Anonym bruker Skrevet 16. juni 2014 #1 Skrevet 16. juni 2014 Sliter skikkelig med å finne det perfekte navnet. Hva synes dere om Milea? Er det pent eller for sært? Er ikke så mange som heter det, mener det var 5 i Norge. Var litt flere som het Mileah. I tilfelle hvilken stavemåte burde vi gått for? Anonymous poster hash: 98555...9a6
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2014 #3 Skrevet 16. juni 2014 Er det et navn? Folk setter bare sammen bokstaver nå til dags.. Lalea, Alie er to jenter jeg kjenner, grusomme navn! Og Milea er i samme sjanger. Anonymous poster hash: d3dd0...f5d
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2014 #4 Skrevet 16. juni 2014 Virkelig ikke bra. Anonymous poster hash: d202b...1c6
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2014 #8 Skrevet 16. juni 2014 Beklager, jeg liker det ikke. Anonymous poster hash: 62dc3...a57
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2014 #9 Skrevet 16. juni 2014 Hva med milla, mali, martine, serina, thilde , ella eller sanne? Anonymous poster hash: 26e58...826
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2014 #10 Skrevet 16. juni 2014 Nei dessverre Anonymous poster hash: 0ea70...8e5
MiniMuffin♥Lille J i magen Skrevet 16. juni 2014 #11 Skrevet 16. juni 2014 Synes det er fint jeg! Milea ville jeg skrevet.
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2014 #13 Skrevet 16. juni 2014 Nope Anonymous poster hash: d59d5...27b
Mamma4livet Skrevet 16. juni 2014 #14 Skrevet 16. juni 2014 Jeg synes navnet klinger fint. Den peneste skrivemåten var uten h.
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2014 #15 Skrevet 16. juni 2014 Jeg synes det er fint, men hadde tenkt nøye gjennom navnevalget fordi navnet er så spesielt. Jeg ville valgt å skrive det uten h,fordi jeg synes h-en gjør navnet litt pretensiøst. Anonymous poster hash: dcfdd...99c
Nussmuss Skrevet 16. juni 2014 #17 Skrevet 16. juni 2014 Jeg synes også det var fint Ville valgt Milea, med h så det litt mer utenlandsk og ukjent ut!
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2014 #19 Skrevet 16. juni 2014 "Hvem er det sin Lea? Er det diLea?" "Ja, det er miLea". Anonymous poster hash: e5c0f...69b
Gjest Hercule Poirot Skrevet 16. juni 2014 #20 Skrevet 16. juni 2014 Nei, nei! Heller Mille, Milla, Mali, Mari, flust opp å velge av!
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2014 #21 Skrevet 16. juni 2014 Ser det står om det her: http://no.wikipedia.org/wiki/Milea Men jeg liker det ikke, synes Malia er bedre Anonymous poster hash: 6da05...f11
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2014 #22 Skrevet 16. juni 2014 Har aldri skjønt Mali jeg da.. for meg er det et land i Afrika. Men hva vet jeg. Anonymous poster hash: 4f83f...1eb Anonymous poster hash: 4f83f...1eb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå