Gå til innhold

overfladisk elsk og hat fordi jeg trenger det

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger intenst å være litt overfladisk for jeg klarer ikke helt gå i dybden av ting i dag av ymse årsaker.. 

Elsk: Fineste linbuksene på salg, men HAT jeg er blitt for liten til at de passet! Kan jo ikke kjøpe klær i str 44 når jeg ikke trenger det lenger?? 

Jeg er jo fremdeles ikke akkurat pikyrende liten, men liten nok til at elsk og hat er på sin plass. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når jeg kommer under størrelse 44, så skal jeg være ganske fornøyd med meg selv. :)

Elsk:

- interiørplanlegging. Ikke store omveltningene, men et par ting som virkelig trengs.

- Trondheimstur

- skal bo hos en tidligere god nabo, gleder meg sånn.

- skal snart flytte hjem.

Hat:

- lørdagen sitter enda i kroppen.

Skrevet

Når jeg kommer under størrelse 44, så skal jeg være ganske fornøyd med meg selv. :)

Elsk:

- interiørplanlegging. Ikke store omveltningene, men et par ting som virkelig trengs.

- Trondheimstur

Hat:

Tyder på en alvorlig festlig lørdag? Det bør jo havne på elsk-lista! Ja, jeg vet. Irriterende optimistisk anlagt. 

Skrevet

Elsk:

- Trondheimstur

Hat:

Tyder på en alvorlig festlig lørdag? Det bør jo havne på elsk-lista! Ja, jeg vet. Irriterende optimistisk anlagt. 

Fest på lørdag, ja, men jeg skjønner ikke hvorfor jeg fikk det så hardt. Det må være søvnmangelen som gjør det, for så mye drakk jeg ikke. :) Det var veldig gøy da. 

Skrevet

En god fest kjennetegnes best på dagen derpå, som jeg fikk høre titt og ofte i mine glade festedager :D

Som et lite hatbidrag så kom jeg hjem fra ferie for å finne ut at mine bukser ikke passet lenger; de var rett og slett for små. Ja, SÅ mye går det an å kose seg på tre uker. :P Men det i seg selv var jo ganske så elsk, rett og slett, så da får man vel ta med seg minnene på spinning og tredemølle fremover :)

Skrevet

Elsk: Fineste linbuksene på salg, men HAT jeg er blitt for liten til at de passet! Kan jo ikke kjøpe klær i str 44 når jeg ikke trenger det lenger?? 

Jeg ville jo definitivt kjøpt dem hvis de er DE buksene, for jeg er realist nok til å se at ting endrer seg her fra tid til annen. Men du er antakelig utstyrt med mer viljestyrke enn meg.

Forøvrig hørte jeg en psykologkollega snakke om at viljestyrke er å betrakte som en muskel og at den kan bli så sliten at den ikke gjør det du er vant til at den gjorde. Det gir mening - jeg hadde viljestyrke til å trene femten timer i uka beinhardt og alene, men da trengte jeg ikke bruke den til så jævla mye annet ræl.

Skrevet

Søren, så det er enda en ting som må trenes? 

Skrevet

Jeg velger å oppfatte det stikk motsatt, nemlig at den blir så lett overtrent at den bør hvile mest mulig, og siden det er kul umulig i et liv som mitt om dagen så er den permanent belastningsskadet og kan ikke brukes når den trengs til sånt som jeg virkelig skulle hatt den til.

Skrevet (endret)

Ah, ja din definisjon var mye bedre :D

Tror jeg sliter med en permanent belastningsskadet viljestyrke jeg også. Ser for meg at det må være et ganske vanlig problem.. 

Endret av mama foodie
Skrevet

EN dag på etterskudd.

Hat: Mistet experian i bakken, så den ble ødelagt, og dermed måtte jeg avbryte abonementet, for å binde meg på nytt å få en billig tlf. Så hater er altså: 1701 kr, og en experia fattigere.

Elsk: En samsung galaxy s5 rikere!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...