Gå til innhold

Dere med ettåringer


Anbefalte innlegg

Skrevet

Når våkner de om morgenen?

Når har de lur på dagtid og hvor lenge sover de?

Sovner de lett til lur?

Når er det kvelden? 

Sovner de lett på kvelden?



Anonymous poster hash: c2e5e...d77
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Står opp mellom 6.30 og 7.30.

Sover én gang, etter lunsj ca kl 12. Sovner på et blunk, sover da i en til to timer.

Legger seg i syv-tiden, kan ta oppimot en time..

15 mnd gammel.

 

Anonymous poster hash: d4cb6...f64

Skrevet

Idag sto hun opp kl fem, alt mellom halv fem og halv syv er vanlig. Hun sover en lur fra halv elleve-elleve og to-tre timer. Legger seg kl syv og sovner tvert. 16 mnd :)

Skrevet

Våkner mellom kl. 05:45 - 06:30.

Sover fra ca kl. 12:00 - 13:30

Legges i vogna, og ligger stille og slapper av til hun plutselig sover.

Legger seg ca kl. 19:00, bruker en halvtimes tid på å sovne, som regel. Da roper hun og kaster smokk og klut og pute ut på gulvet, så vi må komme inn og legge henne ned igjen. Plutselig er det stille og jenta vår sover.

 

Hun er 16 måneder.



Anonymous poster hash: 22d17...8b0
Gjest Turid87
Skrevet

Natten: 18.15-06.15, lur 8.30-9.30 og 12.30-13.30. Trilles på dagen, ammes på kvelden. Tar 15-45 min. 12 mnd.

Skrevet

Hun er 17 mnd, sovner alt fra 19-2030 på kvelden, våken et sted mellom 07-08, får smokken 1-2 ganger om natten. Sover 1 lur på 1,5 time i 12 tiden, og da sovner hun som regel på vei ned i senga etter en flaske melk :)

 

Det skal sies at frem til helga hun fylte 17 mnd var natta et helvete... Våken hundre og ørten gangen, kunne fint sutre i et par timer, måtte fremdeles få melk, spiste knapt fast føde på dagtid.... Og over natta bokstavelig talt kuttet hun nattmelka selv og sov hele natta med mindre hun trenger hjelp til å finne en smokk, og hun spiser på dagtid :) Ny verden, måtte det bare vare ;)

Skrevet

Han er 15 mnd.

 

Våkner mellom 05 og 06.30

Sover to ganger på dagen, litt avhengig av når han våkner.

Tilsammen begge lurer: ca 2,5 t.

Legger seg ca kl 19.

Våkner mellom 3 og 6 ganger hver natt.

 

Legging går greit, både dag og kveld. Men han våkner veldig ofte (dag og natt)

 

(Vi har prøvd å kutte til en lur, men det var han ikke klar for. Han klarer ikke å sove lenge nok den ene luren)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...