Anonym bruker Skrevet 17. juni 2014 #1 Skrevet 17. juni 2014 jeg er straks i uke 36. Det er flere grunner til at jeg spør om dette: Jeg har vært innlagt med nyrebekkenbetennelse,.. i forbindelse med (og før dette ble funnet ut av) gikk jeg med veldig vonde kynnere. De kynnerne jeg har nå synes ikke jeg at det er noe spesielt ved, men så har jeg og veldig høy smerteterskel. (konstatert av leger) Når jeg har kynnerne så har jeg veldig nedpress, kjenner det på en måte over blæren/ved eggstokkene eller noe i den duren.. Var hos jordmor i dag, barnet har ligget med hodet fast de to siste ukene, og ligger laaangt nede sa hun i dag. Hun regnet med han ville komme før tiden. Jeg har nå gått med kynnere siden klokken halv ett i formiddag, av og på, og hele kvelden siden ca 21.00 har de kommet med 10 min - 15 min mellomrom av og til mer og av og til mindre minutter mellom de.. Da jeg ble utskrevet fikk jeg beskjed om at jeg måtte følge med om jeg fikk kynnere igjen, men regner med det var de første ukene bare etter jeg ble utskrevet, for ikke å ha tilbakefall mtp nyrebekkenbetennelsen? Anonymous poster hash: 42c43...db3
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2014 #2 Skrevet 17. juni 2014 Kan vel og nevne at jeg har hatt murringer i ryggen / korryggen de to siste dagene, og at den eneste "vondten" med kynnerne er nedpresset og presset baki ryggen. Anonymous poster hash: 42c43...db3
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2014 #3 Skrevet 17. juni 2014 Bedre å ringe en gang for mye enn en gang for lite Anonymous poster hash: fc0e1...efc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå