Anonym bruker Skrevet 16. juni 2014 #1 Skrevet 16. juni 2014 Tenker å bestille kake, men synes marsipankake er så kjedelig. Så bakeriet har en sjokolade-bamsekake man kan ha tekst på, og synes den er så søt ( Og den så god ut). Vi skal jo ha litt av den eldre garde i dåp, og er vel bare redd for en kommentar eller to. Anonymous poster hash: 52aee...2a7
☆☆☆ Skrevet 16. juni 2014 #2 Skrevet 16. juni 2014 Må ikkje, men marsipankake er kjempegodt. Mange vil nok sakne den om den ikkje er på kakebordet. Men den må jo ikkje vere hovudkaka, du kan ha ei lita marsipankake ved sida av.
Ladybird2014 Skrevet 16. juni 2014 #3 Skrevet 16. juni 2014 Vi hadde sjokoladekake dekket med helt hvit marsipan:) En kommentar el to tåler dere, det er deres barns dag!
Monica Skrevet 16. juni 2014 #4 Skrevet 16. juni 2014 Velg hvilken kake dere vil. Men ha gjerne en marsipankake ved siden av, for den blir nok savnet.
moota m storebror&lillebror Skrevet 16. juni 2014 #5 Skrevet 16. juni 2014 Jeg er enig med de andre. Du trenger ikke å ha marsipankake som hovedkake, men ville absolutt hatt den med. På den andre siden kjenner du selv best de som kommer og hva de liker
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2014 #6 Skrevet 16. juni 2014 Jeg liker best marsipankaka uten marsipanen, så en vanlig fylt sukkerbunn med krem/syltetøy osv med et lag krem på toppen hadde jeg gått for Anonymous poster hash: 2e53b...2f9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå