Anonym bruker Skrevet 16. juni 2014 #1 Skrevet 16. juni 2014 De eldste vil være 4,5 og 7,5 år når minstemann blir født. Noen med denne aldersforskjellen omtrent som kan fortelle meg deres erfaringer! Takk Anonymous poster hash: 4e6ff...773
Gjest Sekretøsa Skrevet 16. juni 2014 #2 Skrevet 16. juni 2014 Mine ble 9 og 6 når nr tre kom, og eneste ulempen er at de skal følges opp mye, og da må minste være med på lasset;-) litt kjedelig når det er tid for mat og man mååå dra, eller han akkurat har sovna når den ene må hentes i bursdag, men det går :-) fordelene er mange flere! De to store kan se etter minste, den eldste her gikk mye turer hvis jeg trengte et kvarter for meg selv. De kan hjelpe til mye. Og gleden når den eldste herjer rundt og minsten hikster av latter. ... ubetalelig:) kos deg, og nyt det!
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2014 #3 Skrevet 16. juni 2014 Samme erfaring som Sekretøsa! Mine to eldste var 7 og 10 da minstemann kom. Travle skolebarn med mange jern i ilden... De forguder lillebroren sin - og omvendt. De er supre barnevakter - ikke overlengre tid selvfølgelig, men feks til å trille en liten tur, passe på mens jeg gjør husarbeid evnt lager mat, være ute å leke sammen osv... Bare positive ting fra meg ihvertfall Anonymous poster hash: 86330...180
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2014 #4 Skrevet 16. juni 2014 Akkurat lik aldersforskjell som det er mellom våre:) Synes det er en fin aldersforskjell. Begge var store nok til å klare mye selv da babyen kom. Minste må aot henge med på de stores ting, men det går fint. Blir spennende å se hvordan det blir når jeg kommer i jobb igjen. Regner med at det blir TRAVELT:) Nummer tre gjør familien vår komplett. Gratulerer så mye med baby i magen! Anonymous poster hash: d77b2...cbd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå