Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Guttungen har sett reklame for slushmaker, sannsynligvis på tvkanalen Boomerang.

 

Var noe med å vri oppå for å lage slush og man trengte visdt isbiter,.

 

noen som har peiling på hva denne heter og hvor den selges? Gjerne link. Jeg aner ikke hvordan den ser ut, for har ikke sett reklamen.

Endret av Huldra39
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selges på jernia,noen matbutikker.heter slush-maker.de har de også på lekebutikke

Skrevet

Er det noe å ha? Min har også sett reklamen for den, og har sagt flere ganger han ønsker seg den



Anonymous poster hash: 37b19...51f
Skrevet

Næsj ble ikke brukt mange ganger her.gjør samme nyten med knust is

Skrevet

Kjøpte en på jernia, men det blir ikke slush :-/

 

Anonymous poster hash: a32ad...c80

Skrevet

Den funker og er helt ok. Må trykke lenge og den skal ligge i frysen før bruk. Mange av de har dessverre mugg i seg og lukter rart så vi brukte ikke vår mer enn 1-2 ganger

Skrevet

Fant den. Slush ismaskin, selges på Ringo.

 

Var ikke på jakt etter de på Jernia, de funker ikke, sa ei jeg kjenner som jobber på Jernia.

Skrevet

Ismaskin? Er nok noe annet... Vi kjøpte vår på elkjøp

Skrevet

Ismaskin? Er nok noe annet... Vi kjøpte vår på elkjøp

Den heter Slush ismaskin. Har fått eksperthjelp fra guttungen. Får ikke lagt til link via nettbrettet. Men gikk inn på ringo.no og søkte på slush, da kom den opp. Heter vel også shaveis, er samme prinsippet.

Skrevet

Ah stilig! Nei, er ikke den vi har. Godt dere fant den :-)

Skrevet

Vi har en som skal stå i frysa. Tømmer oppi feks saft og skrapet is fra veggene på koppen. Etter ca 5 min er det god slush. Virker godt og treng ikke isbiter

 

http://www.enklereliv.no/zoku-slushmaskin.html

 

 

 

Anonymous poster hash: 76d95...825

Skrevet

Vi har en som skal stå i frysa. Tømmer oppi feks saft og skrapet is fra veggene på koppen. Etter ca 5 min er det god slush. Virker godt og treng ikke isbiter http://www.enklereliv.no/zoku-slushmaskin.htmlAnonymous poster hash: 76d95...825

Samme konseptet som Jernia har. Men de må jo stå 12 timer i frys, her er det isbiter som blir knust og man tilsetter smak. Isbiter har vi alltid i frysen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...