Anonym bruker Skrevet 16. juni 2014 #1 Skrevet 16. juni 2014 Skal lage sjørøverskip til minstens bursdag. Skal bruke en eller annen slags smørkrem. Kan jeg gjøre kaken ferdig kvelden før og sette den i kjøleskapet over natten? Og er det noen som har oppskrift på en utrolig god sjokoladesmørkrem som er barnevennlig? Anonymous poster hash: e92fb...fc5
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 16. juni 2014 #2 Skrevet 16. juni 2014 Har ikke oppskrift, men kan du ikke bare bruke en klassisk melis, smør og kakaokrem? Det er jo det unger liker. Men du kan i alle fall pynte i dag, sjokoladekaker holder seg best om de blir pynta med krem. Nonstop kan bli noe blek etter en natt i kjøla.
PrinsesseHengepupp Skrevet 16. juni 2014 #3 Skrevet 16. juni 2014 Jupp, syns den blir bedre når den får stå litt slik at smaken setter seg. Men god sjokoladekrem har jeg ikke på stående fot. Jeg har pleid å lage en ganache, men den blir nok litt mørk og smakfull. Kunne selv tenkt meg en god oppskrift på melkesjokoladekrem, så jeg følger denne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå