Lykkebaby♡ Skrevet 2. september 2014 Forfatter #776 Del Skrevet 2. september 2014 God morgen 4 dager til oul termin i dag! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144149332-september-2014-rugeres-skravletr%C3%A5d/page/32/#findComment-146633467 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkebaby♡ Skrevet 2. september 2014 Forfatter #777 Del Skrevet 2. september 2014 Hadde også problemer med mugg i ALLE vinduene på soverommene asj! Bytta vinduene så forsvant det Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144149332-september-2014-rugeres-skravletr%C3%A5d/page/32/#findComment-146633471 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vips77. Skrevet 2. september 2014 #778 Del Skrevet 2. september 2014 Ja lykkebaby, flere som går med tak her! Har også hatt noen tak i ett par kvelder, skikkelige i rygg og lysk, såpass at jeg må le og innrømme at jeg angrer litt.... Kjenner smerten som lette rier! (Derfor anger!😜) men i løpet av natten- borte, borte!! Ja ja, det blir nok vår tid snart. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144149332-september-2014-rugeres-skravletr%C3%A5d/page/32/#findComment-146633606 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pernille_ Skrevet 2. september 2014 #779 Del Skrevet 2. september 2014 Dagene går så sakte... Og ja, jeg kjeder meg også! Prøver å gjøre ting som å vaske og rydde, trene, lage mat, lese, møte venninner, men prøver samtidig å ikke bli helt utslitt, for plutselig kommer det en våkenatte eller to iforbindelse med fødselen, og jeg vil jo helst være uthvilt til da! Prøver å jobbe mentalt med å takle denne ventetiden.... Vaskedama og A_87: ja, jeg føler som dere, som om jeg har vært gravid i evigheter og kommer til å være gravid for alltid! ;-) Stikking, ja! Jeg kjenner masse stikking nedover i underlivet. Ubehagelig, ja, egentlig litt vondt. Og dessuten har jeg masse kynnere, mer enn tidligere. Både i aktivitet og i hvile og om natten. Alt dette er vel tegn på at ting begynner å modnes. En uke til termin i dag... A_87: Det høres jo litt rart ut ar startskuddet ikke kan gå når samboer er borte...men kanskje, siden du da vil muligens 'holde' igjen og dette vil påvirke hormoner etc. Men det høres jo litt rart ut..jeg tenker litt sånn at når ting er klart, så skjer det! Men jeg håper jo virkelig han er hjemme med deg når det skjer, da! :-) Lykkebaby: så kjedelig å få følelsen av 'falsk' start! Men du er da nær termin, så da kan det ikke være lenge til! Hold ut! :-) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144149332-september-2014-rugeres-skravletr%C3%A5d/page/32/#findComment-146633612 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småen100 Skrevet 2. september 2014 #780 Del Skrevet 2. september 2014 5 dager igjen her Utrolig mye vonde kynnere/sammentrekninger her og. Hele kvelden og halve natten - måtte virkelig puste meg gjennom flere i går og gråt til og med en liten skvett for jeg ble så oppgitt! Håper virkelig de har en viss innvirkning på noe.. Prøver å tenke at de vondeste er en mindre ri under fødselen. Har også mye stikkinger som dere skriver. Skvetter til av og til. Og varme ja, det var noen som skrev det i går! Får plutselige hetebølger og må løpe ut på balkongen. Sitter og svetter i sofaen, kaver meg opp og styrter ut. Holder på å bli gal.. Føler meg utrolig hormonell nå. I går ble jeg skikkelig sint og.. Lå i sofaen og ble så varm, spurte sambo som satt ved spisebordet om han kunne åpne vinduet, men han sitter allllllid med øretelefoner på så han hører aldri en dritt av ting rundt seg.. Så jeg roper og skriker for å få han til å høre og blir bare varmere og varmere, sintere og sintere før jeg klarer å kave meg opp. Får selvfølgelig en ekstremt vond kynner av alt dette så klarer ikke røre meg et minutts tid før jeg kommer meg ut på balkongen. Etterpå blåste jeg ut alle stearinlysene og bannet og steikte.. Haha.. Og sambo var heeelt uvitende om alt som hadde skjedd. Ååååååå..... Nå skal jeg til jordmor, håper han har festet seg nå for det hadde han ikke sist. Jeg har forresten ikke sett en eneste dråpe melk og er litt stresset for det.. Puppene er blitt fulle av strekkmerker og ser ikke ut, men det er såvidt de har vokst og er ikke antydning til melk. Typisk hvis de bare blir ødelagt på den måten til ingen nytte... Kan ikke forstå det med strekkmerkene der altså - mens magen som har vokst seg 100 ganger så stor ikke har et eneste ett. Æsj.. Ha en fin dag damer! Hang in there Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144149332-september-2014-rugeres-skravletr%C3%A5d/page/32/#findComment-146633753 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flea Skrevet 2. september 2014 #781 Del Skrevet 2. september 2014 Termin i morgen! Misunnelig på dere som har masse tegn. Etter den natta jeg sov dårlig har jeg ikke merket en ting.... Masse stikking så klart, men det har jeg vært plaget med lenge. Det kan stikke så hardt noen ganger at jeg må bare stoppe helt og vente til det går over. Snakket med svigermor i dag og hun kunne fortelle at hun gikk tre uker over med min mann!! Er det lov?? Spurte jeg. Nei, sa hun og lo. Og stor ble han og! Uff..... Jeg ORKER ikke å gå lenge over. Jeg er så utålmodig nå. Det er også to stk som har sagt til meg i det siste at det skjer flere fødsler rundt fullmåne. Jeg måtte jo så klart sjekke når neste fullmåne er, og det er 9. september. Ei hel uke etter termin!! Det er uaktuelt! I dag har vi planlagt kanel med grøt til middag og jeg har kjøpt en diger ananas jeg skal ha til dessert. Jeg har planer om å melde meg inn i den eksklusive 6%-klubben som føder til termin nemlig. Med det samme jeg er i klagemodus: Jeg blir bare mer og mer misfornøyd med håret mitt. Nå har jeg fått testet frisyren i ustylet tilstand, og jeg ser ut som en puddelrocker!!!!! Klippen er helt merkelig. Det nederste håret har fått beholde lengden mens alt det andre er klipt kort. Det er som en diger utvokst hockey! Og med blonde krøller er det bare v-gitaren som mangler. Jeg må få fikset på det på en eller annen måte, men jeg vil jo helst ikke gå tilbake til samme frisør, for jeg stoler ikke på at han klarer å rette det opp uten å gjøre enda mer skade. Det vil si at jeg må gå til en annen frisør og sikkert betale 6-800 kroner for ny klipp. Jeg er helt raka fant nå, så det har jeg egentlig ikke råd til. Ok, bort med klaging. Tenkt positivt. I dag ringte til og med ei venninne til meg, så hun kommer hit etterpå for å se nyhuset vårt og ta en kaffe. Det gleder jeg meg til! Maliini: Jeg har også vært svært overrasket over hvor lite det snakkes om hvor vanskelig ammingen kan være. Jeg gikk også rundt med en illusjon om at det er ting som bare ordner seg. Jeg brukte vel ca 5 uker på å få stabilisert både meg selv, pupper og baby, men derifra var det plankekjøring. Men de fem første ukene var vonde og vanskelige. På barsel plinget jeg i bjella hele tiden. De var klare for å kutte tungebåndet på barnet vårt for å se om det kunne bedre sugeteknikken, men da sa far stopp. Og det var greit, for vi fikk det jo til etterhvert. Jeg var kjempesår i starten, og det var mye styr og strev, men det endte med at jeg ammet i 11 måneder, og det er jeg veldig fornøyd med. Men jeg tror man må la seg selv slå seg til ro med flaskebarn hvis det ikke går, og ikke tenke at det er nederlag. Går det ikke så går det ikke, det er mange som ikke får det til! Jeg tror vi hadde 3-4 flaskebarn i barselgruppa, og i starten virket det som de følte de måtte forklare og unnskylde seg hele tiden. Det synes jeg blir feil. Gjør det du må for å få i ungen mat! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144149332-september-2014-rugeres-skravletr%C3%A5d/page/32/#findComment-146633967 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Atanih Skrevet 2. september 2014 #782 Del Skrevet 2. september 2014 (endret) Kynnere har jeg overraskende lite av! Ihvertfall sånne som jeg kjenner godt, og strammer skikkelig til. Det liker jeg ikke, for det er ingen som har tro på at jeg kommer til å gå over tida, heller 2 uker før (pappa tror neste mandag... Skulle jeg likt å se ) og jeg kommer til å bli noe herk å leve med om terminen er der og han ikke viser noe som helst tegn til å forlate paradiset! Holder fortsatt en knapp på egen termin som er 17. Får prøve å være litt aktiv i hjemmet, vaske og styre. Idag hadde jeg håpt å rydde vekk sommerklæra, for om det så skulle komme en ny hetebølge passer jeg jo uansett ingenting om jeg later som engang. Hadde vært deilig med noen tomme hyller og skuffer! Har masse høst/vintergensere i lista på ebay jeg har store planer om å kjøpe... Ellers er det loppemarked på lørdag jeg håper å få med meg. En av årets store begivenheter her i byen, så går mest rundt bare for kosen, treffe mennesker og spise vafler! Men de pleier å ha masse fint der, så en kan jo finne noen skatter til hjemmet. Angående amming fikk jeg heldigvis en liten PS sist jeg var hos jordmor. Hun spurte om jeg hadde tenkt å amme, jeg sa ja, og hun gjorde obs på at det bokstavelig talt kunne bli like hardt som en 8-timers arbeidsdag hver dag. Venninna mi ble en ekstra dag på sykehuset fordi hun ikke følte hun fikk amminga helt til. Så jeg håper det skal ordne seg! Wow, blir mye rabling her nå merker jeg! Er vel fordi det ikke skjer så mye nytt med kroppen for tiden, annet enn alle tegnene man går og venter på hver eneste time. Som noen skrev, føler jeg også nå at jeg har vært gravid i evigheter og at dette aldri kommer til å ta slutt! Noen dager merker jeg det er helt greit at han er inni magen enda, mens andre dager vil jeg nesten bare kjøre til sykehuset og be dem få han ut. Ønsker alle en fin dag Endret 2. september 2014 av Atanih Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144149332-september-2014-rugeres-skravletr%C3%A5d/page/32/#findComment-146633992 Del på andre sider Flere delingsvalg…
A_87 Skrevet 2. september 2014 #783 Del Skrevet 2. september 2014 Vips77: Vi har vinduet og ventilen på luftestilling på rommet hele tida, feilen vi har gjort er at vi ikke har hatt på varmovn, så da har ikke fuktigheten tørket opp og dermed har det blitt kondens/fukt og deretter muggel. Kanskje vi bør få inn muggekspert? Er vel drøyt å legge en baby på soverommet vårt uten og ha fått sjekket først om det er farlige sporer. Full aktivitet her som vanlig og det er koselig Jeg har nesten ikke kynnere, har heller ikke hatt modningsrier, men alle er jo ulik. Trøster meg med at plutselig så går startskuddet Ellers så kjenner jeg at hun er en del og "graver" langt ned i "systemet". Jeg har ikke fått noen strekkmerker noen plasser enda, så det er jeg fornøyd med, satser på at det holder seg slik også. Har bittelitt strekkmerker fra før av på lårene, tror de fleste har litt strekkmerker. Fullmåne 9.september ja, kanskje det er da de fleste babyer spretter ut Snakket med mamma på telefon i går. Spurte om hun kunne gjette når lilletøtta kommer til verden og hun tror at det blir rundt terminen, 12.september, siden jeg ble født 3 dager etter termin. Vi får se hvem som har rett. Tok lang tid før jeg fikk sove i natt, men det ordnet seg til slutt. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144149332-september-2014-rugeres-skravletr%C3%A5d/page/32/#findComment-146634221 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vips77. Skrevet 2. september 2014 #784 Del Skrevet 2. september 2014 Flea : ja du får kjøre på med både kanel og ananas!! Tvi tvi!!! Har selv hivd innpå med kanel på grøt i dag. Jeg har noen tak fra tid til annen, men ingenting som gjør værre enn at jeg kan både snakke å gå. Modning er det nok! A87: ja kanskje det er varmen det står på når det kommer til muggen.... Her var det som sakt kun ventilasjon som skulle til, har aldri hatt varme på soverommet. Krysser fingre for dere også at dette forsvinner😀👍. Hadde vært stas om det blir noen av oss som føder ved fullmåne! Passer iallefall perfekt for meg. Om ikke har jeg siste kontroll hos jmor til torsdag, satser på at hun sjekker meg for modning da. Jeg knakk også ett "ønskebein" når jeg fikset en kyllingsslat tidl i dag! Og ønske om fødsel innen få dager!!!! 👏👏👏👏! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144149332-september-2014-rugeres-skravletr%C3%A5d/page/32/#findComment-146634487 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkebaby♡ Skrevet 2. september 2014 Forfatter #785 Del Skrevet 2. september 2014 Uff ja de strikkepinnene i underlivet *grøssåau* Jeg er også rastløs, og kjeder meg om dagene. Og når vi finner på ting som å gå ute, eller stå i ro så plager kynnerne meg sånn. Sliter med pusten, og blir helt pumpa :-/ Ja lykkebaby, flere som går med tak her! Har også hatt noen tak i ett par kvelder, skikkelige i rygg og lysk, såpass at jeg må le og innrømme at jeg angrer litt.... Kjenner smerten som lette rier! (Derfor anger!😜) men i løpet av natten- borte, borte!! Ja ja, det blir nok vår tid snart. Ja før eller siden heldigvis! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144149332-september-2014-rugeres-skravletr%C3%A5d/page/32/#findComment-146634510 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Atanih Skrevet 2. september 2014 #786 Del Skrevet 2. september 2014 Det var deilig å kjenne at en har fått litt energi tilbake! Eventuelt at redebygginga har tatt mer over for tiltaksløsheten Idag har jeg gått gjennom skuffer, skap og gulv (hehe) og pakket vekk sommertøy og annet som bare ligger der som jeg egentlig VET jeg ikke passer eller kommer til å passe på en stund. Deilig å ha litt plass å fylle opp med ny garderobe etter graviditeten I tillegg har endelig den stakkars kaninen vår fått et rent bur med ny sagflis og masse høy. Den har dessverre blitt litt "ignorert" i disse regnværstider når det gjelder å få rent bur, men nå lever han det glade liv. Har også vaska et par omganger med klær og hengt opp, deilig når skittentøyskurvene minker! Nå har vi nettopp fortært en fiskebollemiddag som samboer laga. Jeg har omtrent ikke taklet fisk i løpet av svangerskapet, men fiskeboller/pinner og slike ting er gull! Deilig med ordentlig middag, ikke bare pizza og take away som det har blitt litt for mye av i det siste. Ryggen verker og jeg merker jeg har bøyd og snudd meg mye idag.. Så nå blir det å slappe av på sofaen foran tv resten av kvelden Kjøpt masse frukt idag også, mmm. Samboer begynte bare å le av meg når jeg spurte om vi kunne kjøpe ananas og... Så får vi se hvilke prosjekter som står for tur i morgen Ha en super kveld videre alle sammen Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144149332-september-2014-rugeres-skravletr%C3%A5d/page/32/#findComment-146635385 Del på andre sider Flere delingsvalg…
A_87 Skrevet 2. september 2014 #787 Del Skrevet 2. september 2014 I dag har både jeg og samboer vært i skikkelig redebyggemodus Vi har gjort husarbeid store deler av dagen. Vi har ukeshandlet, vasket golvet + tørket støv på soverommet, tatt inn sprinkelsenga + vugga osv, dermed er alt klart for at hun kan kravle seg ut Svigermor var innom med saueskinn som vi kan ha i vogna, så nå er alt klart, litt småtteri gjenstår, men det kan fint fikses etter hvert Bruker jordmor å sjekke modning som rutine? Eller er at kun hvis man spør om det? Nå venter jeg på at samboer skal komme hjem fra ukeshandel, sånn at vi kan begynne med hjemmelaget pizza, mangler det meste av ingredienser, så jeg kan ikke begynne før han er her! I morgen har jeg lagt planer for hele dagen, så det er bra, neste dag må jeg ta det roligere, slik at det ikke blir for mye på panelet. Spenningen øker på for hver dag. I morgen hadde vært en fin dato å få henne til verden på! Ønsker alle en knakende kveld Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144149332-september-2014-rugeres-skravletr%C3%A5d/page/32/#findComment-146635706 Del på andre sider Flere delingsvalg…
maliini Skrevet 2. september 2014 #788 Del Skrevet 2. september 2014 A_87: ammingen gikk seg aldri helt til desverre. Ikke mye hjelp å få på helsestasjonen heller. Men jeg delammet i ca. 4 mnd. Etter det ville han ikke ha pupp mer. Så etter å ha sittet konstant med pupp/flasker og flaskekoking, ble livet noe helt annet:) vi gir det uansett en god sjanse denne gangen også! Ser dere vasker og bygger "rede" så det synger etter;) det har jeg også gjort, og er ferdig! Hurra! Må bare moppe over alle gulv i morgen. Jeg har endatil ryddet/vasket selve vaskerommet. Flisene skinner og glasset på vaskemaskinen er pusset! Lo høyt for meg selv da jeg var ferdig;) jeg regner med det blir slagmark 1 uke etter fødsel! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144149332-september-2014-rugeres-skravletr%C3%A5d/page/32/#findComment-146635963 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flea Skrevet 2. september 2014 #789 Del Skrevet 2. september 2014 Da har jeg spist masse kanel på grøten til middag i dag og for ca en time siden spiste jeg en hel fersk ananas. Jeg har ikke hatt en kynner i hele kveld, så nå går jeg og legger meg. Håper en god natt kan gjøre susen for i morgen er termindagen! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144149332-september-2014-rugeres-skravletr%C3%A5d/page/32/#findComment-146636040 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tipptopp Skrevet 2. september 2014 #790 Del Skrevet 2. september 2014 Har tatt ny runde på shopping, denne gangen med sambo, men utenom vond rygg og at jeg er sliten får jeg ikke dette bekkenet til å starte kynnere som kan utvikle seg til rier. Spist kefirkake med masse kanel i og drukket biola (som jeg har hørt kan ha igangsettende virkning) og har planer om å spise mer. MEN hittil har ingenting hatt virkning. Hadde 6-7 tak i stad som kom med nøyaktig ti minutters mellomrom, men de ga seg am sagt etter 6-7 ganger. Mini ble urolig hver gang og spente i mot. En mage som strammer seg og en baby som prøver å vie den ut igjen er IKKE meget behagelig nei. Sambo begynner å bli forkjølet og føler seg dårlig. Det er IKKE ofte han sier han føler seg dårlig så jeg er litt redd for at han kommer til å bli skikkelig forkjølet. Det passer heller dårlig! I morgen er uansett planen hans å tømme bilen for rusk og slik (samlet seg litt iløpet av sommerens utflukter), samt fylle full tank. Om noe skjer før den tid må vi faktisk stoppe for å fylle på vei til føden. Det vil jeg ikke nei! Har nok med det ene stoppet vi må ta for å levere storesøster hos mamma som skal passe. I morgen skal han også legge reisesengen, reisemadrassen og lakenet inn i bilen slik at vi bare trenger å huske dynen og klær. Smukk, kos og yttertøy har hun uansett alltid med seg og mamma har bleier stående i tilfelle vi glemmer. Skal også finne meg en bag å ha alt jeg har funnet frem i, slik at fødebaggen faktisk er pakket og ikke bare står i en stabel opp etter veggen Kjøpte ammetopper i dag og skal pakke den og den ene gravidbuksen min,som akkurat er for liten, dom hjemreiseklær. Da mangler jeg bare en genser til å ha over og sokker (som jeg enda ikke har sortert og parret), men siden det ble for seint og vi ikke var helt ferdige med alt vi skulle i dag så tenker jeg at jeg kjøper en fin genser jeg forelsket meg i. Må bare få sambo med på en runde til på shopping denne uka Noen som har sett en ENSFARGET lyseblå body i str. 50/56? Er jo klin umulig å finne. Enten er de stripete eller så har de trykk eller noe påsydd. Jeg vil ha en helt enkel lyseblå body til hentesettet, gjerne omslagsbody. Nei nå skal jeg gå å finne resten av biolaen og litt mer kake og innta det før jeg går til køys. Gleder meg til fredag og jordmorkontroll (krysse fingrer for stripping), men håper jeg må avlyse den timen pga fødsel Natta Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144149332-september-2014-rugeres-skravletr%C3%A5d/page/32/#findComment-146636106 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkebaby♡ Skrevet 3. september 2014 Forfatter #791 Del Skrevet 3. september 2014 God morgen Prøver, og finne ork til å stå opp *trøtt* Skal få barna avgårde også rett i dusjen. Sv.kontroll hos legen kl:11.00 *notetoselfe* Husk urinprøve :knegg: Å som jeg skulle ønske at legen min kunne sjekket modning, og røsket litt... Men jeg må på sykehuset for sånt Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144149332-september-2014-rugeres-skravletr%C3%A5d/page/32/#findComment-146636226 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Atanih Skrevet 3. september 2014 #792 Del Skrevet 3. september 2014 God morgen! Og lykke til hos legen idag Jeg hadde absolutt ikke planer om å stå opp nå. Men var ikke spesielt trøtt, så stod opp for å sette på kaffen for samboer før han reiste på jobb, og plutselig satt jeg her i sofaen foran skjermen da Sola skinner inn. Men jeg kommer antakeligvis til å legge meg litt igjen, hvis ikke er faren stor for at jeg nå er våken et par timer til, legger meg på sofaen og sovner til samboer kommer hjem fra jobb igjen sånn ca. Da er det bedre å sove et par timer til og heller klare å være våken resten av dagen Prøver å bytte litt side når jeg sover, men det er ikke alltid like greit... Sover best når jeg ligger på venstresida, men da blir jeg veldig "sliten" i det låret i løpet av natta. Klarer av og til å sove på ryggen, men det er ikke favorittstillinga mi. Ligger jeg på høyresida går det ikke lang tid før den armen sovner! I tillegg kjenner jeg av og til at jeg får vondt i venstresida av magen, nesten som leverhogg. Sikkert småen som blir liggende på litt feil nerver eller noe. Jaja! Idag er det helt nede i 10 grader på morrakvisten. Jeg elsker at høsten er kommet Men, jeg får slenge meg nedpå litt til. Så ønskes en fin dag til alle! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144149332-september-2014-rugeres-skravletr%C3%A5d/page/32/#findComment-146636264 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vips77. Skrevet 3. september 2014 #793 Del Skrevet 3. september 2014 (endret) A87- nei, jmor sjekker nok ikke modning uoppfordret. Jeg må nok spørre henne, men jeg nevnte det sist, men da syntes jeg det var litt tidl. Så nå 2 uker etter, hun trodde jeg ville født innen timen i morgen. Ja da skal hun få kjenne etter modning! Tipptopp : Cubus har små lyseblå bodyer i to pack med en hvit og en blå, omslag. Veldig søte. HM har vel de også? Atanih: sliter med lår og hofte vondt når jeg ligger jeg også. Skikkelig slitsomt. Lykkebaby : lykke til på kontroll! Kan ikke legen sjekke deg? Flea med termin i dag!!!!!!! Håper det blir fødsel på oss alle ilp helgen! 👍 I natt har jeg kun sovet få timer, bare vridd meg.... Mannen lurte på om det var noe på gang siden jeg var SÅ urolig, ååååååå som jeg skulle ønske jeg kunne si JA 💗. Men ingen tegn. Ingen murringer på ett par dager heller. Tror disse Småtassene koser seg litt vel mye inni den gode myke hybelen sin ( dog for oss som har termin i disse dager!) Kjenner at jeg nå begynner å bli utålmodig, og det lovte jeg meg at jeg ikke skulle bli! 😕 Endret 3. september 2014 av Vips77. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144149332-september-2014-rugeres-skravletr%C3%A5d/page/32/#findComment-146636345 Del på andre sider Flere delingsvalg…
superspent Skrevet 3. september 2014 #794 Del Skrevet 3. september 2014 Jeg har første dag i permisjon i dag og nå skal den utvokste sveisen til livs! Deilig... Men drømmer masse om fødsel og amming om nettene nå. Ganske interessant hvordan ubderbevisstheten funker :-) Ha en fin dag! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144149332-september-2014-rugeres-skravletr%C3%A5d/page/32/#findComment-146636356 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flea Skrevet 3. september 2014 #795 Del Skrevet 3. september 2014 Ja, utålmodigheten er til å ta og føle på! Jeg har fått en god natts søvn, men hadde litt kynnere i løpet av natten, så jeg våknet litt her og der. Måtte jo kjenne etter om det kunne bli noe mer action Litt skuffende å stå opp til nok en vanlig dag uten særlige tegn på fødsel. Jeg har avtale med ei venninne jeg ikke har sett på evigheter i dag, så det er sånn sett greit. Hun er ei av dem jeg har hatt mye kontakt med før og hørt særdeles lite fra i det siste. Men i går ringte hun plutselig og vi hadde en lang og fin samtale! Det er lett for meg som går hjemme i permisjon å bli frustrert når folk ikke har like god tid som meg. Jeg må bare innse at dette året blir litt annerledes. Jeg er vanligvis også blant dem som jobber alt for mye og lar hverdagen ta meg så dagene og ukene flyr avgårde før jeg får ringt tilbake eller svart på en sms. Tipptopp: Jeg visste ikke at Biola også hadde rykte på seg for å ha effekt! Jeg har drukket endel biola i det siste, og tok to store glass i går kveld. Jeg har begynt å kjøpe det på grunn av sinnsyk forstoppelse. Jeg vet ikke om det virker mot det? Jeg må kanskje kjøpe noen svisker også. Det er en fin forberedelse på fødsel å gå på do for tiden.... Får testet litt pusteteknikker og smerteterskel! Haha! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144149332-september-2014-rugeres-skravletr%C3%A5d/page/32/#findComment-146636406 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tipptopp Skrevet 3. september 2014 #796 Del Skrevet 3. september 2014 Vips: hm har, men de har striper. Ser ensfarget ut på avstand helt til du kommer nært. Da ser du de pokkers stripene. Cubus ja. Takk for tips. Senteret her har ikke baby-avdeling på Cubus, men det mener jeg Cubus butikken der jordmor er har. Får titte inn på fredag Flea: ja, jeg har lest det en plass over kjærringråd, men husker bare ikke hvor. Inneholdt vist noe av det samme som gjør f.eks. kanel, ananas og bitter lemon "effektiv". Skal også fungere bra på magen. Er jo melkesyrebakterier i den og da hjelper den med å stabilisere magen. Enten om du er løs eller hard. Pleier å drikke litt om jeg sliter med magen. Om jeg drikker for mye så får jeg renset systemet for å si det slik. Hehe. I natt drømte jeg snodig også. Jeg drømte jeg fikk igangsettelses-akkupunktur og det var svært smertefullt og det ble satt i hjørnetenna og de to minste framtenna (!!!). Og hun som satt de brukte så satans mye makt for det var vist vanskelig å sette dem riktig og dypt nok siden de måtte settes i tenna. Tror ikke jeg har lyst på noe som helst akupunktur etter den drømmen :/ Hver morgen gleder jeg meg til å stå opp (etter å ha våknet skikkelig), få unna morgenstellet av meg og vesla, spise frokost og nyte kaffen før jeg "endelig" kan gå inn her og se om det har blitt baby på noen. Like spennende hver morgen Termin og overtid er jo noe som vil være daglige ord her inne nå, så det er jo fryktelig spennende tid Jeg har alt for mye å gjøre neste uke så mini har fått fødeforbud fra 8-13 september. Jeg SKAL få gjort det jeg skal for det har jeg gledet meg til i mange måneder, så da kan han pent vente litt eller komme før. For fødselen hans kommer jo uansett, mens det andre er en engangs hendelse og det kan jeg aldri ta igjen. Hadde passet fint om han kom nå i helgen Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144149332-september-2014-rugeres-skravletr%C3%A5d/page/32/#findComment-146636745 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkebaby♡ Skrevet 3. september 2014 Forfatter #797 Del Skrevet 3. september 2014 4.gangs gravid, og hodet er FESTET!!!!!! Woohoo!!!! 😊😊👍 Legen var overrasket over å se meg 😝 40+0 i dag! Neste kontroll(er) blir på føden! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144149332-september-2014-rugeres-skravletr%C3%A5d/page/32/#findComment-146636752 Del på andre sider Flere delingsvalg…
TF Skrevet 3. september 2014 #798 Del Skrevet 3. september 2014 Er det noen som vet om slimproppen alltid går? Den gikk 5 dager før fødsel med førstemann, så jeg går i grunnen bare å venter på at det skal skje nå også.. Tre uker igjen til termin, men nr.1 ble født nesten tre uker før termin.... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144149332-september-2014-rugeres-skravletr%C3%A5d/page/32/#findComment-146636784 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flea Skrevet 3. september 2014 #799 Del Skrevet 3. september 2014 Haha, akkupunktur i tenna! Jeg ler I går skulle vi levere noen bokkasser og hyller til loppis så mannen gikk på loftet for å finne frem det vi skulle kvitte oss med. Da dukket det plutselig opp en kasse med brystpumpe, flasker og annet babyutstyr. Endelig kom babydyna til rette også, som jeg var sikker på lå hos svigerinna mi. Jeg kan ikke forstå at jeg hadde glemt den kassen. Nå koker jeg pumpeutstyr og flasker på harde livet her. Deilig med alt som er gjort før fødsel. Har dere tenkt å ta med brystpumpe på barsel? Jeg begynner å vurdere det litt nå når jeg har den her. Usikker på om det bare blir stress. TF: Jeg så ikke noe til noen slimpropp sist gang og har ikke sett noe til den ennå denne gangen. Har termin i dag. Jeg aner ikke... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144149332-september-2014-rugeres-skravletr%C3%A5d/page/32/#findComment-146636792 Del på andre sider Flere delingsvalg…
TF Skrevet 3. september 2014 #800 Del Skrevet 3. september 2014 Haha, akkupunktur i tenna! Jeg ler I går skulle vi levere noen bokkasser og hyller til loppis så mannen gikk på loftet for å finne frem det vi skulle kvitte oss med. Da dukket det plutselig opp en kasse med brystpumpe, flasker og annet babyutstyr. Endelig kom babydyna til rette også, som jeg var sikker på lå hos svigerinna mi. Jeg kan ikke forstå at jeg hadde glemt den kassen. Nå koker jeg pumpeutstyr og flasker på harde livet her. Deilig med alt som er gjort før fødsel. Har dere tenkt å ta med brystpumpe på barsel? Jeg begynner å vurdere det litt nå når jeg har den her. Usikker på om det bare blir stress. TF: Jeg så ikke noe til noen slimpropp sist gang og har ikke sett noe til den ennå denne gangen. Har termin i dag. Jeg aner ikke Haha, akkupunktur i tenna! Jeg ler I går skulle vi levere noen bokkasser og hyller til loppis så mannen gikk på loftet for å finne frem det vi skulle kvitte oss med. Da dukket det plutselig opp en kasse med brystpumpe, flasker og annet babyutstyr. Endelig kom babydyna til rette også, som jeg var sikker på lå hos svigerinna mi. Jeg kan ikke forstå at jeg hadde glemt den kassen. Nå koker jeg pumpeutstyr og flasker på harde livet her. Deilig med alt som er gjort før fødsel. Har dere tenkt å ta med brystpumpe på barsel? Jeg begynner å vurdere det litt nå når jeg har den her. Usikker på om det bare blir stress. TF: Jeg så ikke noe til noen slimpropp sist gang og har ikke sett noe til den ennå denne gangen. Har termin i dag. Jeg aner ikke... Flea: Du får låne brystpumpe på sykehuset ved behov. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144149332-september-2014-rugeres-skravletr%C3%A5d/page/32/#findComment-146636803 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå