Anonym bruker Skrevet 16. juni 2014 #1 Skrevet 16. juni 2014 Blir gal!!!! Har et barn som siden starten har vært umulig å legge. Uansett hvor lite eller mye hun har sovet, så innebærer det skriking i 30-60 min hver kveld. Vi har prøvd å gå til og fra, synge, lese, ja alt. Hun er nå 15 mnd. Ikke har hun øreplager eller noe heller. Og vi kan ikke sitte der til hun sovner for det tar sin tid. Uansett om hun er trøtt eller ikke. Har andre slike umulige barn i leggingen? Og det gårså utover 3 åringen Anonymous poster hash: 4ab80...796
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2014 #2 Skrevet 16. juni 2014 Og ja det har pågått i 4 mnd siden nattavvenning Anonymous poster hash: 4ab80...796
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2014 #3 Skrevet 16. juni 2014 Du har latt en unge skrike seg i søvn i 4 mnd? Og du synes det fungerer da ettersom du ikke gjør noe annet? Anonymous poster hash: bdad0...366
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2014 #4 Skrevet 16. juni 2014 Hva annet har du prøvd? Anonymous poster hash: 1e9ca...967
LilleBamBam+EnTil Skrevet 16. juni 2014 #5 Skrevet 16. juni 2014 Amme i søvn. Skrikekur, hvilket det blir uansett, sitte inne, ha døra åpen, lys og mørke. Og vi har faste rutiner hver kveld. Men jeg kan ikke legge henne for da skriker hun seg nesten tom for luft. Det er bare pappa og hun blir krakilsk om hun ser eller hører meg. Om jeg legger henne så varer det enda lenger. Vi er utslitt. Ble vel ikke anonym men shit au.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå