Pernille_ Skrevet 31. august 2014 #726 Del Skrevet 31. august 2014 Åh, for en natt!! Nesten ingen søvn :-/ Jeg måtte avlyse gåtur med venninne i formiddag da jeg virkelig trenger å komme meg. Det er så vondt å være trøtt og ha lyst til å sove, men bare ende opp med å vri seg og kikke i taket. Kanskje det var smågodtet i går som holdt meg i sukkerrus? Spiser såpass lite søtt at det sikkert ble et aldri så lite insulinsjokk. No more! Men ja, magen er jo stor nå, og det er litt knotete å få lagt seg i en god stilling. Jeg har fått låne en gravidputa av en venninne som jeg virkelig synes hjelper, men faktisk ikke hver eneste natt, uten at jeg vet hvorfor. Vente, vente... Nå lurer jeg bare på hva jeg skal bruke de neste dagene på. Det blir vel det samme som vanlig: trene litt, lese litt, ta en tur til byen, treffe en venninne eller to, bake litt (fylle opp fryseren....), rydde, vaske, ordne. Jeg er ikke så tålmodig, så disse dagene er ganske så utfordrende fot meg. Hva gjør dere andre for å få tida til å gå i ventefasen? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144149332-september-2014-rugeres-skravletr%C3%A5d/page/30/#findComment-146628638 Del på andre sider Flere delingsvalg…
hotoon Skrevet 31. august 2014 #727 Del Skrevet 31. august 2014 Gratulerer med lillegutten mortilludde! Var i bryllup i går vi. Det var veeldig koselig men veldig slitsomt. I tillegg kjørte vi hjem i natt. En og en halv time. Jeg hadde så sinnsykt vondt av disse stikkingene jeg plages med. I går tror jeg det var en kombinasjon av luft i magen.. blir jo bare sitting å spising en hel dag og kveld og natt å jeg fikk forstoppelse for første gang på lenge... Det var forferdelig å sitte på do på et samfunnshustoalett med konstant fulle damer utenfor så det resulterte jo i at i tillegg til vanlige stikkinger så fikk jeg dem lenger bak liksom... Mer tarm og ryggsmerter. Var helt forferdelig å kjøre i nesten to timer å i tillegg måtte på do. Ingen åpne bensinstasjoner før vi kom til Trondheim.... er det flere av dere som har sånn er stikkinger?jeg synes det er ille, og værst på kveldene og når lillemor i magen er veldogt aktiv. Føles som å bli angrepet innenfra og ned med en strikkepinne! I dag er det heldigvis bedre men en stund var jeg seriøst bekymret for at det var fødsel som var på gang.. passet liksom liiitt dårlig akkurat i går, i finstasen med langt unna st.Olav... Jeg har også sluttet å stresse med augustbabyønske.. innser at det slaget er tapt.. den tid den sort ang.barnehageplass... Det som er dumt er at her har storebror(min samboers særkullsbarn)bursdag 7sept og min samboer 15..å min termin er 21.. så det blir tette bursdager, noe som på en måte er praktisk men samtidig litt dumt.. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144149332-september-2014-rugeres-skravletr%C3%A5d/page/30/#findComment-146628709 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flea Skrevet 31. august 2014 #728 Del Skrevet 31. august 2014 Gratulerer så mye Mortilludde!! Så herlig det må være å endelig være i mål! Lykke til med tiden videre! I går og dagen før hadde jeg forferdelig vondt i venstresiden. Det føltes som jeg hadde forstrekt noen muskler hele veien fra hofta og oppover. Det var utrolig plagsomt. Fredagskvelden tok jeg det veldig med ro og jeg sov godt den natta så jeg tenkte det var gått over i går morges, så vi gikk en rundtur, jeg, mann og datter, bare rundt i nærområdet her. Selvfølgelig kom smertene kraftig tilbake når vi var kommet ca 10 min hjemmefra og vi skulle gå langs en smal skogssti på en plass hvor det ikke er mulig å komme med bil. Jeg holdt på å gi opp og sette meg ned på en stubbe men jeg beit tenna sammen og tenkte at nå må jeg bare komme meg hjem så jeg får lagt meg på sofaen. Jeg begynte å tenke at dette kanskje var opptakten til rier, men det var så rart at det bare var på ene siden. Når jeg fikk lagt meg ned hjemme ble jeg endel bedre så jeg ble med å følge dattera vår til lekeland etterpå. Jeg tok to paracet og satt stort sett på en sofa og så på alle barna mens mannen fikk all jobben alene med å løpe etter Jeg har ikke vært plaget etterpå, så jeg synes dette var veldig rart. Jeg tror det kom av at jeg stod litt forkjært ved kjøkkenbenken og kuttet opp salat på fredag. Magen er veldig stor og i veien nå, og det er vondt å lene seg rett på, så jeg stod nok litt skjevt litt for lenge der. Mer og mer oppgaver jeg ikke kan gjennomføre.... Veldig slitsomt. Jeg har også vært til frisør i helga, og er veldig irritert på både meg selv og frisøren. Jeg var superfornøyd med klippen jeg fikk tidlig i sommer, men nå var den begynt å vokse ut og etterveksten begynte å bli fremtrendende. Man blir jo gjerne fotografert rett etter man har født, så det er greit å føle seg litt OK. Jeg tenkte at hvis jeg bare stusser av ca 2 mnd med hårvekst og striper etterveksten så blir det bra. Men så gikk jeg så klart til en sånn innovativ erfaren kar med masse kreativitet i fingrene som ikke klarte å stoppe å skravle og han bare klippet og klippet og klippet og klippet! Jeg tenkte underveis at jeg skulle si at nå holder det! (Derfor er jeg irritert på meg selv). Så nå har jeg fått en alt for kort lugg som krøller seg rett foran øynene mine som må fønes på plass hver morgen (passer jæ..... dårlig når man er nybakt) og frisyren kan i ufønet tilstand fort forveksles med hockeysveis. Stripene er fine da. Fattig trøst. Det er så typisk!! Jeg lurer også litt på hva jeg skal finne på de neste dagene. Jeg har termin på onsdag, så jeg håper jo det skjer noe snart, men hvis jeg nå skulle gå over blir det veldig kjedelig å bare gå og vente. Men jeg trenger å hvile meg, for det er jeg ikke så flink til. Jeg får vel bare slå meg til ro med litt film og ukeblader. Kryssord har jeg også kjøpt meg Jeg skulle gå i gang med bakingen men fant ut at komfyren i nyhuset vårt ikke har langpanne!! Lufta gikk litt ut av ballongen, så jeg har ikke funnet frem bakeutstyret mitt ennå. Må gjøre om litt på planene mine. Det får bli en annen dag Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144149332-september-2014-rugeres-skravletr%C3%A5d/page/30/#findComment-146628713 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tipptopp Skrevet 31. august 2014 #729 Del Skrevet 31. august 2014 Ser ut som flere har hatt urolig natt i natt. Jeg hadde en merkelig dag i går. Først er jeg på do og får virkelig tømt meg på formiddagen. Rundt klokken ti på kvelden begynner det å murre ganske mye i ryggen, ikke noe kynnere, men heftig murring. Magen føles konstant stram. Nær klokken tolv må jeg på do igjen og får tømt meg like godt, om ikke mer (!). Jeg går på dobble doser jern så jeg klarer akkurat uten noe middel å gå på do hver 2-3 dag. Murringen tar seg opp etter dobesøket og smerter som ikke ligner kynnere kommer i bølger. Vi har sex, for nå har han ventet i mange uker og jeg var jo tross alt fødeklar nå Når vi er ferdige tar smertene seg enda mer opp og de strekker seg nå over på magen (hele veien rundt som ett belte). Jeg kjenner igjen smertene jeg har. Dette var IKKE kynnere! Dette var RIER! De kommer hvert tiende minutt og øker gradvis ned til hvert syvende minutt før de mister intensiteten og jeg sovner rundt klokken tre i natt. Våknet for en time siden og har litt "øm" rygg, men ellers er ingen ting. LURERIER! Møkk! Hadde liksom håpt det skulle skje noe jeg da, men får ta det som et modningstegn Tralalaaa! I dag skal vi rydde og vaske leiligheten (skulle vært gjort fredag, men da ble det overtid på jobben til sambo). Prøve å finne en søndagsåpen butikk siden sambo måtte jobbe i går og og vi ikke fikk handlet. Og om vi finner en butikk så har jeg planer om å bake en kake. Nam nam. Kanskje jeg skal ha meg med sambo igjen? Se om riene kommer tilbake MED effekt? Hehe. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144149332-september-2014-rugeres-skravletr%C3%A5d/page/30/#findComment-146628741 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vips77. Skrevet 31. august 2014 #730 Del Skrevet 31. august 2014 Ser ut som flere har hatt urolig natt i natt. Jeg hadde en merkelig dag i går. Først er jeg på do og får virkelig tømt meg på formiddagen. Rundt klokken ti på kvelden begynner det å murre ganske mye i ryggen, ikke noe kynnere, men heftig murring. Magen føles konstant stram. Nær klokken tolv må jeg på do igjen og får tømt meg like godt, om ikke mer (!). Jeg går på dobble doser jern så jeg klarer akkurat uten noe middel å gå på do hver 2-3 dag. Murringen tar seg opp etter dobesøket og smerter som ikke ligner kynnere kommer i bølger. Vi har sex, for nå har han ventet i mange uker og jeg var jo tross alt fødeklar nå Når vi er ferdige tar smertene seg enda mer opp og de strekker seg nå over på magen (hele veien rundt som ett belte). Jeg kjenner igjen smertene jeg har. Dette var IKKE kynnere! Dette var RIER! De kommer hvert tiende minutt og øker gradvis ned til hvert syvende minutt før de mister intensiteten og jeg sovner rundt klokken tre i natt. Våknet for en time siden og har litt "øm" rygg, men ellers er ingen ting. LURERIER! Møkk! Hadde liksom håpt det skulle skje noe jeg da, men får ta det som et modningstegn Tralalaaa! I dag skal vi rydde og vaske leiligheten (skulle vært gjort fredag, men da ble det overtid på jobben til sambo). Prøve å finne en søndagsåpen butikk siden sambo måtte jobbe i går og og vi ikke fikk handlet. Og om vi finner en butikk så har jeg planer om å bake en kake. Nam nam. Kanskje jeg skal ha meg med sambo igjen? Se om riene kommer tilbake MED effekt? Hehe. Nei så lurerier!!!! Det er vel utrolig kjedelig. Husker samme forløp som deg, men førstemann, do besøk i massevis. Og sex. Men hos meg endte det i fødsel. Nei det er nesten så det må bli din tur nå! Bekken og lurerier/ maserier og slimproppen som er gått...... Gode tanker til deg om fødsel nå i veldig nærmeste fremtid😀😀👍👍! ( få med deg mannen i "halmen" ett par ganger til) ! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144149332-september-2014-rugeres-skravletr%C3%A5d/page/30/#findComment-146628759 Del på andre sider Flere delingsvalg…
girasol Skrevet 31. august 2014 #731 Del Skrevet 31. august 2014 Hos deg kan det ikke være lenge igjen Tipptopp! Lykke til Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144149332-september-2014-rugeres-skravletr%C3%A5d/page/30/#findComment-146628800 Del på andre sider Flere delingsvalg…
A_87 Skrevet 31. august 2014 #732 Del Skrevet 31. august 2014 Artig å høre fra dere alle Jeg sover godt om nettene, men våkner alltid minst 2 ganger pga må tisse, sovner heldigvis fort igjen! Hver gang jeg har våknet etter uke 37, har jeg tenkt "Ingenting skjedde i natt heller, jaja, bedre lykke neste natt". Tiden begynner å renne ut mtp augustbaby, men alt har en mening. Har hatt periodevis nedpress i en uke nå, satser på at det er ett godt tegn. Nedpress mot hele understellet når det er på sitt verste. Ellers merker jeg veldig godt når jeg tar en spasertur ute, at nedpress ofte kommer sigende. For å få dagene til å gå gjøre jeg en del husarbeid, leser bok, sitter på nettet, går en daglig spasertur, trener på treningssenter hvis jeg er i modus, ser på TV alene eller i lage samboer. Dagene går for så vidt fort, men spenningen øker på for hver dag som går. I dag stod jeg opp kl 08:00 i lage samboer som skulle på varetelling. Har vært full av energi i dag. Har byttet sengetøy, vasket to maskiner klær, ryddet, sett på TV. Noen runder i "bingen" er høyt på prioriteringslista om dagen, ettersom jeg er veldig klar for å se nurket! Jo mer, jo bedre, satser på at tida strekker til i dag. Kan få kynnere hvis jeg gjør husarbeid, merket det i dag da jeg byttet sengetøy Håret mitt er heldigvis sånn høvelig nyklippet, men har ikke stripet det siden desember i fjor, siden jeg ikke tar sjansen nå mens jeg er gravid, men heldigvis ser det overraskende "fint" ut Har SÅ lyst å farge øyenbryner, men tar ikke sjansen i til felle det ikke er bra for babyen. Sykehusbagen har vært klappet og klar i to uker, så jeg synes godt hun kan melde sin ankomst nå! Tvi-tvi til alle, kanskje en av oss rekker en augustbaby? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144149332-september-2014-rugeres-skravletr%C3%A5d/page/30/#findComment-146628809 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Atanih Skrevet 31. august 2014 #733 Del Skrevet 31. august 2014 Skal si folk har hatt en travel natt! Jeg våknet i 6-tiden som vanlig. Er så heldig at jeg sover fra jeg legger meg til rundt da, så løper ikke på sdo om natta. Men idag da jeg våkna var jeg supertett i nesa, ja hele hodet egentlig, og hadde helt forferdelig vondt i halsen. Klarte ikke helt å legge meg igjen, så har styra litt i stua og ligget på sofaen til skrivende stund. Kanskje få i meg noe mat snart... Småen begynner i grunnen å bli fæl på å komme inntil ribbeina igjen. Skjønner at han vil strekke på seg, men da kan han heller få lov til å komme ut, her er det nok av plass til å strekke på både armer og ben! Jeg føler jeg har kjent nedpress i fleeere uker, så for min del tar jeg ikke det som tegn på noe særlig. Men nå er det jo bare snakk om en liten uke for flere av dere, så nestemann popper vel ut før en vet ordet av det! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144149332-september-2014-rugeres-skravletr%C3%A5d/page/30/#findComment-146628931 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tipptopp Skrevet 31. august 2014 #734 Del Skrevet 31. august 2014 Fortsatt litt over to uker igjen for meg, men jeg har helt angst for å gå overtid igjen. Så jeg håper jo selvsagt noe skjer snart. Sist hadde jeg ikke noen tegn til modning overhodet, men denne gangen er det vært mye. Så krysser fingrene for at han kommer før eller til termin. Håper jordmor er villig til å strippe meg på fredag Liker ikke tanken på hva stripping er, men håper det er effekt i det om hun er villig. Blitt en runde til i høyet og selv om det er vondt pga bekkenet blir det en rude til etterpå og i kveld. Tenk om "sex-oppskriften" funker Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144149332-september-2014-rugeres-skravletr%C3%A5d/page/30/#findComment-146628994 Del på andre sider Flere delingsvalg…
A_87 Skrevet 31. august 2014 #735 Del Skrevet 31. august 2014 Tipptopp: Krysser fingrene for at din lille melder sin ankomst snart Hehe, ja en runde i høyet kan gjøre underverker. Leste at det var det beste kjerringrådet Jeg går bare og leter etter tegn på at det nærmer seg Så akkurat programmet "Sigrid blir mamma". Det var artig Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144149332-september-2014-rugeres-skravletr%C3%A5d/page/30/#findComment-146629023 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vips77. Skrevet 31. august 2014 #736 Del Skrevet 31. august 2014 Sover også veldig godt om nettene! Våkner ikke før fem, da er det vri meg rundt til klokka ringer halv syv. Husarbeid er en kontunuerlig jobb her i huset! Hund og to jenter med langt hår utgjør en stor trussel mot ett støv/ hår fritt miljø😜😜. Støvsuger og mopp er fremme hver dag, kjenner rede hormonene er i 120 om dagen. Veldig mange vondter og saker som skjer med kroppene våre om dagen. Spennende å følge med på dere alle! Hvordan er det med deg tipptopp? Noe nytt?? Jeg kjenner nada! Ingenting over hodet ( el under) ingen vonde kynnere el ingen murringer! Nedpress... Niks! Er bare svett og veldig irritert! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144149332-september-2014-rugeres-skravletr%C3%A5d/page/30/#findComment-146629128 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tipptopp Skrevet 31. august 2014 #737 Del Skrevet 31. august 2014 Ikke noe nytt, men murringen i ryggen er der enda. Kommer en kynner i blandt. Venter på at vesla gir oss en anledning til å springe inn i "høystakken" en runde, men det blir hvertfall en runde etter leggetid. Sambo er mer gira enn meg, for han syntes jo dette er kjempe kjekt etter nesten null hopping i høyet det siste halve året. Og så plutselig får han lov flere ganger om dagen. Hehe. Nå er det en liten sofapause med god te før vi skal fortsette å rydde. Tror jeg skal prøve å gjøre litt mer enn jeg klarer i håp om at det hjelper på. Off jeg gleder meg sånn til å få den lille rosa, rynkete bylten i armene mine. Kysse han på hode og holde den lille hånden. Det er gått opp for meg at nå er det virkelig. Nå skal jeg bli mamma igjen og få en liten baby til. Åååå! Gleder meg! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144149332-september-2014-rugeres-skravletr%C3%A5d/page/30/#findComment-146629249 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vips77. Skrevet 31. august 2014 #738 Del Skrevet 31. august 2014 Har gode følelser på at du er neste ut tipptopp! 😀. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144149332-september-2014-rugeres-skravletr%C3%A5d/page/30/#findComment-146629344 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tipptopp Skrevet 31. august 2014 #739 Del Skrevet 31. august 2014 Håper hvertfall jeg ikke blir en av de på overtid :/ Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144149332-september-2014-rugeres-skravletr%C3%A5d/page/30/#findComment-146629371 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøtte14 Skrevet 31. august 2014 #740 Del Skrevet 31. august 2014 Morro å lese at det begynner å skje ting rundt om kring Jeg var jo så "heldig" og ble lagt inn på sykehuset på fredag jeg da måtte heldigvis bare bli der en natt, da blodtrykket gikk litt ned. Var hos jordmor på torsdag, og da hadde BT begynt å stige og vondt i hodet. Hun gjorde ikke noe med det, så på fredagen tenkte jeg at jeg kunne dra til legen og få målt det en gang til. Da var det bare blitt høyere så måtte på sykehuset for en kontroll pga mistanke om svangerskapsforgiftning. Var heldigvis ikke det,så de ville bare holde et øye med det og se hvordan det gikk utover dagen og natten. Var fortsatt litt høyt når jeg ble sendt hjem, men skal til jordmor i morgen og inn på sykehuset i løpet av uka for ny kontroll Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144149332-september-2014-rugeres-skravletr%C3%A5d/page/30/#findComment-146629598 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tipptopp Skrevet 31. august 2014 #741 Del Skrevet 31. august 2014 Usj det er ikke kjekt når slike ting skjer, men bra det ikke var forgiftning og at du blir fulgt opp. Selv hadde jeg den skremselen i sommer da de trodde jeg hadde svangerskapsforgiftning, men det var "bare" heteslag. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144149332-september-2014-rugeres-skravletr%C3%A5d/page/30/#findComment-146629982 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vips77. Skrevet 31. august 2014 #742 Del Skrevet 31. august 2014 Nei veldig kjedelig når en mistenker svforgiftning! Godt det ikke var det! Når er termin? Hos fødesymptomfrie 😳meg har jeg i hele ettermiddag hatt MURRINGER!!!! Yes! Vondt i ryggen og skikkelig mens verk i nedre del av magen! Sier ikke noe til vipsmannen, tenker det roer seg til natten. Vil ikke stresse han iallefall. Forkjøl som han er! Vi konkludere med at forkjølelsevar værre enn høygravid😜😜. SÆRLIG..... Ha en god natt jenter💗 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144149332-september-2014-rugeres-skravletr%C3%A5d/page/30/#findComment-146630053 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tipptopp Skrevet 31. august 2014 #743 Del Skrevet 31. august 2014 Her har murringene gitt seg, men satser på at en runde i høyet "hjelper" litt på. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144149332-september-2014-rugeres-skravletr%C3%A5d/page/30/#findComment-146630217 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøtte14 Skrevet 31. august 2014 #744 Del Skrevet 31. august 2014 Termin 6 sept, så er ikke lenge igjen. De lurer vel litt på om jeg skal settes igang på termin hvis det ikke har skjedd noe enda, men det gjenstår å se Kan jo tenkes at det tar seg opp til natten vips77, pleier det ikke som regel å skje noe da? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144149332-september-2014-rugeres-skravletr%C3%A5d/page/30/#findComment-146630227 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vips77. Skrevet 31. august 2014 #745 Del Skrevet 31. august 2014 Tørr ikke satse på det gitt! Har nemlig ikke hatt ett eneste tegn før nå.... Så er bare superhappy over litt minimurring👍😜. Kanskje jeg får hoppe i høyet med forkjølelses mannen! Lite lysten på det. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144149332-september-2014-rugeres-skravletr%C3%A5d/page/30/#findComment-146630263 Del på andre sider Flere delingsvalg…
superspent Skrevet 31. august 2014 #746 Del Skrevet 31. august 2014 Spennende med dere som har termin snart! Jeg har ikke før 25 og jobber fortsatt fullt. Hodet har ikke festet seg heller, så her føles det som det er en stund igjen. Men gøy å lese om dere som nærmer dere! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144149332-september-2014-rugeres-skravletr%C3%A5d/page/30/#findComment-146630288 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ocean™ Skrevet 31. august 2014 #747 Del Skrevet 31. august 2014 Hei flotte ladies ) Jeg har egentlig termin 1 oktober, men med nr 2 OGSÅ i seteleie så ser det ut som at jeg ender med planlagt snitt. Da blir jo babyen brått en septemberbaby og ikke en oktoberbaby. Jeg hører vel kanskje til her jeg da? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144149332-september-2014-rugeres-skravletr%C3%A5d/page/30/#findComment-146630333 Del på andre sider Flere delingsvalg…
A_87 Skrevet 31. august 2014 #748 Del Skrevet 31. august 2014 Fullt fres her som vanlig, koselig Hos oss var det tosifret på kvikksølvet så da gikk vi en tur og satt oss i sola og inntok kuleis i ettermiddag Fint og få sanket litt D-vitamin før mørketida trer inn etter hvert Vært hos svigers og inntatt herlig bacalao Vi fikk til og med rester med oss som vi kan ha til lunsj i morgen, luksus Da var august snart historie og det er dermed ingen tvil om at det blir en septemberbaby på oss Hun er en luring og har tenkt å være inne litt til, men jeg tror hun er like om hjørnet. Mye nedpress i bekkenet og høy aktivitet i magehuset. Skulle ønske det var sånn at man visste eksakt dato for når nurket kommer! Det blir vel en gang i framtida Da vi gikk til svigers, merket jeg at det var lettere å gå i motbakker, siden hodet har festet seg Hos svigers hadde vi en gjetterunde på når vi tror hun kommer til verden. Blir spennende å se hvem som har rett/er nærmest F.o.m i morgen kommer jeg til å være enda mer spent siden det er "terminmåneden". Samboer har glemt en del ting i det siste, ellers bruker han ikke glemme. Jeg sa til han at jeg tror han er kommet i ammetåka. Det trodde han selv også. Haha. Han er vel spent han også. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144149332-september-2014-rugeres-skravletr%C3%A5d/page/30/#findComment-146630337 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkebaby♡ Skrevet 31. august 2014 Forfatter #749 Del Skrevet 31. august 2014 Her har jeg funnet senga, og jeg håper søvnen kommer snart I morgen er min tidlig ul termin, og på lørdag er oul termin Super spent på når lille kommer. Sambo, og jeg har tippet på 3.sept uavhengig av hverandre så vi får se... Mor ønsker at det skjer på bursdagen hennes 4.sept. Det vil liksom ikke vi. Bedre med en som er bare lilles dag synes vi Ser konstant etter tegn som slim, slimpropp, osv... Har hatt mange strikkepinnestikk i underlivet de siste 3 dagene. Og litt murringer inni mellom. Kynnere har jeg hatt en drøss av, men dok ikke så mange i dag. Og lille har våre roligere også i dag... Skal på sv.kontroll hos legen 3. Hodet lå lenger ned i bekkenet sist men ikke festet. Lurer på om disse stikkene er modning, og at hodet har kommet seg enda lenger ned. Håper, og få overtalt fastlegen til en tidlig overtid kontroll. Orker ikke å gå runt som et forknytt nervevrak på overtid nok en gang. (15.dager over med nr 3). Ønsker at det starter av seg selv så jeg ønsker at noen kan strippe litt om jeg har modnet nok til det nå Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144149332-september-2014-rugeres-skravletr%C3%A5d/page/30/#findComment-146630455 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Atanih Skrevet 31. august 2014 #750 Del Skrevet 31. august 2014 Ja, nå går vi inn i siste timen av august, og årets mest spennende måned går igang! I 9 mnd har jeg ventet på denne måneden, så nå begynner ventinga for fullt (som om den ikke har gjort det en stund...) Jeg har jo som sagt ikke termin før 28, men har en sterk følelse av at han kommer tidligere. Oktoberbaby er jeg ihvertfall ikke forberedt på. Mamma tror jeg føder så tidlig som 6, altså til lørdag (!!) men det tror jeg er å ta litt hardt i. Jeg har supervondt mellom lårene, sånn støl-vondt, håper ikke det går utover fødselen og gjør den verre. Ligget syk på sofaen i så og si hele dag, følelse av feber men termometeret vil ikke samarbeide så det finner jeg ikke ut helt sikkert... Har hatt en del vondt nede i magen, men det kan like godt være etter kjøpesentertrimmen igår Håper jeg er bedre i morgen så jeg kan få rydda og vaska litt ordentlig her. Fått altfor mye arveklær til småen, så stua er full av hauger med klær og poser med klær vi ikke skal bruke. Er dratt mellom følelsen av å være veldig klar for å få han ut, og ikke klar i det hele tatt. Men en ting er sikkert; Ut skal han og det er VIRKELIG ikke lenge til!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144149332-september-2014-rugeres-skravletr%C3%A5d/page/30/#findComment-146630491 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå