Anonym bruker Skrevet 16. juni 2014 #1 Skrevet 16. juni 2014 O som i bokstaven, eller 0 som tallet? Har hørt litt av hvert! Anonymous poster hash: bf4fe...942
Gustav Klitt Skrevet 16. juni 2014 #3 Skrevet 16. juni 2014 Oppfatter det som vanligst å si "null", selv om det egentlig er bokstaven O som er riktig. Bokstaven O står for "ohne", dvs tysk for "uten", fordi blodceller av type null/O verken har A- eller B-antigenet på sin overflate.
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2014 #4 Skrevet 16. juni 2014 Oppfatter det som vanligst å si "null", selv om det egentlig er bokstaven O som er riktig. Bokstaven O står for "ohne", dvs tysk for "uten", fordi blodceller av type null/O verken har A- eller B-antigenet på sin overflate. Det er vanligst fordi det er det rette. Ohne = uten (dvs null ) Anonymous poster hash: d03b0...792
Monica Skrevet 16. juni 2014 #5 Skrevet 16. juni 2014 Jeg sier blodtype O, som bokstaven, men vet ikke hva som er riktig.
*SommerFrisk* Skrevet 16. juni 2014 #6 Skrevet 16. juni 2014 De gangene leger har snakket om min blodtype, har det sagt O rhesus minus. O som i bokstaven. Så jeg har automatisk også sagt det. men usikker på hva som er korrekt....
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2014 #7 Skrevet 16. juni 2014 Tusen takk for utfyllende svar! Nå blir det null i denne munn Anonymous poster hash: bf4fe...942
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå