Gå til innhold

Hva slags tlf.nr er 00247510291?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fått en merkelig sms "Ring meg n**(to rare tegn der det skulle vært å) haster vennligst". Skjønner ikke landskoden heller, antar at det er svindel og tull?

Anonymous poster hash: 4d475...d96
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Glem det, fant ut at det er cybersvindel.

Anonymous poster hash: 4d475...d96
Skrevet

Samme fikk jeg i dag.

Anonymous poster hash: 14e32...93e

Skrevet

Jeg antok dette var familie fra Sverige, så ringte dem umiddelbart etter at jeg mottok meldingen. Hvordan påvirker dette meg?

Skrevet

Jeg antok dette var familie fra Sverige, så ringte dem umiddelbart etter at jeg mottok meldingen. Hvordan påvirker dette meg?

Aner ikke. Ring Telenor. Har tidligere hørt om folk som har fått belastet telefonregning med et beløp.

Anonymous poster hash: 14e32...93e

Skrevet

Flott, takk for svar :) Ringte OneCall og det er ingen grunn for bekymring om man har ringt dem opp.

Skrevet

Jeg ble i forrige uke oppringt dag og natt av slike forskjellige nummer.

Undersøkte rundt, og fikk beskjed om å ALDRI ringe opp nummerene igjen, iom at det kan være opprettet som en form for " teletorg" og en kan risikere å måtte betale en skyhøy "startpris" .

Anonymous poster hash: 1cd0c...74e

Skrevet

Denne mld fikk jeg også idag! Det er ikke farlig at jeg åpnet mld?

Anonymous poster hash: 772cc...353

Skrevet

Jeg fikk den også idag. Regner med at det er rein svindelsforsøk.

Skrevet

Flott, takk for svar :) Ringte OneCall og det er ingen grunn for bekymring om man har ringt dem opp.

Feil. Har selv sjekket forbruket, og det viset seg at det har tatt 27,23kr i beløp.

Anonymous poster hash: 3d73f...b63

Skrevet

Jeg har også fått denne!

Anonymous poster hash: 94258...06e

Gjest marie-s
Skrevet

jeg fikk også en slik melding i dag men fra et annet nummer, men et kjapt søk på google gav meg en link til gule sider hvor det stod svindel.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...