Gå til innhold

Tampongen detter ut...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Før jeg fikk barn brukte jeg blå ob.

Etter fødsel for tre år siden har jeg brukt mest bind fordi jeg syns tampongen ikke kommer langt nok inn lenger. Den gjør nok det, men føler jeg må lirke den forbi et hinder. Nå bruker jeg i allefall den rosa som er større.

Problemet er at jeg føler den sklir ut når jeg sitter på do. Dersom jeg trykker og har avføring så gjør den det også.

Jeg føler meg ikke såå slapp nedentil, men tydeligvis. Er det bare å akseptere eller skal det ikke være sånn?

Anonymous poster hash: 3a948...973

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan du ikke løse dette ved å skifte tampong hver gang du går på do da? Eller bommelommer :D

Skrevet

Min blir også dyttet ut når jeg bæsjer, så da skifter jeg uansett.

Anonymous poster hash: 7cc46...1c2
Skrevet

Gjør knipeøvelsene. Og evt bytt til å bruke menskopp i tillegg. Har du sjekket om det er noe som faktisk hindrer? Jeg har fått en liten tapp på ene siden, ingen smerter eller noe pga den, bare litt snedig å kjenne den. Legen sjekket og alt var greit.

Skrevet

Gjør knipeøvelsene. Og evt bytt til å bruke menskopp i tillegg. Har du sjekket om det er noe som faktisk hindrer? Jeg har fått en liten tapp på ene siden, ingen smerter eller noe pga den, bare litt snedig å kjenne den. Legen sjekket og alt var greit.

Det virker litt som at det har blitt en annen vinkel på livmoren og at den er litt lenger ned.

Skrevet

Det virker litt som at det har blitt en annen vinkel på livmoren og at den er litt lenger ned.

Be om GU å få det sjekket. Jeg har mindre plager ved mens etter jeg startet med koppen. Gjør knipeøvelsene samtidig som jeg trener mage.

Skrevet

Har nøyaktig det samme problemet etter fødslene:( Har rett og slett gitt opp å bruke tamponger for det gir så mye ubehag:( Føler med deg og har dessverre ingen råd..

Anonymous poster hash: c11fa...e1e

Skrevet

Hos meg også. I tillegg får jeg mye støtsmerter under samleie, og alt føles litt slappere og "feil". Fastlegen min sa at alt sa ok ut, men siden jeg var sikker på at ting umulig var ok, så gikk jeg til gynekolog. Hun så med en gang at det ikke var sydd nok, og sendte meg til vurdering hos kirurg på sykehuset. Hun så med en gang at det var en deffekt som krevde operasjon. Så om et par mnd skal jeg under kniven  :huh:

Anonymous poster hash: 1f1ca...5d1
Skrevet

Hos meg også. I tillegg får jeg mye støtsmerter under samleie, og alt føles litt slappere og "feil". Fastlegen min sa at alt sa ok ut, men siden jeg var sikker på at ting umulig var ok, så gikk jeg til gynekolog. Hun så med en gang at det ikke var sydd nok, og sendte meg til vurdering hos kirurg på sykehuset. Hun så med en gang at det var en deffekt som krevde operasjon. Så om et par mnd skal jeg under kniven :huh:

Anonymous poster hash: 1f1ca...5d1

Hmm.. Kanskje jeg burde dra til gynekolog. Har bare hatt en GU hos fastlege.

Jeg husker det var et sting som løsnet noen få dager etter fødsel, men da var jeg for sliten til å gjøre noe som helst med det..

Det er ikke som før i allefall..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...