Gå til innhold

Til motstandere av eggdonasjon

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er dere også imot sæddonasjon?

Anonymous poster hash: 0ea48...973
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hahaha... leste overskriften og håpte der skulle stå: "til dere som er imot eggdonasjon: hopp og drit i havet!"

Jeg er da ikke imot eggdonasjon, selv om jeg har vært så heldig og få 2 barn på gamlemåten.

Skrevet

Er ikke motstander, men det er stor forskjell på å donere sæd og å donere egg. Å donere sæd krever 5 min og en kopp, donere egg krever medisiner og et inngrep. Det er mye tøffere for kvinnekroppen å donere egg enn det er for en mann å donere sæd. Så jeg skjønner faktisk at det ikke er bare å oppheve forbudet. Uansett hvor mye kvinnen samtykker til det hele... Hun løper en risiko, mannen ikke...

Skrevet

Jeg er ikke imot det, men jeg ønsker ikke å donere egg. Jeg ville heller ikke vært surrogatmor.

Gjest Antarctica
Skrevet

Noen inngår jo i såpass korte forhold med sitt barns far at det nesten er å regne som sæddonasjon... Så, nei, det kan jeg ikke være imot.

Skrevet

Jeg ville aldri benyttet meg av donor selv, men er ikke motstander av egg eller sæddonasjon

Skrevet

Ja, jeg er imot sæddonasjon også, selvsagt.

Anonymous poster hash: d4b2c...277

Skrevet

Jeg skrev at jeg ville donert egg til familie. Ellers er jeg ikke i mot hva andre gjør, enten det er det ene eller andre. Hadde ikke likt om mannen min donerte sæd..

Anonymous poster hash: cc80d...0db

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...