Anonym bruker Skrevet 16. juni 2014 #1 Skrevet 16. juni 2014 Ja, jeg vet at dette høres ganske spesielt ut men jeg jobber faktisk med å bli tykk nå. Jeg er slank og det trives jeg ikke med. Grunnen er fordi at jeg ofte er mer deprimert nå en da jeg var overvektig. Da jeg var tykk var jeg alltid bli og hyggelig og tok alt med et smil. Nå er jeg ganske deppa og langt nede. Så nå jobber jeg alt jeg kan for å gå opp i vekt. Jeg trener mindre og spiser mye mer fett en jeg burde. Jeg har merket at jeg har lagt litt på meg men jeg skal nok gå opp mange flere kilo til. Eller er det uklokt av meg å gjøre dette her? Anonymous poster hash: 4d446...dd5
Gemini77 Skrevet 16. juni 2014 #2 Skrevet 16. juni 2014 Høres ikke ut som det er så gjennomtenkt. At du var lykkelig da du var tykk trenger ikke bety at grunnen til at du var lykkelig var fordi du var tykk. Greit å vurdere årsakssammenheng. Kutte ut trening og spise mer fett høres ikke bra ut for helsen og det er vel viktigst å være sunn?
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2014 #3 Skrevet 16. juni 2014 Ja... Ovevekta var nok ikkje årsaka til at du var slik. Kanskje livet som slank ikkje svara til forventningane? Men det betyr jo ikkje at det er betre å vere tjukk... Anonymous poster hash: a6111...fcc
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2014 #4 Skrevet 16. juni 2014 Bytt ut fet og usunn mat med en psykolog! Anonymous poster hash: 8d9cc...e9d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå