Anonym bruker Skrevet 17. juni 2014 #1 Skrevet 17. juni 2014 Er i uke 37+etellerannet. Våknet i 5 tiden i natt med tak i magen som var så kraftige at jeg måtte puste meg igjennom de og krøllet tærne på det verste. Etter 4-5 slike gikk jeg i dusjen og det murret da i magen, men ingen tak. Nå den siste timen får jeg tak i magen innimellom, men de varierer i styrke og lenge. Alt fra 30 sekunder til 1 min og 30 sek. Alt fra 3 min imellom til 30 min i mellom.. De siste par dagene har jeg løpt på do for nr 2 mange ganger om dagen, men ikke løs i magen i den forstand:p Den lille har vært turbo i magen siden jeg sto opp.. Er så usikker på hva jeg skal gjøre.. pga lang reisevei og en rask 1.fødsel må jeg ringe så raskt jeg skjønner at noe er i gjerde, men kan ikke ta mange bomturene frem og tilbake pga storesøsken.. Huff, er så usikker:-/ Anonymous poster hash: 4471d...1d3
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2014 #2 Skrevet 17. juni 2014 Ring føden!! Anonymous poster hash: c9991...3dc
LME1001 Skrevet 17. juni 2014 #3 Skrevet 17. juni 2014 Slik begynte 2. fødsel for meg. Ring føden hvis du ikke allerede har gjort det.
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2014 #4 Skrevet 17. juni 2014 Jeg la meg på sofaen og sovnet, så tar det som at det ikke har startet helt iallefall:p hvis det samme kjøret begynner igjen sjal jeg ringe;) Hi Anonymous poster hash: 4471d...1d3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå