Anonym bruker Skrevet 16. juni 2014 #1 Skrevet 16. juni 2014 Tenker på å risikere å havne midt i diskogata med milevis til Strand og uten basseng. Eller er det maksimal krisetenkning? Det kan vel fort bli bra og? Anonymous poster hash: f7e96...286
lille_my:) Skrevet 16. juni 2014 #2 Skrevet 16. juni 2014 Tenker på å risikere å havne midt i diskogata med milevis til Strand og uten basseng. Eller er det maksimal krisetenkning? Det kan vel fort bli bra og? Anonymous poster hash: f7e96...286 jeg har gjort det og havnet på et helt ok sted langt utenfor alfarvei... 3 km til stranden, så mye trasking... tror ikke jg hadde gjort d igjen...
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2014 #3 Skrevet 16. juni 2014 kommer an på prisen. hvor mye det er å spare. største risikoen er å havne i ødemarka, med kun hotellet å forholde deg til, det kan bli litt kjipt. Men kan jo lett rettes på med en leiebil. Anonymous poster hash: 749d1...18d
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2014 #4 Skrevet 16. juni 2014 Ja det er dumt Anonymous poster hash: 7d748...dbd
Gjest Skrevet 16. juni 2014 #5 Skrevet 16. juni 2014 Hvor gammelt er barnet da? Og i verstefall kan en betale seg oppover, når en kommer til destinasjonen om en er heldig Har reist på uspes 1 gang med tre barn og havnet på et 5 stjernes hotell Men var nok flaks tenker jeg.
Fandens Oldemor Skrevet 16. juni 2014 #6 Skrevet 16. juni 2014 Når det er billige uspes-billetter, er det som regel billige kun fly også. Kjøp kun fly, og så bestiller du bare hotell og transfer utenom Gjerne på utenlandske sider, de er gjerne billigere enn hotels.com og booking.com.
snurripåsnei Skrevet 16. juni 2014 #7 Skrevet 16. juni 2014 Har alltid reist uspesifisert med barn, 10-12 ganger, vårt uheldig en gang og havnet langt unna strand &sentrum. Betalte litt ekstra å fikk et hotell med høyere standard i sentrum nede ved stranden. Disse turene er det andre bestiller og avbestiller i siste liten 😊
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2014 #8 Skrevet 16. juni 2014 Reiste uspesifisert med barn til Bulgaria en gang, havnet på et hotell som var helsefarlig å bo på, og ruta var knust og vi bodde i 1. etasje. Det er det verste hotellet jeg noensinne har sett. Vi fikk bytte mot å betale mye for å havne på et greit 3 stjerners. Og dette var utenom sesong. Så jeg ville vært veldig nøye med hvor jeg reiste. Vi reiste uspesifisert til Mallorca i fjor, havnet på sunwing resort, fikk en flott to roms leilighet, med diger veranda med fantastisk utsikt til havet. Anonymous poster hash: ebc67...1d3
Siamese Hellhound Skrevet 16. juni 2014 #9 Skrevet 16. juni 2014 Det kommer jo veldig an på barnets (barnas?) alder, da. Du har like stor risiko for å havne langt unna alt som er av strand og andre fasiliteter. Kjedelig å måtte gå langt med slitne barn eller måtte belage seg på å ta buss og taxi alle steder. Jeg ville heller prøvd å finne billie flybilletter og lett fram overnatting selv. På Trivago kan du finne hoteller, hvor de ligger og hvem som har best pris på de ulike hotellene. Hotels.com og booking.com har mange anmeldelser av hotellene sine liggende på nett, der kan du se om folk som har bodd der er fornøyde. Tripadvisor har også anmeldelser av mange hoteller.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå