Mamalarma Skrevet 16. juni 2014 #1 Skrevet 16. juni 2014 (endret) Guttungen har sett reklame for slushmaker, sannsynligvis på tvkanalen Boomerang. Var noe med å vri oppå for å lage slush og man trengte visdt isbiter,. noen som har peiling på hva denne heter og hvor den selges? Gjerne link. Jeg aner ikke hvordan den ser ut, for har ikke sett reklamen. Endret 16. juni 2014 av Huldra39
klg,2 boys now:) Skrevet 16. juni 2014 #2 Skrevet 16. juni 2014 Selges på jernia,noen matbutikker.heter slush-maker.de har de også på lekebutikke
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2014 #4 Skrevet 16. juni 2014 Er det noe å ha? Min har også sett reklamen for den, og har sagt flere ganger han ønsker seg den Anonymous poster hash: 37b19...51f
klg,2 boys now:) Skrevet 16. juni 2014 #5 Skrevet 16. juni 2014 Næsj ble ikke brukt mange ganger her.gjør samme nyten med knust is
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2014 #6 Skrevet 16. juni 2014 Kjøpte en på jernia, men det blir ikke slush :-/ Anonymous poster hash: a32ad...c80
klishe89 Skrevet 16. juni 2014 #7 Skrevet 16. juni 2014 Den funker og er helt ok. Må trykke lenge og den skal ligge i frysen før bruk. Mange av de har dessverre mugg i seg og lukter rart så vi brukte ikke vår mer enn 1-2 ganger
Mamalarma Skrevet 16. juni 2014 Forfatter #8 Skrevet 16. juni 2014 Fant den. Slush ismaskin, selges på Ringo. Var ikke på jakt etter de på Jernia, de funker ikke, sa ei jeg kjenner som jobber på Jernia.
klishe89 Skrevet 16. juni 2014 #9 Skrevet 16. juni 2014 Ismaskin? Er nok noe annet... Vi kjøpte vår på elkjøp
Mamalarma Skrevet 16. juni 2014 Forfatter #10 Skrevet 16. juni 2014 Ismaskin? Er nok noe annet... Vi kjøpte vår på elkjøp Den heter Slush ismaskin. Har fått eksperthjelp fra guttungen. Får ikke lagt til link via nettbrettet. Men gikk inn på ringo.no og søkte på slush, da kom den opp. Heter vel også shaveis, er samme prinsippet.
klishe89 Skrevet 16. juni 2014 #11 Skrevet 16. juni 2014 Ah stilig! Nei, er ikke den vi har. Godt dere fant den :-)
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2014 #12 Skrevet 16. juni 2014 Vi har en som skal stå i frysa. Tømmer oppi feks saft og skrapet is fra veggene på koppen. Etter ca 5 min er det god slush. Virker godt og treng ikke isbiter http://www.enklereliv.no/zoku-slushmaskin.html Anonymous poster hash: 76d95...825
Mamalarma Skrevet 16. juni 2014 Forfatter #13 Skrevet 16. juni 2014 Vi har en som skal stå i frysa. Tømmer oppi feks saft og skrapet is fra veggene på koppen. Etter ca 5 min er det god slush. Virker godt og treng ikke isbiter http://www.enklereliv.no/zoku-slushmaskin.htmlAnonymous poster hash: 76d95...825 Samme konseptet som Jernia har. Men de må jo stå 12 timer i frys, her er det isbiter som blir knust og man tilsetter smak. Isbiter har vi alltid i frysen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå