Anonym bruker Skrevet 16. juni 2014 #1 Skrevet 16. juni 2014 Eller hva kan skje? Anonymous poster hash: 11314...f91
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2014 #2 Skrevet 16. juni 2014 Hvis den tråden bryter regler så blir den redigert/slettet. Sletter kommentarer som er upassende. Hvis man angrer på det man har postet men ikke bryter reglene, blir den ikke slettet bare fordi du vil. Anonymous poster hash: 46386...264
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2014 #3 Skrevet 16. juni 2014 Hvis den tråden bryter regler så blir den redigert/slettet. Sletter kommentarer som er upassende. Hvis man angrer på det man har postet men ikke bryter reglene, blir den ikke slettet bare fordi du vil.Anonymous poster hash: 46386...264 Ok. Hva skjer med vedkommende som har startet den? Jeg spør fordi jeg mange ganger har rapportert en tråd, men ingenting skjedde. Anonymous poster hash: 11314...f91
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2014 #4 Skrevet 16. juni 2014 Hvis den tråden bryter regler så blir den redigert/slettet. Sletter kommentarer som er upassende. Hvis man angrer på det man har postet men ikke bryter reglene, blir den ikke slettet bare fordi du vil.Anonymous poster hash: 46386...264 Ok. Hva skjer med vedkommende som har startet den? Jeg spør fordi jeg mange ganger har rapportert en tråd, men ingenting skjedde. Anonymous poster hash: 11314...f91 Det er ikke automatikk i at det skjer noe bare fordi du rapporterer en tråd. Det må faktisk være brudd på forumreglene for at de skal redigere eller slette en tråd. Hvis du nettopp har rapportert kan det også hende at det ikke er noen moderatorer her inne akkurat nå og at ingen har sett på det enda. Lurer du på hvorfor ingenting skjer ville jeg spurt på 'ris og ros'-forumet, med link til aktuelle tråd. Da vil du få svar. Anonymous poster hash: 621d0...212
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2014 #5 Skrevet 16. juni 2014 Skjer stort sett ingenting og om du er heldig får du svar på ris & ros Anonymous poster hash: b2045...b29
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2014 #6 Skrevet 16. juni 2014 Hvis den tråden bryter regler så blir den redigert/slettet. Sletter kommentarer som er upassende. Hvis man angrer på det man har postet men ikke bryter reglene, blir den ikke slettet bare fordi du vil.Anonymous poster hash: 46386...264 Ok. Hva skjer med vedkommende som har startet den? Jeg spør fordi jeg mange ganger har rapportert en tråd, men ingenting skjedde.Anonymous poster hash: 11314...f91 Det er ikke automatikk i at det skjer noe bare fordi du rapporterer en tråd. Det må faktisk være brudd på forumreglene for at de skal redigere eller slette en tråd. Hvis du nettopp har rapportert kan det også hende at det ikke er noen moderatorer her inne akkurat nå og at ingen har sett på det enda. Lurer du på hvorfor ingenting skjer ville jeg spurt på 'ris og ros'-forumet, med link til aktuelle tråd. Da vil du få svar. Anonymous poster hash: 621d0...212 Takker så mye for forklaringen Anonymous poster hash: 11314...f91
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå