Gå til innhold

Dere som hadde babyer som sutret mye

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ble de sutrete også som barn?

Min på 8 måneder har vært ekstremt sutrete helt siden han kom til verden,

Bare lurer på om det er håp :-P

Anonymous poster hash: 28864...c25

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min var ikke sutrete, men nå er han det :o

Håp sa du ;)

Anonymous poster hash: ed3d7...b39

Skrevet

Min er ett år og fortsatt sutrete, tiden vil vise

Anonymous poster hash: 2614b...f8a

Skrevet

Jeg har også en sutrekopp på 18 mnd. Håper det "går over...."

Anonymous poster hash: ec5d8...e7c

Skrevet

Lillebroren min er 12 år yngre enn meg og jeg kalte han Knirker'n til han var hvertfall ett! Kan tenkes de andre oppfattet det annerledes, men jeg syntes han sutret mye, men nå er han 8 år og har bitt en flott gutt som ikke sutrer mer enn andre 8 åringer :D

Skrevet

Min er snart to og nå er ting mye bedre! Var veldig sutrete da hun var mindre, nå er det trass og sterke meninger, men ting har gått seg til veldig. Så det er håp!

Anonymous poster hash: 1678d...c22

Skrevet

Min på snart 8 mnd. er ekstremt sutrete... har et håp om at det går over når han begynner å krabbe/gå ;) 

Skrevet

En på 5 år som fortsatt sutrer og har gjort det siden han ble født. Har to på 20 mnd der en sutrer og en er smørblid bestandig..

Anonymous poster hash: 56a9e...54c

Skrevet

Jaaaaaaaa! Første datter sutret seg igjennom 3 år!!!! Fy så slitsomt, og med en helsesøster som hele tiden sa " det blir bedre, for hun blir jo eldre" fysj! I tre nesten 4 år var det sutring og særring.

Det posetive var at type " trassalder" ikke blir så synlig, særringen er jo der alt!!

Men det ble store forandringer her! For fra ca 4 års alder ble hun det mest harmoniske jenta! Og hun er nok det fremdeles, ingen store utbrydd, lett å prate med og prater lett og om alt. Hun er nå blitt 12 år og er ei super fornøyd frøken!

Lillesøster derimot... Som var en engel og solstråle som veldigliten, ble stridig og særrete som 4 åring og har ikke sluttet enda.... Nå er hun åtte.... Har sine dager da selvsagt! 😀😀😀😀

Skrevet

Sønnen min sutrer mye i 7-8mnds alder før han lærte seg å krype og reise seg. Og så har han vært sutrete når det har vært tenner på vei ol.

Anonymous poster hash: b4529...c25

Skrevet

Ja. Inga stor endring. Illsint er ho og, 4 år seinare.

Anonymous poster hash: 05c1f...063
Skrevet

Eldstemann her var et "vanskelig" barn som liten. Gråt og sutret konstant. Fra hun ble født, til hun kom  i 2 års alderen. Jeg skjønner nesten ikke hvordan jeg holdt ut når jeg ser tilbake på  småbarnstiden. Nå er hun ei blid og fornøyd jente. Hun er tøff og bestemt  og gråter sjeldent. Har kanskje litt høyere temperament enn gjennomsnittet, men ei flott jente man kan snakke til fornuft ;-)

Anonymous poster hash: af67f...d7e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...