Gå til innhold

Får de fleste "vanlige" skattepengene nå i juni?

Anbefalte innlegg

Skrevet

?

Anonymous poster hash: 21329...26d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, men det er alltid noen de ikke har rukket og det kan være hvem som helst. Det er helt tilfeldig hvem at de "vanlige" som får til høsten, men de fleste får som sagt nå før sommeren.

Anonymous poster hash: 8dcc8...793
Skrevet

Ja, de fleste, men det er ingen garanti. Fikk ikke før i oktober selv i fjor (og jeg er "vanlig" :P)

Anonymous poster hash: 623ce...bbe

Skrevet

Jeg er og så "vanlig" og har de 2 siste årene fått skattepengene utbetalt i oktober.

Anonymous poster hash: 4cd64...a68

Skrevet

Jeg har alltid fått de i juni, så satser på det i år også :)

Anonymous poster hash: 729a1...b7e

Skrevet

Hvilken dato begynner de å betale ut?

Anonymous poster hash: b824d...ae3
Skrevet

Merkelig at det på et forum hvor folk får mellom 70 og 150 000 i feriepenger skal være spørsmål om når skattepengene kommer?

Anonymous poster hash: 8b06a...228
Skrevet

Merkelig at det på et forum hvor folk får mellom 70 og 150 000 i feriepenger skal være spørsmål om når skattepengene kommer?

Det er vel de som får disse summene som svarer, ikke de som spør? :)

Anonymous poster hash: 6a62c...b73

Skrevet

Når en lever på overgangsstønad fra NAV så må det være lov å se frem til skattepengene.

Hadde det ikke vært for de så hadde ikke vi hatt råd til å dra på ferie i år.

Anonymous poster hash: 85e8c...cd4

Skrevet

Jeg har og kun overgangsstønad, får ikke feriepenger da. Trenger og skattepengene for å få ferie.

Og her får jeg igjen ca 30 000 hvert år, jeg har prøvd så mange ganger å få til å betale mindre skatt, jeg trenger jo faktisk de ekstra pengene i hverdagen. Men jeg får ikke lov til å betale mindre, og får ca like mye igjen hvert eneste år.

Anonymous poster hash: 0e134...f68
Skrevet

Vi får overhodet ikke de summene i feriepenger og det er første gang på 10 år vi får igjen på skatten etter å ha vært i et økonomisk helvete i mange mange år der alt av skattepenger gikk i trekk. Derfor spurte jeg. Beklager om jeg tråkka på tærne dine.

HI

Anonymous poster hash: 15972...73b

Skrevet

Når kommer skatteoppgjøret ?

Lønnstakere og pensjonister: De fleste får skatteoppgjøret sitt i første skatteoppgjørspulje 25. juni.

Næringsdrivende og deres ektefeller: Første mulighet er andre pulje 6. august, selv om du er e-bruker.

• Er du e-bruker, varsler vi deg via SMS og/eller e-post når oppgjøret ditt er klart.
  • Får du ikke oppgjøret ditt 25. juni eller 6. august, er det løpende oppgjør mellom 6. august og 15. oktober.
  • Leverte du selvangivelsen din på papir, får du oppgjøret ditt tidligst 6. august.
  • Gjorde du endringer i selvangivelsen etter fristen, kan det forsinke oppgjøret ditt.

Selskaper, DLS-deltakere, personer bosatt i utlandet som mottar pensjon fra Norge og personer som liknes på sentralskattekontoret for utenlandssaker (SFU) får sitt skatteoppgjør i siste pulje 15. oktober.

Skrevet

Har aldri fått de tidligere enn august og jeg er vanlig ansatt.. Kan det ha noe med etternavnet å gjøre? Altså at utbetalingene kjøres alfabetisk?

Anonymous poster hash: 85b44...34c

Skrevet

Har aldri fått de tidligere enn august og jeg er vanlig ansatt.. Kan det ha noe med etternavnet å gjøre? Altså at utbetalingene kjøres alfabetisk?

Det tror jeg ikke. Har alltid fått i juni, og har etternavn nesten bakerst i alfabetet.

Anonymous poster hash: 001c4...1ee

Skrevet

Slik jeg har forstått det så kommer det an på hva de sjekker ekstra nøye det året. 

Jeg fikk i august ett år og det pga ligningstallene for bolig ikke var ført opp. Det var det året da primærrom og slikt skulle føres opp. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...