Anonym bruker Skrevet 16. juni 2014 #1 Skrevet 16. juni 2014 Å jeg har ikke tid til mye trening.... noen som har gått ned mye i vekt kun ved hjelp av diett/ kur og ikke så mye trening? Anonymous poster hash: d277e...03a
Ladybird2014 Skrevet 16. juni 2014 #2 Skrevet 16. juni 2014 De sier kostholdet er 70% av vektnedgangen, så du kan fint gå ned uten å trene. Det ser dog bedre ut når man trener i tillegg, fordi man strammer opp. Men har man ikke tid er det ikke krise.
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2014 #3 Skrevet 16. juni 2014 Det er hvor mye du spiser som betyr mest for de fleste. Tell kalorier og hold deg lavt så går nok kiloene av. Anonymous poster hash: df653...72f
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2014 #4 Skrevet 16. juni 2014 Jeg gikk ned 20 kg kun ved å endre kostholdet. Og det var ikke spesielt vanskelig. Kroppen ble selvsagt bedre og penere etter jeg startet med trening i tillegg. Men ingen problem å gå ned i vekt kun ved å endre kosthold. Nå er det ikke snakk om noen kur/tabletter/annen humbug... Kun minket antall kalorier og raske karbohydrater. Anonymous poster hash: 5b44a...dba
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2014 #5 Skrevet 16. juni 2014 Spis minst mulig! Du blir slapp og sur,men etter et par dager blir det bedre! Anonymous poster hash: f93a6...ecc
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2014 #6 Skrevet 16. juni 2014 Spis minst mulig! Du blir slapp og sur,men etter et par dager blir det bedre! Anonymous poster hash: f93a6...ecc Hva er det slags svar? Man kan selvsagt gå ned uten å sulte seg... Anonymous poster hash: 5b44a...dba
moota m storebror&lillebror Skrevet 16. juni 2014 #7 Skrevet 16. juni 2014 Det er flere alternative måter å gjøre det på, og da mener jeg uten pulver ol. Lavkarbo, mindre kalorier eller 5:2 dietten. Har selv prøvd både mindre kalorier og mindre/nesten ingen karbohydrater. Begge virker i alle fall for meg. Det handler om hva som passer best for deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå