Anonym bruker Skrevet 16. juni 2014 #1 Skrevet 16. juni 2014 Jeg er en ekstremt sliten småbarnsmor. Føler meg kvalt og trenger tid alene. Mannen vil sende meg til syden alene en uke. Jeg har aldri kunnet tenke meg å reise alene før (har rett og slett ikke turt). Men nå føler jeg at det hadde vært helt ekstremt DEILIG!!! Har funnet en tur til et voksenhotell i Kroatia til en ok pris. Dette er i august. Mannen sier "go 4 it! Du fortjener det!" Og jeg har så lyst!! Ser for meg å ligge på stranden hver dag og LESE BØKER! I fred og ro! Bare meg selv å tenke på! Spise lunsj på lokale restauranter. Sitte på balkongen på hotellet og drikke vin mens jeg ser på solnedgangen! Titte på mennesker. Bade i sjøen. Tenke. Men, så er det samvittigheten som gnager i bakhodet.... Er det ok av meg å ta denne reisen?? Er det egoistisk? Har flere venninner med menn som ikke liker at damene deres reiser noe sted. Ikke engang for en liten helg. Jeg er utrolig heldig som har en mann som faktisk unner meg dette.... Hva hadde du gjort? Anonymous poster hash: 29173...454
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2014 #2 Skrevet 16. juni 2014 Hvis du trives i ditt eget selskap, da kan du reise. Jeg hadde blitt ensom etter to dager. Anonymous poster hash: b4291...f9c
HvittHus Skrevet 16. juni 2014 #3 Skrevet 16. juni 2014 Jeg hadde dratt og fylt kofferten med gode bøker. Når du kommer hjem har du funnet nye krefter og det kommer hele familien til gode. Og nei det er ikke egoistisk.:-)
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2014 #4 Skrevet 16. juni 2014 Hvis du trives i ditt eget selskap, da kan du reise. Jeg hadde blitt ensom etter to dager. Anonymous poster hash: b4291...f9c Jeg er egentlig sånn jeg også. Har vært på jobbtur hvor vi har hatt valget om å dele rom med kollega eller bo alene. Har valgt alene, men da har jeg følgt meg SKIKKELIG ensom første natta!! Men, det blir litt annerledes nå synes jeg. Siden jeg reiser helt alene og ikke med 50 andre mennesker. Aner rett og slett ikke om jeg trives i eget selskap. Har ikke så mye tid til å finne ut av det... ;-) Men det vil jeg kanskje gjøre på en slik tur. :-) Anonymous poster hash: 29173...454
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2014 #5 Skrevet 16. juni 2014 Jeg hadde gjort det! Var utslitt i høst, dro ei uke på hytta med bøker og en bunke med dvder. Kom hjem som en ny kone og mor. :-) Var utrolig godt å kjenne på savnet etter mann og barn etter å ha vært lei og sliten i lang tid.:-) Anonymous poster hash: 95c15...12e
Gulltopp med Knoll og Tott Skrevet 16. juni 2014 #6 Skrevet 16. juni 2014 Selv om det høres fantastisk ut hadde jeg ikke dratt, hadde følt meg ensom etter 1.døgn
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2014 #7 Skrevet 16. juni 2014 Ja Det hadde jeg Anonymous poster hash: 35003...95e
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2014 #8 Skrevet 16. juni 2014 Nope, kjedelig. Og du kan risikere å finne deg en mann Anonymous poster hash: 828b5...56e
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2014 #10 Skrevet 16. juni 2014 Jeg hadde gjort det!! :-) Unn deg selv en avslappende ferie! Vurderer sterkt selv å reise alene til syden en uke i sommer. Anonymous poster hash: 797b7...83b
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2014 #11 Skrevet 16. juni 2014 Hva med å ta med en venninne? Eller mange gode bøker. Anonymous poster hash: 6d9e3...8ae
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2014 #12 Skrevet 16. juni 2014 Ja, hadde gjort det! Uten og tenkt mer på det. Gitt at det var MANNEN som sendte meg, og at det økonomisk ikke gikk utover barnas ferie/aktiviteter/"goder".... Hadde også gitt mannen lov, gitt det samme mtp økonomiske konsekvenser for barna. Anonymous poster hash: 50f35...e24
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2014 #14 Skrevet 16. juni 2014 Nei, kunne jeg ikke tenkt meg. Nå er jo jeg alenemor da så har ingen mann å ta med uansett, men ferie uten barn kunne jeg ikke tenkt meg. Om du føler for det derimot er det jo bare å reise;-)) Anonymous poster hash: 8a184...dda
Førstemann Skrevet 16. juni 2014 #15 Skrevet 16. juni 2014 Ja, det hadde jeg nok gjort om jeg var så sliten som deg. Men nå som jeg ikke føler noe behov for fri fra familien så kunne jeg ikke tenkt meg å reist noe sted uten de.
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2014 #16 Skrevet 16. juni 2014 Jepp, jeg hadde dratt. Eller invitert med en venninne. Hadde jeg dratt alene, så hadde bagasjen bestått av en god del gode bøker. Anonymous poster hash: ed1b5...9a6
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2014 #17 Skrevet 16. juni 2014 Ja! Dra å kos deg! Så blir det sikkert ekstra deilig å komme hjem til barn og mann også! Anonymous poster hash: 03c4c...08c
Kanutten83 Skrevet 16. juni 2014 #18 Skrevet 16. juni 2014 Hadde bestilt billett før han rakk å ombestemme seg Jeg drømmer om 1 uke alene i syden *sukk*
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2014 #20 Skrevet 16. juni 2014 JA! Jeg har gjort det - utrolig deilig! Siden du er så sliten så ville jeg ikke tatt med en venninne, men reist alene. Da er du helt fri, trenger ikke ta hensyn til noen andre. Kos deg Anonymous poster hash: 02542...a15
Påfuglen Skrevet 16. juni 2014 #21 Skrevet 16. juni 2014 Jeg er en ekstremt sliten småbarnsmor. Føler meg kvalt og trenger tid alene. Mannen vil sende meg til syden alene en uke. Jeg har aldri kunnet tenke meg å reise alene før (har rett og slett ikke turt). Men nå føler jeg at det hadde vært helt ekstremt DEILIG!!! Har funnet en tur til et voksenhotell i Kroatia til en ok pris. Dette er i august. Mannen sier "go 4 it! Du fortjener det!" Og jeg har så lyst!! Ser for meg å ligge på stranden hver dag og LESE BØKER! I fred og ro! Bare meg selv å tenke på! Spise lunsj på lokale restauranter. Sitte på balkongen på hotellet og drikke vin mens jeg ser på solnedgangen! Titte på mennesker. Bade i sjøen. Tenke. Men, så er det samvittigheten som gnager i bakhodet.... Er det ok av meg å ta denne reisen?? Er det egoistisk? Har flere venninner med menn som ikke liker at damene deres reiser noe sted. Ikke engang for en liten helg. Jeg er utrolig heldig som har en mann som faktisk unner meg dette.... Hva hadde du gjort? Anonymous poster hash: 29173...454 Du har lyst, mannen unner deg det. Hvorfor ikke? Ingenting å tape på det. Just do it!
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2014 #22 Skrevet 16. juni 2014 Jepp, ville gjort det, og gjør det forsåvidt, bare ikke i Syden og ikke 1 uke om gangen. Jeg trenger tid for meg selv for å være en god mor og en god kone, stikker av på helgetur med jevne mellomrom uten dårlig samvittighet, av og til lenger.. Har vært 1 uke på spa, flere skihelger og storbyferier. På spa delte jeg tiden min mellom å sove, får behandlinger, gå turer og lese. Når jeg er på ski blir det ski + lesing og søvn. På storbytur går jeg på kino (gjerne 2 forestillinger samme dag, går lange turer, shopper litt, tester voksne restauranter, leser og sover. Mao, nyter eget selskap og ro. Deilig. Kjeder meg ikke et øyeblikk. Om jeg dro til typisk syden destinasjon ville jeg valgt et sted med en aktivitet som jeg kunne fordype meg i, i tillegg til lesing. F.eks. dykking eller golf. Anonymous poster hash: 5d38f...e80
Gjest MMJ Skrevet 16. juni 2014 #23 Skrevet 16. juni 2014 Høres jo fantastisk ut!!!! Men tror jeg hadde kost meg i 2-3 dager, så hadde savnet *ramlet over meg* Men hvis du har lyst, så burde du gjøre det Kanskje koselig å ha med ei veninne om du har ei som har anledning til det?
Love my kidz Skrevet 16. juni 2014 #24 Skrevet 16. juni 2014 Klarer du virkelig å vente helt til august? Hvis du er sliten NÅ så skulle du jo reist NÅ
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2014 #25 Skrevet 16. juni 2014 Jaaaaa Ta med bøker. Kanskje noen båtturer, ligge på stranden og andre utflukter. Sove lenge og god mat Heldig du som har en så snill mann Anonymous poster hash: 041f7...ba3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå