Gå til innhold

Elsk!!


Lektor Doppler med tillegg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter noen år med ustabile lærekrefter på linja mi har vi i år landa ei kjempedame. Og jeg er så glad, nå slipper jeg å bære alt neste år. Og jeg kan nyte sommeren uten å måtte planlegge hvordan jeg skal sørge for ryggdekning for alle og en hver. Og om dette ikke ga mening, så helt greit, for jeg er glad og søt i kjole. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hat:

Alt du sa med motsatt fortegn. Legg til sirup i ræva, beslutningsvegring og angst (ingen av disse er det meg som står for, så det er sagt).

Men søt i kjole er jeg også. Og om ei uke skal jeg være småfull og søt i kjole i et helt døgn.

Skrevet

Dagens absolutte elsk er et TOMT vaskerom. Som i helt ryddig og tomt - bortsett fra morgenens håndklær og undertøy.

 

Ellers er det sol, sommer, lykkelig mini og ellers bare velstand, så jeg gidder ikke tenke på hat.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...