Anonym bruker Skrevet 16. juni 2014 #1 Skrevet 16. juni 2014 Jeg er bare så inderlig lei av livet mitt. Jeg føler jeg har mistet meg selv fullstendig etter jeg fikk barn. Har en treåring som er ekstremt krevende. Jeg begynner å innse at vi trenger help fra ppt ell. Han spiser meg fullstendig opp, sutrer for absolutt alt, er slem med andre barn og jeg kan aldri slappe av når vi er noe sted. Har et eldre barn også og de krangler fordelig hele tiden. (eldste er egentlig et snilt barn, men ikke de to sammen). Mannen er av typen som ikke enser ungene når vi er på ting, så det er jeg som alltid flyr rundt som en strikk når vi er på besøk eller lignende. Vi flyttet for en tid tilbake og jeg har ingen venner her, så jeg kan ikke bare flykte ut av huset om jeg trenger der heller. Jeg vet ikke hvor jeg vil med dette, men jeg er bare så uendelig lei meg for at barnet jeg elsker over alt ikke kan oppføre seg, jeg har ingen venner og alt dette gjør at forholdet til mannen er heller labert også Anonymous poster hash: a5004...cc0
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2014 #2 Skrevet 16. juni 2014 Uff, stakkars deg. Har du ingen rundt deg, foreldre eller familie? Kan du ta kontakt med helsestasjonen? Du skal ikke ha det slik, håper det ordner seg for dere. Klem. Anonymous poster hash: c8bf5...959
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2014 #3 Skrevet 16. juni 2014 Bestill time på familievernkontoret. Mannen din må ber på banen enten han vil eller ei! Anonymous poster hash: 89a36...442
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2014 #4 Skrevet 16. juni 2014 Hvor bor du da? Anonymous poster hash: 3af1e...bfa
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2014 #5 Skrevet 16. juni 2014 Snakk med mannen din om hva du føler. Han må hjelpe mer til. Dere må spille på lag Anonymous poster hash: 89faa...5a4
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2014 #6 Skrevet 16. juni 2014 Hvis du er fra Stavanger området .. gi en lyd... Anonymous poster hash: 89faa...5a4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå