Gå til innhold

Min far.. En psykopat.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er veldig vondt å tenke at min far er en psykopat..

Det ødelegger veldig mye. Jeg er ganske ung, men ennå så står livet stille.

Bestemoren min er syk (mor til far) , ligger på sykehuset. Vi bor 4 timer unna hverandre, og hadde ikke vært hos henne før en i fjor, og da var det herlig å kunne se henne. Men det som stod som samtaleemne hos henne var at hennes andre barnebarn var så flotte og fine.

De hadde tatt førerkortet med engang de fylte 18 år. Kjøpt seg helt nye biler, hjelper henne med veden og andre ting, og har jobber og går på skole, militæret osv..

Men ingen gode ord om meg og søskene mine.

I går fikk jeg vite at hun lå på sykehuset, og fikk dårlig samvittighet imed jeg ikke har fått muligheten til å besøke henne disse årene.

Og jeg skulle så gjerne ønske at hun visste at sønnen er psykopat. For det er mye derfor vi ikke har besøkt henne. Samtidig etter i fjor ble det veldig ubehagelig ettersom det bare var det andre barnebarna som var noe "tess"..

Kanskje barnslig, men det er veldig vondt å høre. Men jeg ble fortalt av min mor at det har vært slik helt siden vi kom til verden....

Men tilbake til det at jeg skulle ønske hun visste at sønnen var psykopat.

Han har pådratt meg, søskene og min mor så mye vondt. Vi har mange hjelpeinstanser rundt oss, og har vårt eget "liv" her nede.

Men samtidig ser jeg jo at vi burde kunne reist en helg. Men det har ikke blitt slik, siden situasjonen ble som den ble.

Det er så vondt at hun tror det er at vi ikke vil, når det er sønnen som er problemet.

Sist jeg pratet med henne hadde jeg null kontakt med min far, og hun lurte på hvorfor.. og om han hadde overgrepet seg på oss...

Men jeg kan ikke fortelle henne hvilken psykopat han er... Er redd hun ikke takler det, nå når hun er syk. Men er veldig vondt som sagt, imed han fremstår som verdens beste sønn og at vi ikke har valgt å møte henne bare fordi....

Hun skulle bare visst.... :sad:

Anonymous poster hash: 815d5...bab
Videoannonse
Annonse
Skrevet

hadde ikke vært hos henne siden i fjor (med det mener jeg at siden vi flytta 4 timer unna, som er 5 år siden)

Anonymous poster hash: 815d5...bab
Skrevet

Vanskelig. 

Mitt forslag, besøk henne, du kommer til å angre hvis du ikke gjør det. 

Hvis hun stiller spørsmål, får du svare så godt det lar seg gjøre, på en skånsom måte.

Også får du bare lukke ørene hva angår forskjellsbehandlingen av barnebarn. :klem1: 

Anonymous poster hash: f8885...136
Skrevet

Jeg er selv et barn som er oppvokst med 2 gale foreldre. Resten av familien vet dette, men jeg har pakket inn alt som har skjedd. De takler jo det ikke så lett. Og spesielt ikke din bestemor, som er mor til din far. Men synes du skal fortelle henne litt, men ikke alt. Fortell nok til at hun forstår at det ikke er din feil. Men ikke alt det fæle, så hun blir ekstremt lei seg.

Anonymous poster hash: 1d164...03d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...