva andre mener.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå