superspent Skrevet 6. september 2014 #876 Del Skrevet 6. september 2014 A_87 Du får avgi rapport om det nye muggmiddelet virker, vi sliter også med kondens på vindu og mugg i karmene i huset vi leier og tar gjerne i mot tips som funker... Tror egentlig ikke det er noen anneb løsning enn å bytte de ut, men det tviler jeg er aktuelt for huseier. God helg til alle! Jeg skal i lillebrors bryllup i dag og gleder meg! Håper jeg klarer å holde ut en stund.... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144149332-september-2014-rugeres-skravletr%C3%A5d/page/36/#findComment-146644044 Del på andre sider Flere delingsvalg…
knertine89 Skrevet 6. september 2014 #877 Del Skrevet 6. september 2014 hmmm...... jeg lurer litt på en ting... hvordan kjennes rier ut liksom? det er noe som stikker noe sinnsykt midt oppi høna, og midt inn i mellom tissen og navlen liksom.. litt vanskelig å forklare... magen strammer seg også veldig, men det er vell bare kynnere...? det stikker, strammer seg og er ubehagelig slik att jeg vil flytte litt på meg liksom... håper noen skjønte den klønete formuleringen min Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144149332-september-2014-rugeres-skravletr%C3%A5d/page/36/#findComment-146644827 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. september 2014 #878 Del Skrevet 6. september 2014 hmmm...... jeg lurer litt på en ting... hvordan kjennes rier ut liksom? det er noe som stikker noe sinnsykt midt oppi høna, og midt inn i mellom tissen og navlen liksom.. litt vanskelig å forklare... magen strammer seg også veldig, men det er vell bare kynnere...? det stikker, strammer seg og er ubehagelig slik att jeg vil flytte litt på meg liksom... håper noen skjønte den klønete formuleringen min Rier (ihvertfall mine rier) kjente ut som sinnsyke menssmerter, både i magen og ryggen. Pluss at magen blir steinhard og man kjenner et "trykk" mot underlivet. Hvis magen strammer seg uten smerter så er det bare vanlige kynnere Anonymous poster hash: a00c5...cbc Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144149332-september-2014-rugeres-skravletr%C3%A5d/page/36/#findComment-146644922 Del på andre sider Flere delingsvalg…
hotoon Skrevet 6. september 2014 #879 Del Skrevet 6. september 2014 hmmm...... jeg lurer litt på en ting... hvordan kjennes rier ut liksom? det er noe som stikker noe sinnsykt midt oppi høna, og midt inn i mellom tissen og navlen liksom.. litt vanskelig å forklare... magen strammer seg også veldig, men det er vell bare kynnere...? det stikker, strammer seg og er ubehagelig slik att jeg vil flytte litt på meg liksom... håper noen skjønte den klønete formuleringen min Rier (ihvertfall mine rier) kjente ut som sinnsyke menssmerter, både i magen og ryggen. Pluss at magen blir steinhard og man kjenner et "trykk" mot underlivet. Hvis magen strammer seg uten smerter så er det bare vanlige kynnere Anonymous poster hash: a00c5...cbc Å huff, déjà vu! Mine også! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144149332-september-2014-rugeres-skravletr%C3%A5d/page/36/#findComment-146644954 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vips77. Skrevet 6. september 2014 #880 Del Skrevet 6. september 2014 Knertine: tror du forstår raskt at det er rier du kjenner. Som anonym sier er det som menssmerter x 100 i nedre del av magen og ryggen samtidig som magen strammer seg. Du vil ikke være i tvil! 😀. Tipptopp : så godt du også ble godkjent! Men det hadde vært ok å måtte bli der for å føde, når du/ jeg først var der😉😉! Vipsmannen syntes iallefall det. Snodig tanke, men når jeg satt på venterommet på fødepol kom det inn en fødende, og tanken gikk på at jeg satt i smertens forgård.... Huff.... Girasol: sikkert ligamentsmerter og / el stekk i magen, stekksmerter føles ut som om området brenner og svir, vi kan få "strekkmerker "på innsiden også. Fremdeles ingen vondter her i huset! Enda det har vært full fart i hele dag OG i går kveld var jeg på fest og holdt ut til halv to i natt! Noop- ingen tegn! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144149332-september-2014-rugeres-skravletr%C3%A5d/page/36/#findComment-146644967 Del på andre sider Flere delingsvalg…
A_87 Skrevet 6. september 2014 #881 Del Skrevet 6. september 2014 (endret) superspent: Lot muggmiddelet DeSalin virke i 24 timer, vasket bort med vanlig vann. Det ble litt bedre, men det er fortsatt litt mugg igjen i vinduskarmen, dessverre. Kanskje jeg tar en runde til med DeSalin, må sjekke ut om det har noe hensikt. Vi har i alle fall fått bort ca 80 % av mugget og selv om det fortsatt er litt grønn farge, har vi nok tatt knekken på det. Så lenge det ikke formerer seg videre skal det nok gå greit. Årsaken til mugget kan være at vi ikke har hatt rullegardinen åpen, men har hatt den igjen hele tiden, så det har blitt kondens. Nå vet vi det i alle fall. Satser på at verdien på leiligheten fortsatt er den samme, for en dag kommer vi jo til å selge den. I tillegg til dette muggmiddelet har vi prøvd med Salmiakk og Klorin og da fikk vi bort en del. Jeg er faktisk spent på hvordan riene kommer til og kjennes ut siden jeg aldri har opplevd det før Har lest i svangerskapsboka at rier kjennes forskjellig fra person til person. I dag har jeg trent og det var deilig Fikk peist både rygg, skulder, bein og biceps F.o.m termindato 12.september er mitt abonnoment frosset så jeg må bare nyte og trene mens jeg fortsatt har mulighet. I morgen skal jeg gå tur med en venninne, satser på at det får fortgang i sakene! Lilletøtta er vel like sta som både meg og samboer, så jeg har på følelsen at hun holder seg i hula si fram til termin. Synes de som føder før termin er så HELDIGE! Skulle likt og visst hva som har innvirkning. Siden jeg spiste godteri i går har jeg skikkelig søtsug i dag, dumme abstinenser. Må holde meg unna i dag Når samboer kommer hjem fra jobb i kveld, skal jeg ha klar får i kål Gleder meg til det Nå som jeg har god tid sørger jeg for at skittentøyskurvene er tilnærmet tomme, greit og ikke ha stappfulle skittentøyskurver når vi kommer hjem fra sykehuset. Det eneste som gjenstår å legge i sykehusbagen er hårbørste og toalettmappe, noe jeg må gjøre rett før "avgang", så jeg er KLAR Synes det var ganske stille her inne i dag også, flere fødsler på gang kanskje Dere som har erfaring: Er det vondt å bli strippet? Er det en kort prosess? Neste jordmortimen min er på onsdag og da er jeg i uke 40+0, kanskje jeg skal be henne strippe? Endret 6. september 2014 av A_87 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144149332-september-2014-rugeres-skravletr%C3%A5d/page/36/#findComment-146644975 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Atanih Skrevet 6. september 2014 #882 Del Skrevet 6. september 2014 Idag har jeg fått gått bittegranne i tunge bakker. Ikke så mye å skryte av siden vi ikke var på loppemarkedet så lenge grunnet dårlig vær (og altfor mye SØPPEL i år), men jeg tror det kan ha hatt litt innvirkning uansett. Da vi skulle gå ned til bilen igjen, stramma hele magen seg og jeg fikk en ordentlig, god kynner igjen. Føler det er så lenge siden. Var nesten som en sånn aktivitet en har i gymmen, at noen holder deg igjen med tau e.l. mens du prøver å gå fremover. Til nå har vi vært hos et vennepar og slappet av, men kjente jeg ble trøtt og sliten i ryggen. Da vi var på butikken istad klarte jeg ikke å gå uten å vugge meg fremover og holde/stryke på magen for å lindre litt. Ikke direkte vondt, men ubehagelig mest. Snart skal jeg lage meg en kjapp middag, og kjøpt inn litt potetgull og sjokolade jeg skal kose meg med i kveld. Lørdagskveld er lørdagskveld! Min pappa har satt mandag 8. september som min fødedato, siden det er datoen han og mamma forlova seg. Mulig han får ønsket i oppfyllelse om aktiviteten idag skal ha noen ting å si Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144149332-september-2014-rugeres-skravletr%C3%A5d/page/36/#findComment-146645106 Del på andre sider Flere delingsvalg…
vaskedama+♂ 09 og 11 Skrevet 6. september 2014 #883 Del Skrevet 6. september 2014 Ingen fødsel her i gården, men ubehagelig å være meg er det uansett. Vondt i magen hvis jeg går mye, som om magehuden revner, blir nok mange strekkmerker her ja! Halsbrann og vondt i bekkenet i underlivet. Unngår å sette meg på huk for vondt å komme seg opp igjen. Kroppen kunne like gjerne veid 250 kg, men er bare 82.. Fått vasket barnevognen idag! Og funnet babydynen.. Og så var det vogndynen da.. Fødebagen er også helt klar.. Så begynner å komme i boks. Men er nok ikke mentalt klar ennå. Hadde vært godt å slippe disse vondtene da. Forkjølelsen nesten over, etter snart 7 uker! Jammen vært langvarig.. 38+4 idag.. Kanskje han kommer på tirsdag? På fullmåne? Antakeligvis siste kontrollen på mandag, iiiiik!! :-) De andre to ble ihvertfall født 39+3 og 39+5.. Spennende å se! :-) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144149332-september-2014-rugeres-skravletr%C3%A5d/page/36/#findComment-146645291 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkebaby♡ Skrevet 6. september 2014 Forfatter #884 Del Skrevet 6. september 2014 Det var i okt 04 så det er straks 10 år siden nå :knegg: Da er det en stund siden. Jeg håper virkelig de har endret prosedyrene til det bedre nå Nå er du snart på termindato, Lykkebaby Spennende! Ja i følge fastlegen får man ikke gå så langt over nå Jeg skal ringe sykehuset selv på dag 6 overtid har jeg fått beskjed om. Også få vite mere da om hva som blir aktuelt.. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144149332-september-2014-rugeres-skravletr%C3%A5d/page/36/#findComment-146645398 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkebaby♡ Skrevet 6. september 2014 Forfatter #885 Del Skrevet 6. september 2014 TERMIN I DAG!!! Og ting er stille. Ville så gjerne våre i full gang nå, men den gang ei... Har kropp som er perfekt for ruging, og overtid jeg. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144149332-september-2014-rugeres-skravletr%C3%A5d/page/36/#findComment-146645407 Del på andre sider Flere delingsvalg…
A_87 Skrevet 6. september 2014 #886 Del Skrevet 6. september 2014 (endret) Det var i okt 04 så det er straks 10 år siden nå :knegg:Da er det en stund siden. Jeg håper virkelig de har endret prosedyrene til det bedre nå Nå er du snart på termindato, Lykkebaby Spennende! Ja i følge fastlegen får man ikke gå så langt over nå Jeg skal ringe sykehuset selv på dag 6 overtid har jeg fått beskjed om. Også få vite mere da om hva som blir aktuelt.. Det er enda godt at man ikke får lov å gå så lenge over. Spennende! Kanskje nr. 4 er en luring og snart melder sin ankomst? Jeg er så spent at det er like ført jeg klatrer opp etter veggene Så på "Sigrid blir mamma" og fikk sett fødselen. Interessant. Satser på at jeg er herdet nå Søsteren min gjetter at lilletøtta blir født 6.september, i dag. Ser dessverre ut til at hun tar feil. Endret 6. september 2014 av A_87 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144149332-september-2014-rugeres-skravletr%C3%A5d/page/36/#findComment-146645448 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkebaby♡ Skrevet 6. september 2014 Forfatter #887 Del Skrevet 6. september 2014 Det var i okt 04 så det er straks 10 år siden nå :knegg:Da er det en stund siden. Jeg håper virkelig de har endret prosedyrene til det bedre nå Nå er du snart på termindato, Lykkebaby Spennende! Ja i følge fastlegen får man ikke gå så langt over nå Jeg skal ringe sykehuset selv på dag 6 overtid har jeg fått beskjed om. Også få vite mere da om hva som blir aktuelt.. Det er enda godt at man ikke får lov å gå så lenge over. Spennende! Kanskje nr. 4 er en luring og snart melder sin ankomst? Jeg er så spent at det er like ført jeg klatrer opp etter veggene Så på "Sigrid blir mamma" og fikk sett fødselen. Interessant. Satser på at jeg er herdet nå Søsteren min gjetter at lilletøtta blir født 6.september, i dag. Ser dessverre ut til at hun tar feil. Her kom det netopp mere tykt slim på pappiret...men, ikke blod i dette heller. Hadde litt i går også... Har litt sammentrekninger, men ikke noe å håpe noe av Men nå er i alle fall alt på plass oppi føde beggen utenom mob lader, og drikka som ligger kaldt i kjøleskapet inntil videre. Det er eksen sin helg med barna men, Minsten er på hyttetur, Størsta er hos Faren, og Mellomste på komf weekend. Så hadde jo passa perfekt om det ble fødsel før de kom hjem igjen. Ååååå men jeg er fødesyk i dag. Skikkelig klar, for å komme i gang! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144149332-september-2014-rugeres-skravletr%C3%A5d/page/36/#findComment-146645740 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vips77. Skrevet 6. september 2014 #888 Del Skrevet 6. september 2014 Oi oi lykkebaby! Krysser fingrene for fødsel for deg i nærmeste fremtid. Hadde jo vært flott å få på termin... Iallefall nesten. Leste ett sted at det "vanlige" var å føde ca fire dager etter termin. Det at proppen går er jo ett godt tegn! Åtte år siden sist for meg, og jeg er vanvittig FØDEKLAR! Ser og kjenner etter tegn hele tiden!💗 Termin i morgen!! 💗 Håper denne kroppen ikke oppfører seg som førstegangs fødende! Tvi tvi for fødsel iallefall! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144149332-september-2014-rugeres-skravletr%C3%A5d/page/36/#findComment-146645766 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkebaby♡ Skrevet 6. september 2014 Forfatter #889 Del Skrevet 6. september 2014 Vips77 Siden klokka er så mye nå så håper jeg at 7/9 er VÅR dato for fødsel Jeg jakter også tegn konstant nå. Lengter fælt etter å hilse på lille i magen. Og ikke minst få oppleve, og føde med Sambo som støtte når han får sitt første barn <3 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144149332-september-2014-rugeres-skravletr%C3%A5d/page/36/#findComment-146645957 Del på andre sider Flere delingsvalg…
A_87 Skrevet 6. september 2014 #890 Del Skrevet 6. september 2014 Så spennende, lykkebaby Krysser fingrene for at du snart har nurket i armene Hm, "vanlig" å føde fire dager etter termin. For meg hadde det ikke passet, siden det er på søsteren min sin bursdag Den dagen skal hun få ha for seg selv Krysser fingrene for 7.,9.,10.,12. eller 14. Vips77: Spennende med termin i morgen Selv om den datoen ikke har noe å si, er det noe med den Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144149332-september-2014-rugeres-skravletr%C3%A5d/page/36/#findComment-146646017 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tipptopp Skrevet 6. september 2014 #891 Del Skrevet 6. september 2014 Hei damer. Ja nå kan disse babyene komme snart syntes jeg. Selv om det er (etter midnatt) 11 dager igjen til termin for min del... I går begynte jeg å få en god del vann i beina. Leggene sprengte og var harde og hovne. Hadde beina loddrett store deler av dagen og vet jeg får vann i beina når de er loddrett. Vi avsluttet den lange dagen i går med å ommøblere stua og jeg løftet 2- og 3-seterne, salongbord og ett grusomt tungt spisebord med sambo. Styra på og ordnet i håp på at de pre-riene som ble registrert på sykehuset skulle ta seg opp å bli til rier. Veeeel.. Rier ble det ikke, men kraftige kynnere som gjorde at jeg bare fikk 3 timer søvn i natt. I dag har jeg også vært mye i loddrett posisjon og i tilleg ikke følt meg helt i form. Ligamentene mine liker ikke at mini har festet hodet for hver gang jeg beveger meg eller ligger feil røsker jeg godt i de. Er litt au ja! Beina ligner tømmerstokker og er helt sprengte av vann. Ankelen går i ett med leggen nå. Nei jeg kunne godt ha blitt igjen på sykehuset og fått ut mini. Så ingen andre gravide, men så jo baby Smertens forgård ja, hehe. Rier kjennes forskjellig ut fra person til person, men de fleste beskriver dem som ekstreme menssmerter. Men man bør være litt forsiktig med å tenke/si at mat VET man har rier da dette ikke alltid er tilfellet. En venninne trodde hun hadde moderate kynnere til hun plutselig fikk pressetrang :/ hun var heldigvis på besøk hos noen bare minutter fra sykehuset og rakk akkurat opp i senga da babyen kom. Å bli strippet har jeg ikke erfaring med, men jeg har jo blitt sjekket for modning (som er en MILD form for hva de gjør når de stripper) og det er ikke behagelig. Så jeg kan tenke meg at når de i tillegg skal tøye, røske og rive der inne så kan det bli litt vondt :/ Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144149332-september-2014-rugeres-skravletr%C3%A5d/page/36/#findComment-146646087 Del på andre sider Flere delingsvalg…
A_87 Skrevet 7. september 2014 #892 Del Skrevet 7. september 2014 God dag alle rugere Tipptopp: Helt enig med deg! Babyene kan bare komme, på tide at de finner veien ut Jeg vet ikke hvor lenge jeg takler denne spenninga. Alt er klart, lilletøtta er fullmoden, så da synes jeg godt hun kan bore seg ut av hula og komme til paradis Vi har en alvorsprat med henne hver dag og vi liker i alle fall å tro at det hjelper Saken er vel heller at hun er like sta som meg og samboer og venter til rundt termin før hun lurer seg ut. Tvi-tvi, satser på at babyene melder sin ankomst snart!! Uke 39+4 i dag. Skal gå tur i lage en venninne kl 12:00 og satser på at det får fortgang på sakene! Skal oppsøke mest mulig bakker Har aldri hatt menssmerter, men leste en plass at når man har rier er magen hard og stram. Ei på programmet "Sigrid blir mamma" beskrev rier som at noen holdt en knytneve i magen. Det blir spennende å se hvordan det kjennes på meg Stripping høres ikke direkte behagelig ut,nei. Blir like skuffa hver morgen jeg våkner og det ikke har skjedd noe. Bedre lykke neste natt. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144149332-september-2014-rugeres-skravletr%C3%A5d/page/36/#findComment-146646609 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vips77. Skrevet 7. september 2014 #893 Del Skrevet 7. september 2014 Enig med alle over! For oss alle som har termin nå i første halvdel av denne fine mnd så kan bebisene bare komme! Ja sant så sant tipptopp, min feil, rier kjennes nok forskjellig ut for oss alle. Dumt å beskrive da det er forskjell på oss. 😀. I dag er 💗termin💗! Jeg ser på det bare som nok en dag.... Har aldri gått over før, så har iallefall prøvd litt fødsel fortgang i dag. 💗Sex💗rask lang tur💗sparkesykkeltur med storesøstre💗og på fredag var det champagne! 💗! Og stimulering av brystvorter💗. Nei frøkna stortrives! Ingen vond kynner engang! Vi har tom hatt mine foreldre her siden torsdag, hadde vært så kjekkt om hun hadde vist seg, men den gang ei. Nå har de reist.... Jeg legger meg på sofan resten av dagen, frosne druer og tv😕. Ventemodus! Ha en fin søndag til alle 👍 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144149332-september-2014-rugeres-skravletr%C3%A5d/page/36/#findComment-146646762 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. september 2014 #894 Del Skrevet 7. september 2014 Hei. Stripping var ikke så vondt som jeg hadde trodd. Var ubehagelig, men klarte fint å ligge stille uten å tenke at dette var ille. Mye skremsel på nettet om dett, så jeg var livredd før jm timen. Helt unødvendig! Syns leverhogg, hodepine, menssmerter og å skalle hode i kjøkkenskapet er mye verre ☺ Håper det hjelper noen av dere. Ps. Jordmoren dro mye, så jeg blødde i nesten 4 dager etterpå. Ikke bare mase ring som jeg har hørt noen jm driver med. Anonymous poster hash: f28fa...807 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144149332-september-2014-rugeres-skravletr%C3%A5d/page/36/#findComment-146647174 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. september 2014 #895 Del Skrevet 7. september 2014 Hei. Stripping var ikke så vondt som jeg hadde trodd. Var ubehagelig, men klarte fint å ligge stille uten å tenke at dette var ille. Mye skremsel på nettet om dett, så jeg var livredd før jm timen. Helt unødvendig! Syns leverhogg, hodepine, menssmerter og å skalle hode i kjøkkenskapet er mye verre ☺ Håper det hjelper noen av dere. Ps. Jordmoren dro mye, så jeg blødde i nesten 4 dager etterpå. Ikke bare masering som jeg har hørt noen jm driver med. Anonymous poster hash: f28fa...807 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144149332-september-2014-rugeres-skravletr%C3%A5d/page/36/#findComment-146647177 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Atanih Skrevet 7. september 2014 #896 Del Skrevet 7. september 2014 Aldri engang hørt om stripping før jeg var langt uti svangerskapet! Mye en skal høre om mens det pågår, gitt Jeg kløøør så på magen! Og det er jo ingen hud å ta av lenger, så jeg føler jeg klør gjennom huden omtrent. Smører meg flere ganger og må gå med magen på lufting I natt våknet jeg av et hinsides regnvær, og etterhvert lynte det over hele himmelen og det buldra i evigheter. Var ganske langt unna, så så lenge det holder seg på et par kilometers avstand synes jeg igrunnen det er ganske koselig. Bortsett fra at jeg får vondt i hodet av lavtrykket. I morgen er det jordmortime på meg Satser på alt er greit, og det tror jeg igrunnen det er. Vi har egen blodtrykksmåler her hjemme, så jeg klarer å holde litt kontroll på det selv også. Mamma begynner igrunnen å bli ganske innpåsliten! Hver eneste dag, mer eller mindre, sender hun sms, ringer eller skriver pm på facebook om hvordan jeg har det. Hva jeg har gjort/skal gjøre den dagen. Tipper på jeg ikke får sjans til å fortelle at vi er på sykehuset før hun graver seg til den informasjonen selv, og det er ganske irriterende synes jeg. Planen, og mitt ønske er egentlig at bare jeg og samboer skal ha tiden på sykehuset alene frem til han er født (såfremt jeg ikke ligger der i flere døgn før), og så overraske alle sammen. Så da er det litt kjedelig med masekopper dager lang! Bah. Det er vel mitt største irritasjonsmoment nå om dagene. Ellers går jeg jo og venter hver dag som alle andre etter tegn og forandringer i kroppen. Eneste jeg merka i går, bortsett fra at jeg var ekstra plaget med ubehagelige kynnere, vondt i ryggen og andre vondter i magen, er at det så ut som at magen lå så mye lenger ut enn den har pleid. Merker den ikke stopper å vokse selv om jeg går inn i de siste ukene nå! Samboer sier at nå hadde det vært deilig å få han ut og møte pjokken. Han er ikke så glad i å se at jeg har det vondt i ryggen osv, så han føler vel litt sympati og håper også at det snart går i gang Jeg er litt strukket mellom to meninger; Føler jeg gjerne kan gå i 6 måneder til bare for å forberede meg LITT mer, samtidig som jeg vil få han ut fort som fy, så kroppen kan komme til normalen igjen og vi endelig kan få se småen som jeg stadig vasker klær til Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144149332-september-2014-rugeres-skravletr%C3%A5d/page/36/#findComment-146647343 Del på andre sider Flere delingsvalg…
hotoon Skrevet 7. september 2014 #897 Del Skrevet 7. september 2014 Ser det har vært rolig her i dag. Regner med det er for dere slik det er for meg at helgene tilbringes med familien og mindre tid til telefon og nettbrett. I dag er det 14 dgr til termin her og jeg holder seriøst på å gå på veggene.. klarer ikke tanken på å vente 14 dager til... Og ja, jeg vet det kan Bli enda lenger...!😏 har vært ute å gått tur nå for å prøve å få ting til å skje, selv om bekkenet mitt ikke er helt enig... Jeg er så veldig ferdig med alle forberedelser at jeg vet rett og slett ikke hva jeg skal fylle dagene med lenger... Har hatt superkos besøk av mamma i helgen. Hadde håpet hun skulle være her når dett skjedde men det skjedde dessverre ikke... Var trist å si hade, særlig når man er et hormontroll for tida😭😉 Jeg har fått en del mere kynnere etter modningsakupunkturen så jeg tror jeg skal fortsette med det.. bare synd hun legen er borte hele uken. Vet ikke hva det koster andfer plasser. Noen som vet? Jeg har vært på legesenteret mitt. En fastlege der son gjør det så jeg måtte kun bet for selve v behandlingen, 130,- regner med det er betydelig dyrere andre plasser... Noen som har prøvd det i Trondheims distriktet? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144149332-september-2014-rugeres-skravletr%C3%A5d/page/36/#findComment-146648395 Del på andre sider Flere delingsvalg…
A_87 Skrevet 7. september 2014 #898 Del Skrevet 7. september 2014 Aldri engang hørt om stripping før jeg var langt uti svangerskapet! Mye en skal høre om mens det pågår, gitt Jeg kløøør så på magen! Og det er jo ingen hud å ta av lenger, så jeg føler jeg klør gjennom huden omtrent. Smører meg flere ganger og må gå med magen på lufting I natt våknet jeg av et hinsides regnvær, og etterhvert lynte det over hele himmelen og det buldra i evigheter. Var ganske langt unna, så så lenge det holder seg på et par kilometers avstand synes jeg igrunnen det er ganske koselig. Bortsett fra at jeg får vondt i hodet av lavtrykket. I morgen er det jordmortime på meg Satser på alt er greit, og det tror jeg igrunnen det er. Vi har egen blodtrykksmåler her hjemme, så jeg klarer å holde litt kontroll på det selv også. Mamma begynner igrunnen å bli ganske innpåsliten! Hver eneste dag, mer eller mindre, sender hun sms, ringer eller skriver pm på facebook om hvordan jeg har det. Hva jeg har gjort/skal gjøre den dagen. Tipper på jeg ikke får sjans til å fortelle at vi er på sykehuset før hun graver seg til den informasjonen selv, og det er ganske irriterende synes jeg. Planen, og mitt ønske er egentlig at bare jeg og samboer skal ha tiden på sykehuset alene frem til han er født (såfremt jeg ikke ligger der i flere døgn før), og så overraske alle sammen. Så da er det litt kjedelig med masekopper dager lang! Bah. Det er vel mitt største irritasjonsmoment nå om dagene. Ellers går jeg jo og venter hver dag som alle andre etter tegn og forandringer i kroppen. Eneste jeg merka i går, bortsett fra at jeg var ekstra plaget med ubehagelige kynnere, vondt i ryggen og andre vondter i magen, er at det så ut som at magen lå så mye lenger ut enn den har pleid. Merker den ikke stopper å vokse selv om jeg går inn i de siste ukene nå! Samboer sier at nå hadde det vært deilig å få han ut og møte pjokken. Han er ikke så glad i å se at jeg har det vondt i ryggen osv, så han føler vel litt sympati og håper også at det snart går i gang Jeg er litt strukket mellom to meninger; Føler jeg gjerne kan gå i 6 måneder til bare for å forberede meg LITT mer, samtidig som jeg vil få han ut fort som fy, så kroppen kan komme til normalen igjen og vi endelig kan få se småen som jeg stadig vasker klær til Atanih: Jeg hadde heller ikke hørt om stripping før langt uti svangerskapet. Det er mye man lærer mens det pågår Skjønner at det kan være i overkant at moren din kontakter deg så mye, men du kan prøve å se på det som omsorg. Virker som hun er veldig spent og det er jo koselig Jeg trodde moren min kom til å kontakte meg hver deg nå på slutten av rugetida, men det har hun ikke gjort, snarere tvert i mot. hotoon: Hvor blir "nålene" festet når det tas modningsakupunktur? Lurer på om det finnes her jeg bor. Kanskje jeg skal sjekke det ut. Utrolig stille her inne i dag. Enten er "alle" i fødsel eller så er det lite nytt å meddele. I dag gikk jeg tur i lage en venninne. Koselig! Jeg og samboer så på "Jordmødrene" på nrk nett-tv. Da fikk vi sett ulike fødsler og det hadde han aldri sett før så det var på tide. Da vet han litt mer hva som er i vente På TV ser det ut som at pressingen varer i ett minutt, men det er ikke tilfelle, så jeg advarte han at det tar lengre tid i virkeligheta Svigermor trodde lilletøtta skulle bli født i dag, men hun tok dessverre feil. Neste dato hun tipper er 9.september. Hun kan gjerne få rett på det Jeg er så utålmodig at det er like før jeg klatrer opp etter veggene. Finner alltids på noe å gjøre, men jeg synes det er litt meningsløst å gå og vente siden jeg vet at hun er fullmoden og at alt av saker er klart Ønsker alle en fin rugekveld Kanskje det er en fødselshistorie som er tikket inn når jeg logger meg på i morgen? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144149332-september-2014-rugeres-skravletr%C3%A5d/page/36/#findComment-146648680 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkebaby♡ Skrevet 7. september 2014 Forfatter #899 Del Skrevet 7. september 2014 Vi får håpe det er stille før fødeboomen Det hadde våre noe det Spessielt siden jeg gjerne skulle våre en av de fødende hehe Nå har jeg krøpet til køys, og håper jeg får en virkelig god natt med søvn. Det trengs! Natta 😊 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144149332-september-2014-rugeres-skravletr%C3%A5d/page/36/#findComment-146648728 Del på andre sider Flere delingsvalg…
A_87 Skrevet 7. september 2014 #900 Del Skrevet 7. september 2014 (endret) Vi får håpe det er stille før fødeboomen Det hadde våre noe det Spessielt siden jeg gjerne skulle våre en av de fødende hehe Nå har jeg krøpet til køys, og håper jeg får en virkelig god natt med søvn. Det trengs! Natta Krysser fingrene for at det er stille før stormen Lykke til alle sammen Endret 7. september 2014 av A_87 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144149332-september-2014-rugeres-skravletr%C3%A5d/page/36/#findComment-146648740 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå