fine-phine Skrevet 16. juni 2014 #1 Skrevet 16. juni 2014 Vi har nettopp kjøpt en brukt komfyr av merket DeLonghi MultiFunction Plus Temperature og jeg prøver å forstå knottene på den. Navnet har jeg så vidt klart å tyde da både disse bokstavene og flere av tallene rundt knottene er vasket bort. Den har stilen til en gass komfyr, men har keramisk topp.Jeg har søkt opp merket, men akkurat den modellen Slik jeg har klart å tyde det har knottene til platene på venstre side og høyre nedre hjørne tallene 1-6, om man vrir mot klokka. Plata øverst til høyre derimot har tallene 1-12 om man vrir med klokka. Denne plata er den største og har to sirkler. Knotten virker ikke å reagere før den når 9-10 tallet. De andre knottene stopper liksom opp innom hvert tall, men den ene knotten bare glir forbi alle og stopper først når den kommer til tallet 12, men om man hører etter sier det et lite klikk når den når ca 9-10 tallet.Dette er nok veldig lett å mistforstå, men er det noen som har noen erfaring med denne ovnen eller liknende situasjon? All hjelp settes pris på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå