Gå til innhold

Andre med stygge tanker om partneren?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er dårlig stemning i forholdet og slik har det vært siste året. Han er sur og kjefter her hjemme, ute er han like falsk som en LV-veske i Tyrkia. Alle rundt oss syns jeg er heldig som har en sånn hyggelig og hjelpsom mann. Hjemme gjør han ikke en dritt. Det har aldri vært så tørt på sex-fronten før og helt ærlig så frister det ikke å ha sex med han. Jeg begynner å føle vemmelse over den utrente, skitne kroppen, tanken på sex med han gir meg frysninger av den dårlige sorten. Jeg synes han sier mange dumme ting og hvis vi snakker om nyheter så ender det med at jeg føler jeg snakket med en tenåring som stemmer FRP for å få billigere sprit. Jeg synes han er blitt dummere med årene, og jeg er så lei han. Når han er ute med kompiser så håper jeg litt at han er utro slik jeg har en "godkjent grunn" til å gjøre det slutt.

Hvis jeg skal si noe positivt så må det være at han er en snill pappa og han gjør en god jobb.

Jeg går med en tung stein i magen og har ingen å dele mine vonde tanker med, måtte bare få lettet hjertet litt. Gruer meg til sommerferien når vi skal "kose oss". ,-(

Hører gjerne fra noen som har hatt det likt, hva gjorde du?

Anonymous poster hash: 98a7b...605

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke tenkt slik om mannen min, selv om forholdet ikke er på topp.....

Ikke gruer jeg meg til ferien heller....den blir i kjente former, gleder meg heller og vil gi meg selv litt mer "luksus" som massasje og spa. En god bok om dagen og en drink på kvelden, med eller uten alkohol spiller ingen rolle.

Ikke venter jeg på at han skal være utro heller. Men vi har jo barn sammen, så det er jo grunnen her i gården.

Forelskelsen har lagt seg, krangler gjør vi av og til....men jeg tror ikke gresset er grønnere på den andre siden av gjerdet. Men vi har jo vært sammen i 12 år.

Du vet hva du har, men du vet ikke hva du får er ett gammelt ordtak.

Egenlig så håper jeg vel heller på att forholdet skal få en opptur...og ja jeg må gjøre endel av jobben ; )

Anonymous poster hash: 776fb...8e7

Skrevet

Tenkte sånn om mannen min i ett år.

Vi skilte lag. Vi er nå bedre venner og foreldre enn det vi var sammen :)

Anonymous poster hash: 17536...3e6

Skrevet

Har hatt de følelsene i snart 4 år. Har virkelig eskalert det siste året. Han er en umoden idiot. Hva gjør jeg fortsatt sammen med han?! Nei si det... pga barna, men tror nok vi alle har hatt det best om vi skilte lag..

Anonymous poster hash: fd35c...5dc

Skrevet

Tenkte sånn om mannen min i ett år.

Vi skilte lag. Vi er nå bedre venner og foreldre enn det vi var sammen :)

Anonymous poster hash: 17536...3e6

Jeg tror det er det som kommer til å skje her også. Fungerer fint som venner, men å bo sammen og være kjærester fungerer overhodet ikke lenger. Vi har vært sammen i mange år men har utviklet oss i helt forskjellig retning. Jeg liker den personen jeg har blitt og har ingen planer om å gå tilbake, og jeg tror han mener det samme om seg selv. Vet nå hva det vil si "å ha vokst fra hverandre".

Timingen er skikkelig dårlig mtp på brudd i forhold til planlagt sommerferie og høstplaner. Får bite tennene sammen og prøve å holde ut til september,..... :-/

Hi

Anonymous poster hash: 98a7b...605

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...