Anonym bruker Skrevet 16. juni 2014 #1 Skrevet 16. juni 2014 Skal kjøpe babycall med video, men er usikker på hvilken type og modell jeg skal kjøpe. Er det noen her som har gode erfaringer med en babycall som kan anbefales? Anonymous poster hash: 15a12...da6
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2014 #3 Skrevet 16. juni 2014 Vi har avent sin og er fornøyd Hvilken type avent har dere? Jeg har kikket på avent, men ser flere skriver at den kan klikke litt i nærheten av wifi, har du erfaringer med det? Anonymous poster hash: 15a12...da6
MamsenMedToSmå Skrevet 16. juni 2014 #4 Skrevet 16. juni 2014 Husker ikke i farten hva den heter. Kan sjekke senere om jeg husker. Det hender den "klikker" hvis vi setter den rett ved mobil/iPad etc men det har aldri plaget oss. Den mister bare forbindelsen i noen få sekunder før den skrur seg på igjen,
Liaes Skrevet 16. juni 2014 #5 Skrevet 16. juni 2014 Vi har luvion grand elite og elsker den! klart og fint bilde, og har aldri merket noe forstyrrelser på den, hverken av wifi, tlf, ipad el lignende:) søsteren min har oppgaderingen av grand elite og er også kjempe fornøyd! koster litt, men absolutt verdt det! Mange fine finesser! Blandt annet liker jeg godt at antall grader på rommet hele tiden er på skjermen:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå