Gå til innhold

Er dette en pen kjole?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, klassisk og fin, om enn ganske nøytral. Men det vil du kanskje være også? Ville pyntet den med perlesmykker.



Anonymous poster hash: 32949...ce0
Skrevet

Klart det!

 

Men hadde aldri giddet å kjøpe en så dyr svart og kort kjole. 



Anonymous poster hash: cf761...ca1
Skrevet

Den er mest sannsynlig veldig varm. Men fin!

Skrevet

Fin, men den må sitte pent på kroppen for at det skal bli bra.

Jeg ville ikke kjøpt så dyr kjole på nett uten at jeg kunne prøvd den først.



Anonymous poster hash: 95ead...0f4
Skrevet

En sånn kjole er avhengig av å sitte som et skudd for at den skal få frem eksklusiviteten og snittet - som andre sier her, ville ikke satset på en såpass dyr kjole uten å prøve den. Men kjolen i seg selv er klassisk og kan brukes i mange år til forskjellige anledninger med forskjellige accessoirer

Skrevet

Fin utendørs om vinteren

 

Anonymous poster hash: 8e9cf...84d

Skrevet

ikke til 16000 kr... finnes mer spennende design i den prisklassen.



Anonymous poster hash: 0b786...234
Skrevet

Til den prisklassen er kjolen kun fin om du ser ut som modellen som bærer den.



Anonymous poster hash: 833c6...869
Skrevet

Kjolen er fin, men ikke prisen.

Skrevet

Veldig dyr og 99% ull?.....-trist farge...

 

Anonymous poster hash: be1ad...75b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...