Gå til innhold

planlagt ks i juli:)


frøken!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har dere hatt ks tidligere, eller er det første gangen?:) Og hva er årsaken til ks?

Kjenner jeg er litt spent på hele opplegget siden jeg fødte vanlig sist gang..

Da er det ikke lenge igjen for deg kattpus;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok. Da er det kanskje greit å prøve å unngå det denne gangen ja;) Jeg fikk totalruptur sist gang, men ville egentlig føde vaginalt igjen. Fikk problemer etter rupturen en stund etter fødsel, og måtte opereres på nytt igjen! Så nå vil de ikke ta noen sjangser, og må helt ærlig si at det vil ikke jeg lenger heller. Ufrivillige lekkasjer her og der er ikke akkurat gøy;)

Vi får satse på at det går greit med ks da, og at vi ikke får noen komplikasjoner:) Har ks dato 10 juli så ikke lenge igjen nå!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde termin 13 juli. Og ks dato 4 juli. Fikk nytt brev, at ks var fremskyndet pga ingen ledige opr team. Så da fikk vi 2 juli. Men pga at svangerskaps forgiftningen blomstrer veldig opp de siste to dagene, fikk jeg snitt 20 juni. I uke 37+1. Hu veide 2010 gr pg var 43 lang.

Jeg hadde hastesnitt m nr en, og etter det så har jeg fått helt angst for å føde. Derfor fikk jeg ks denne gangen og

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye med lille:) Synd at svangerskapsforgiftningen gjorde at hun måtte ut før, men godt man får god oppfølging også:) Håper alt står bra til med dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kattpus, kan jeg spørre hvilket sykehus? Endte selv med katastrofesnitt med nr 1. Hadde blitt tvunget til å føde til tross for at jeg var livredd. Ble møtt med den arrogante tonen på 6 ukers kontrollen om at jeg måtte føde igjen.. Velger så klart et annet sykehus neste gang enten jeg må føde eller ei. Ikke blitt mindre redd i grunn. Det ble drøyd i det lengste før de tok snittet for å si det sånn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg var jeg igjennom to samtaler med en overlege. Hun prøvde å vende hodet mitt, men jeg var fast bestemt. Jeg ble forløst på Fredrikstad begge gangene.

Vi ligger her ennå. Hu er på nyfødt intensiven, pga vekta og varme. Så håper å komme hjem i slutten av uka. Etter å ha vært her inn og ut siden midten av april, så er jeg leeeeei sykehus for en stund...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...