Gå til innhold

Hva skjer når man rapporterer en tråd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller hva kan skje?

Anonymous poster hash: 11314...f91

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis den tråden bryter regler så blir den redigert/slettet. Sletter kommentarer som er upassende.

Hvis man angrer på det man har postet men ikke bryter reglene, blir den ikke slettet bare fordi du vil.

Anonymous poster hash: 46386...264

Skrevet

Hvis den tråden bryter regler så blir den redigert/slettet. Sletter kommentarer som er upassende.

Hvis man angrer på det man har postet men ikke bryter reglene, blir den ikke slettet bare fordi du vil.Anonymous poster hash: 46386...264

Ok. Hva skjer med vedkommende som har startet den?

Jeg spør fordi jeg mange ganger har rapportert en tråd, men ingenting skjedde.

Skrevet

Hvis man angrer på det man har postet men ikke bryter reglene, blir den ikke slettet bare fordi du vil.Anonymous poster hash: 46386...264

Jeg spør fordi jeg mange ganger har rapportert en tråd, men ingenting skjedde.

Det er ikke automatikk i at det skjer noe bare fordi du rapporterer en tråd. Det må faktisk være brudd på forumreglene for at de skal redigere eller slette en tråd. Hvis du nettopp har rapportert kan det også hende at det ikke er noen moderatorer her inne akkurat nå og at ingen har sett på det enda. Lurer du på hvorfor ingenting skjer ville jeg spurt på 'ris og ros'-forumet, med link til aktuelle tråd. Da vil du få svar.

Anonymous poster hash: 621d0...212

Skrevet

Skjer stort sett ingenting og om du er heldig får du svar på ris & ros

Anonymous poster hash: b2045...b29
Skrevet

Jeg spør fordi jeg mange ganger har rapportert en tråd, men ingenting skjedde.Anonymous poster hash: 11314...f91

Det er ikke automatikk i at det skjer noe bare fordi du rapporterer en tråd. Det må faktisk være brudd på forumreglene for at de skal redigere eller slette en tråd. Hvis du nettopp har rapportert kan det også hende at det ikke er noen moderatorer her inne akkurat nå og at ingen har sett på det enda. Lurer du på hvorfor ingenting skjer ville jeg spurt på 'ris og ros'-forumet, med link til aktuelle tråd. Da vil du få svar. Anonymous poster hash: 621d0...212

Takker så mye for forklaringen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...